《9》Herätys unikeko!

227 16 0
                                    

Soitan ovikelloa, ja kuulen juoksuaskeleita pian. Ovi avautuu ja leveästi hymyilevä Brody seisoo edessäni. Hän nostaa minut äkkiä syliinsä, sulkee oven ja sitten hän suutelee minua. Vastaan suudelmaan. Brody laskee minut hellästi alas.
"Hei Juliet", Brody sanoo.
"Hei Brody", sanon katsoen tätä silmiin.
Brody tarraa kädestäni kiinni ja peittää silmäni.
"Silmät kiinni. Kunnolla, eikä sit kurkita!" Brody käskee. Nipistän silmäni kiinni ja annan Brodyn ohjata minut varmaankin olohuoneeseen. Hän nostaa minut sohvalle.
"Avaa silmät", Brody sanoo. Avaan silmäni ja henkäisen. Pöydällä on viisi isoa kulhollista popcornia ja kasa leffoja. Käännän katseeni Brodyyn. Nousen seisomaan.
"Ei sun ois tarvinnut. En mä sulle noin tärkeä vielä ole", tuhahdan vaivaantuneena. Brody laittaa kätensä olkapäilleni ja toistaa:
"Vielä", ja sitten hän suukottaa minua otsalle.
Sen jälkeen halaamme. Hymyilen leveästi. Juuri nyt perhoset lentelevät vatsassani ja tunne on sanoinkuvaamattoman ihana.

Brody laittaa viimeisen leffan pyörimään ja menee tekemään lisää popcornia. Samassa kuulen puhelimeni soivan eteisessä. Hitto. Jätin sen lattialle kenkieni viereen! Nousen sohvalta ja haen puhelimeni.
"Juliet voi helvetti missä olet?!" Äiti huudahtaa puhelimessa hädissään. Eihän kello ole vielä kuin... 1.36?!
"Ööh. Oon Brodyn luona. Me katotaan leffoja. Kaikki on hyvin... Ööh.... Niin", sanon.
"Juliet jäätkö sinne yöksi? Sinne pojan luo?" Äiti kysyy.
"Jos se käy"
"Juliet, lupaa ettet tee mitään harkitsematonta", äiti varoittaa.
"En en. Voi luottaa muhun. Öitä äiti!", huikkaan ja lopetan puhelun. Menen takaisin sohvalle jossa Brody jo odottaakin minua.
"Jäätkö yöksi?" Tämä kysyy ja nyökkään. Hänen kasvoilleen leviää hymy ja poskiani alkaa kuumottaa.

"Mikä leffa oli paras?" Brody kysyy. Saimme juuri viimeisen leffan katsottua, se kesti melkein 3 tuntia.
"Se tokavika", lausun ja katsahdan puhelimeni kelloa. 4.59...
Haukottelen syvään. Brody nousee sohvalta ja ottaa minut syliinsä. Laitan silmäni kiinni ja melkein nukahdan. Luultavasti Brody kantaa minua sänkyyn.
Pian laskeudun jollekin pehmeälle alustalle, ilmeisesti Brodyn sängylle. Avaan silmäni. Brody riisuu paitaansa katse minuun päin. Hymähdän nähdessäni väsyneillä silmilläni hänen vatsalihaksensa. Hän hypähtää viereeni sängylle. Hymyilen hänelle ja suljen silmät. Brody kumartuu ylleni ja painaa suukon otsalleni. Avaan silmiäni sen verran että näen pussata Brodya, ja sitten nukahdan.

~ En muista oliko se päivä perjantai vai torstai milloin Juliet meni Brodylle, mutta sovitaan että se on perjantai, eli kun ne aamulla herää on lauantai. Olen liian laiska tarkistaakseni asiaa edellisestä osasta. Kiitos jos ymmärrät😂 ~

"Hei unikeko, heräisit jo, aamupalas jäähtyy!"
Työnnän korvaani kuiskailevan äänen omistajan pois ja menen kokonaan peiton alle. Pian se otetaan pois ja heitetään lattialle.
"Okei mä luovutan!" Tuhahdan ja avaan silmäni. Brodyn kasvoille leviää hymy.
"Mennään aamupalalle", Brody sanoo ja lähdemme keittiöön. Brody on valmistanut aamupalan, niin paljon kaikkea etten jaksa luetella, ja alammekin syömään.

Sori, perjantain luku tuli vasta tänään! Mutta tänään tulee sit kaks lukua!
Muistakaa painaa vote-nappulaa ja kommentoida mielipide!
Seuraavassa osassa tapahtuu jotain jännää, mitä veikkaatte että se on? 😉 Kommentoi!

ChangesWhere stories live. Discover now