κεφάλαιο 8

44 9 2
                                    



-Μπορώ να παραδεχτώ ότι ήσουν αρκετά γρήγορη. Και ξέρεις να προσέχεις έναν σκύλο.(λέει ο Luke και έχει ένα ειρωνικό χαμόγελο)

-Εσύ νομίζεις θα ήσουν καλύτερος;

- Είμαι σίγουρος.

O Ron πηγαίνει προς τον Luke και αρχίζει να τον γλύφει και να παίζει μαζί του. Τον συμπάθησε από ότι φαίνεται. Τον τραβάω προς τα εμένα

-Ron, αυτό το παιδί είναι πολύ βλάκας και μου σπάει τα νεύρα, οπότε μακριά(λέω στον Ron σιγανά, αλλά ακούει και ο Luke)

Πάει να απαντήσει, αλλά διακόπτει η Elizabeth.

- Θα βγεις το απόγευμα;

- Θα πάω με τον John σινεμά, αν θες έλα.

- Θα σε ενημερώσω. Να φέρω και τα παιδιά;

Ο Luke και ο Michael ακούνε την συζήτησή μας και ο Luke διακόπτει την συζήτησή μας.

-Φυσικά και θα έρθουμε. Δεν σε πειράζει, έτσι Car;(ρωτάει ειρωνικά εμένα)

-Αφού θα είμαι με τον John, δεν με πειράζει(του λέω αδιάφορα και φεύγω από δίπλα του)

Η συμπεριφορά του προς εμένα είναι πολύ περίεργη. Και ειλικρινά, πρέπει να μείνω μακριά του. Θέλω να τον ρωτήσω όσο τίποτα άλλο για την ζακέτα που θα μου έφερνε στον χορό, αλλά ο Luke δεν είναι φυσιολογικός άνθρωπος.

[..]

-Πάρε μου ποπ κορν. (λέω στον John με τον οποίο περιμένουμε στην σειρά για να φάμε)

- Ανησύχησα, λέω δεν θα ζητήσεις ποπ κορν; (μου λέει και γελάω)

- Ο Harry είναι ήδη μέσα και μας έχει κρατήσει θέσεις(συμπληρώνει ο John μετά από λίγο)

-Τι; Θα είναι και ο Harry;(ρωτάω)

-Ναι. Δεν τον συμπαθείς;

-Τον συμπαθώ, απλώς δεν ήξερα ότι θα έρθει.

Ο John όσο χαζός και να είναι ώρες ώρες, νοιάζεται πραγματικά για τους φίλους του και είμαι τυχερή που τον έχω στην ζωή μου.

Θα δούμε την ταινία The Nice Guys, είναι περιπέτεια με τον μελλοντικό μου σύντροφο, Ryan Gosling. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να δω το Zootopia αλλά δεν πειράζει, άλλη φορά.

Μετά από μερικά βασανιστικά λεπτά που περιμέναμε στην ουρά για να πάρουμε ποπ κορν, καθόμαστε στις θέσεις μας , γιατί σε λίγο αρχίζει η ταινία. Μάλλον η Elizabeth δεν θα έρθει, γιατί δεν μιλήσαμε καθόλου από το πρωί.

[..]

Η ταινία άρχισε και βάζει διαφημίσεις, ώσπου νιώθω κάποιον να κλοτσάει την καρέκλα μου. Στην αρχή δεν δίνω σημασία, αλλά συνέχιζε αυτός που ήταν πίσω μου. Γυρνάω για να του πω να σταματήσει και ενώ περίμενα ένα μικρό παιδάκι, βλέπω τον Luke ο οποίος μου κλείνει ματάκι. Αναστενάζω και γυρνάω μπροστά για να δω την ταινία. Θα είναι μεγάλη νύχτα.

Η ταινία είναι αρκετά καλή μέχρι στιγμής, αλλά έχει διάλλειμα τώρα. Προσπάθησα να μην γυρίσω για να δω τον Luke αν και συνέχιζε να κλοτσάει την καρέκλα μου. Νιώθω μια δόνηση στην τσέπη μου και βλέπω ότι με παίρνει η μαμά μου. Ενημερώνω τα δύο αγόρια ότι πάω για λίγο έξω και πηγαίνω έξω από το σινεμά. Μιλάω για λίγο με την μαμά μου, αλλά όταν πάω να γυρίσω για να φύγω, βλέπω τον Luke και τον Michael να με πλησιάζουν.

- Ωραία η ταινία;(με ρωτάει ο Michael ο οποίος πήγε να χαιρετήσει κάποια παιδιά δίπλα μας)

- Καλή είναι μέχρι στιγμής. Εσένα Luke σου άρεσε ή απλώς κλωτσούσες την καρέκλα μου;(τον ρωτάω ειρωνικά)

- Ξανθούλα σκάσε. (απαντάει ο Luke)

- Ώριμη απάντηση(του λέω και φεύγω, αλλά με πιάνει από το χέρι και με γυρνάει)

- Μην μου γυρνάς την πλάτη.(μου λέει σκληρά καθώς με κοιτάει. Τα μάτια του από γαλάζια, πήραν ένα σκούρο γαλάζιο χρώμα, πράγμα που με φόβησε)

Φεύγω γρήγορααπό κοντά του, γιατί τον φοβήθηκα και πάω γρήγορα μέσα στο σινεμά. Από την μίαείναι πειραχτήρι και από την άλλη είναι σκληρός. Τι φάση;    




Αυριο φευγω διακοπες και θα αργησω να βαλω. Δεν θελω να σας κρατησω σε αγωνια, απλως δνε μπορω να κανω κατι. Θα γυρισω αρχες αυγουστου και θα επιστρεψω δυναμικα με καινουργια κεφαλαια και πολλες εξελιξεις. Αν βρω ευκαιρια να δημοσιευσω παρτ, φυσικα και θα το κανω. Καλο καλοκαιρι. Να προσεχετε. See you soon

The reason-l.h Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang