κεφάλαιο 16

38 5 1
                                    


     Τα νεύρα μου είναι υπερβολικά πολλά και ειλικρινά, λυπάμαι σε όποιον θα ξεσπάσω. Θέλω να πάω εκεί και να βγάλω τα μαλλιά του κοριτσιού τρίχα τρίχα. Ποια είναι αυτή και γιατί ο Luke δεν της λέει τίποτα; Νιώθω απογοητευμένη και πολύ μα πολύ νευριασμένη. Τον σκεφτόμουν όλη την ημέρα μετά το μήνυμα του στις 4 το χάραμα και τώρα, είναι με άλλη; Δεν μπορεί να μου συμπεριφέρεται έτσι. Μου δίνει ελπίδες και μετά με με γυρνάει πίσω, εκεί που ήδη ήμασταν. Δεν ξέρω τι να κάνω πραγματικά, απλώς θα σταματήσω να τον κοιτάω. 

[..]

Έχω πιει λίγο παραπάνω από όσο πρέπει, αλλά και πάλι, μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Η Elizabeth επίσης έχει πιει πολύ περισσότερο από εμένα. Η Natalie είναι καλύτερα. Χορεύουμε όλες μαζί καθώς είμαστε όλοι δίπλα δίπλα. Τα σώματα μας ενώνονται με τον διπλανό και κανονικά αυτό το μισώ αλλά αυτήν την στιγμή είμαι άλλος άνθρωπος. Κοιτάω λίγο προς την μεριά του Luke και βλέπω αυτήν να του χορεύει και να τον πιάνει από το χέρι. Τι διάολο; 

Δεν είχα συνηδητοποιήσει ότι τον κοιτούσα για αρκετά λεπτά, ώσπου κατάλαβα ότι οι ματιές μας έχουν συναντηθεί. Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω του. Δεν ξέρω γιατί. Βασικά ξέρω. Επειδή είναι πανέμορφος.

  η κοπέλα που ήταν δίπλα του, γυρνάει και με κοιτάει με ένα bitch βλέμμα. Μάλλον επειδή ο Luke δεν της έδινε σημασία.Τι κρίμαα..

    Πάω προς το τραπέζι μας για να ξεκουραστω λίγο και να πάρω και το μπουφάν μου. Έχω το κινητό μου μέσα οπότε θέλω να δω αν είναι εκεί. Περνάω ανάμεσα από τον κόσμο με δυσκολία αλλά τελικά τα καταφέρνω. Έχει πάρα πολλά μπουφάν για να βρω το δικό μου, αλλά δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς. Μετά από λίγα λεπτά, το βρήκα ευτυχώς,αλλά φυσικά έπρεπε να γίνει κάτι κακό. Κάποια μπουφάν πέφτουν κάτω. Γαμώτο. Γυρνάω να δω αν το έκανε κανείς και ευτυχώς κανείς δεν το κατάλαβε μόνο μερικοί που ήταν γύρω μου. Γονατίζω για να τα μαζέψω, ώσπου βλέπω ένα σώμα μπροστά μου. Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω ένα όμορφο αγόρι, με καταγάλανα μάτια. Δεν συγκρίνονται όμως με αυτά του Luke. Με βοηθάει και αφού μαζέψαμε όλα του λέω ένα 'Ευχαριστώ' , το είπα πολλές φορές μέχρι να το ακούσει και για αυτό γελάσαμε. Μου ζήτησε το κινητό μου με παντομίμα και του το έγραψα στο χέρι γιατί η μουσική ήταν πολύ δυνατά για να τον ακούσω. Μου χαμογέλασε και έφυγε. Εγώ έμεινα σοκαρισμένη γιατί όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Έχω ένα χαμόγελο στο χείλη και περπατάω μέχρι το τραπέζι μας όμως σταματάω απότομα. O Luke είναι στο τραπέζι μας μόνος του και με κοιτάει με ένα πολύ θυμωμένο βλέμμα.




ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ, I AM BACKK. Χίλια συγνώμη πραγματικα. Ψηφίστε και σχολιάστε αν σας άρεσε.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 30, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

The reason-l.h Donde viven las historias. Descúbrelo ahora