Ήρθε κιόλας η Δευτέρα, οπότε πρέπει να πάω σχολείο. Την Κυριακή μου την πέρασα διαβάζοντας και παίζοντας με τον Ron. Σήμερα μπήκε ο Οκτώβριος, σημάδι που δείχνει ότι σε λίγο καιρό αρχίζουν τα διαγωνίσματα. Σκεφτόμουν να ρωτήσω την Elizabeth σήμερα για τον Luke. Είναι μαθητής ή σπουδάζει; Αν επικρατεί το δεύτερο, τότε τι σπουδάζει; Με αυτές τις σκέψεις έφτασα στο σχολείο. Κατέβηκα από το λεωφορείο και κατευθύνομαι προς την τάξη μου. Ελπίζω να μην είμαι μόνη μου.
[..]
Έχω μπερδευτεί τελείως. Από την μία πρέπει να αποφασίσω σε ποιο club θα πάω και από την άλλη πρέπει να πω τι άθλημα θέλω να συμμετέχω στην γυμναστική. Πρέπει να αποφασίσω σε 2 εβδομάδες. Πώς γίνεται αυτό; Κατευθύνομαι προς το χαρτί στον πίνακα ανακοινώσεων, όταν με πιάνει η Elizabeth αγκαζέ και αρχίζει να μου μιλάει.
-Πως πέρασες στο σινεμά;
-Ήταν καλά, αν και ο Luke μου κλωτσούσε την καρέκλα συνέχεια.(της λέω και γελάει)
-Τι παίζει με αυτόν;
-Τίποτα..(της απαντώ και με σταματάει)
- Έλα τώρα Caroline, πες μου.
-Ειλικρινά, δεν τρέχει τίποτα μεταξύ μας. Απλώς έχουμε μια κόντρα. Τίποτα άλλο.
Δεν καταλαβαίνω. Γιατί να ρωτήσει κάτι τέτοιο;
-Γιατί ρωτάς;(την ρωτάω γεμάτη περιέργεια)
- Με ρώτησε κάποια πράγματα για εσένα και μου φάνηκε περίεργο
-Τι δηλαδή;
-Ωωω κάποια ενδιαφέρεται; (με ρωτάει και με πηγαίνει προς τον πίνακα ανακοινώσεων. Τα μάγουλα μου έχουν πάρει ένα ελαφρώς κόκκινο χρώμα)
-Αν τον ήθελα, θα σου το έλεγα. Απλώς μου φάνηκε παράξενο που ρώτησε για εμένα, ενώ όταν είμαστε μαζί, το μόνο που κάνει είναι με λέει ξανθούλα.
-Με ρώτησε πως σε λένε και τι τάξη πας.
Αποφασίζω να σταματήσω την συζήτηση εδώ, αν και ήθελα πολύ να ρωτήσω και άλλα πράγματα για αυτόν. Το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να σταματήσω να τον σκέφτομαι, γιατί δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
- Λοιπόν, σε τι club θα γραφτείς;(με ρωτάει η Elizabeth|)
- Δεν έχω ιδέα. Για ποιο λόγο να μας βάζουν να διαλέγουμε;
- Έλα τώρα. Είναι διασκεδαστικό. Καταλαβαίνεις σιγά σιγά κάποια στοιχεία του εαυτού σου ή βρίσκεις καινούργιο χόμπυ.
Έχει δίκιο και είμαι πολύ χαρούμενη που η Elizabeth βρίσκει πάντα κάτι θετικό σε ότι και αν πει. Απλώς μου είναι δύσκολο να διαλέξω.
-Σε τι άθλημα θα πας;(ρωτάω την Elizabeth αν και είμαι σίγουρη για την απάντηση)
- Βόλευ θα πάω, όπως κάθε χρόνο. Ο κύριος είπε ότι μπορεί να με βάλει αρχηγό της ομάδας.(λέει ενθουσιασμένα και της χαμογελώ)
Ζηλεύω την Elizabeth ώρες ώρες. Όχι για την εξωτερική της εμφάνιση, απλώς ξέρει τι θέλει και είναι πολύ σημαντικό αυτό. Εγώ ξέρω τι να κάνω, απλώς πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό. Με τα ρούχα δηλαδή. Το κουδούνι χτυπάει και πηγαίνουμε όλοι στις τάξεις μας αναγκαστικά. Πόσο θα ήθελα να πάω σπίτι και να διαβάσω περιοδικά μόδας, αλλά ξέρω ότι αυτό δεν γίνεται.
Ξέρω ότι ήταν λίγο βαρετό το παρτ, απλώς ήθελα να δείξω τις σκέψεις της Caroline. Αν σας άρεσε, ψηφίστε και αφήστε ένα σχόλιο. Το επόμενο θα είναι μεγαλύτερο και θα έχει στιγμές με τον Luke. Αύριο φεύγω πάλι και θα ανεβάσω αρχές Αυγούστου.
ESTÁS LEYENDO
The reason-l.h
FanficΟ Luke είναι ένας κιθαρίστας σε μια μπάντα, δύσκολος άνθρωπος. Η Caroline είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι που νομίζει ότι έχει χιούμορ και της αρέσουν τα ρούχα. Τι θα γίνει όταν συναντηθούν με αφορμή την κολλητή της Caroline, Elizabeth; *Προσπαθώ να...