κεφάλαιο 5

40 8 2
                                    


        -Caroline, έλα σε παρακαλώ.

-Για τελευταία φορά, Elizabeth. Δεν θέλω να βγω με αυτούς τους σπαστικούς(απάντησα στην κολλητή μου, η οποία μου έχει σπάσει τα νεύρα)

- Μα θα είμαστε μαζί. Δεν θα σε αφήσω μόνη σου.

-Δεν τους ξέρω και άσε που ο ένας με κορόιδευε.

- Είναι πολύ καλά παιδιά. Για αυτό θα έρθεις να τα γνωρίσεις. (μου λέει με ένα γλυκό τόνο)

- Αν έρθω, που θα πάμε;

- Για καφέ, δεν ξέρω που ακριβώς, πάντως είπαν ότι είναι ωραία.

Η κολλητή μου έχει καλές σχέσεις με αυτούς. Δεν απορώ γιατί. Είναι όμορφη, έχει ωραία φωνή και πολύ φιλική. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

-Οπότε, πες μου θα έρθεις; Πλζ

- Εντάξει, αλλά για λίγο(της λέω και ακούω μια τσιρίδα από το τηλέφωνο)

[..]

Οπότε καταλαβαίνεται. Είμαι αναγκασμένη να πάω για καφέ με κάποια παιδιά που δεν ξέρω. Μου αρέσει να γνωρίζω κόσμο, απλώς δεν έχω πολύ καλές σχέσεις μαζί τους, ειδικά με τον Luke. Αλλά όχι...Caroline θα πας για να υπερασπιστείς την φίλη σου. Κάποιον έχει βάλει σίγουρα στο μάτι, αλλά δεν μου έχει πει κάτι ακόμα.

Επιπλέον, ο χορός μας είναι σε λίγες μέρες και είμαι πολύ αγχωμένη και μαντέψτε...δεν έχω βρει συνοδό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου ζητάει ο Λάζαρος να βγούμε. Υπάρχει κάτι που δεν έχω σε αντίθεση με αυτές που κάνει παρέα; Βασικά ναι, υπάρχει, αλλά δεν το αναλύω άλλο το θέμα.

Βάζω ένα τζιν με σκισίματα και μία φούτερ. Τα μαλλιά μου τα άφησα ελεύθερα και έβαλα μάσκαρα και κολόνια σε περίπτωση που δω τον Λάζαρο. 'Αλλά και για τον Luke' προσθέτει η συνείδηση μου αλλά φυσικά δεν την ακούω. Η τρελοπαρέα έχει βγει ήδη έξω και εγώ φεύγω από το σπίτι, αφού γράφω ένα σημείωμα για να το δουν οι γονείς μου. Ο John δυστυχώς δεν μπορεί να έρθει γιατί θα παρακολουθήσει αγώνα με τον μπαμπά του. Για να πω την αλήθεια, θα προτιμούσα να πάω μαζί τους, παρά να δω τις σπαστικές φάτσες της μπάντας.

Με τις πολύ ωραίες σκέψεις μου έφτασα στην καφετέρια. Μπαίνω μέσα και κοιτάω γύρω μήπως τους βρω. Τους εντοπίζω και προχωράω προς αυτούς, οι περισσότεροι είναι με τα κινητά. Μόνο ο Michael μιλάει με την Elizabeth και γελάνε.

-Γεια σας(λέω αναγκαστικά)

Απαντάνε οι μισοί, μόνο ο Luke και ο Calum δεν απαντάνε. Ούτε να με κοιτάξουν. Ωραία αρχή.

Αφού παραγγέλνω μια ζεστή σοκολάτα, κοιτάω τον καθένα. Ο Michael είναι με την Elizabeth, ενώ οι άλλοι τρεις συζητάνε μεταξύ τους. Εγώ δεν συμμετέχω φυσικά , μόνο ο Ashton με ρωτάει διάφορα, όπως και τώρα

- Caroline, για πες μας, με τι ασχολείσαι;(με ρωτάει και ο Luke αν και δεν με κοιτάει, ακούει)

- Εμμ..μου αρέσει η φωτογραφία και επίσης μου αρέσει η μόδα. Αλλά έχω και άλλα χόμπι.

- Φυσικά και θα σου άρεζε η μόδα.(πετάγεται ο Luke με ειρωνικό τόνο)

Μου πάει πάλι κόντρα. Τέλεια. Αποφασίζω να μην απαντήσω απλώς τον κοιτάω με ένα βλέμμα που δείχνει πόσο τον μισώ. Περνάνε λίγα λεπτά, ώσπου πετάγεται η Elizabeth η οποία υποσχέθηκε δήθεν να μην με αφήσει μόνη μου.

-Caroline κοίτα στην είσοδο.(την κοιτάω απορημένα και κοιτάω στην είσοδο)

Ωχχ.. ο Λάζαρος. Κοιτάει γύρω στο μαγαζί. Εγώ προσπαθώ να κρυφτώ και ο Luke με κοιτάει παράξενα. Με κοιτάει και μου χαμογελάει. Θεέ μου. Πως αναπνέουμε; Δεν φτάνει που είμαι εδώ με αυτούς τους βλάκες, θα είναι και ο Λάζαρος στο ίδιο μαγαζί; Και το χειρότερο από όλα; Έρχεται προς τα εμάς.

-Γεια σας παιδιά. Τι κάνετε; (λέει ο Λάζαρος και κάθεται δίπλα μου)

Εγώ είμαι κοκαλωμένη και δεν μπορώ να μιλήσω. Για εμένα απαντάει η Elizabeth, η οποία με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα για να μιλήσω.

Λέει τα τυπικά και για κάποιον λόγο ήξερε και τα αγόρια, μόνο με τον Λουκ δεν μιλούσε. Μετά από λίγα λεπτά φεύγει και πάει στο διπλανό τραπέζι. Δεν μπορώ να αντιληφθώ ότι ήρθε και μίλησε και εγώ η ηλίθια δεν έιπα τίποτα. Λες να με περάσει για περίεργη; Βγάζω έναν αναστεναγμό. Δεν θέλω να κάτσω άλλο, και δεν ξαναβγαίνω με αυτούς.

-Εγώ πρέπει να φύγω.(ανακοινώνω και πάω να φύγω προτού με ρωτήσουν)

- Κάτσε λίγο ακόμα, να φύγουμε μαζί.(μου λέει η Elizabeth)

- Δεν χρειάζεται, κάτσε εσύ εδώ.(της λέω με ένα χαμόγελο αλλά βρίζω από μέσα μου)

- Είναι βράδυ, θες μήπως να σε πάνε τα παιδιά;(με ρωτάει στην συνέχεια)

-Όχι δεν χρειάζεται(λέω και φεύγω προτού πουν κάτι άλλο)

Άκουσα την φωνή του Luke μετά, αλλά δεν άκουσα τι ακριβώς είπε. Έτσι και αλλιώς θα έλεγε κάτι κακό πάλι για εμένα.

The reason-l.h Donde viven las historias. Descúbrelo ahora