《17》Poika ja tyttö!

155 8 0
                                    

Brody pitää kädestäni kiinni ja puristan sitä koska supistukset sattuvat. Makaan ambulanssin paareilla ja Brody on vieressäni seisaaltaan.
"Brody...Sattuu liikaa", kuiskaan. Brody katsoo minua kyyneleet silmissä ja suukottaa minua otsalle.
"Hyvin se menee rakas", hän kuiskaa. Hymähdän.

Minulle laitetaan kivunlievityspiikki (?) Ja käyn makuulle sänkyyn. Hoitajat alkavat hääräillä ympärilläni.
"Avaa haarat", yksi käskee ja teen niin. Synnytyksen valmistelu alkaa...

"...aukko on nyt tarpeeksi suuri. Voit alkaa ponnistamaan", hoitaja ilmoittaa. Pari kätilöä on sänkyni jalkopäässä. Brody tarttuu paremmin kädestäni ja alan ponnistaa. Huudan samalla ja puristan Brodyn kättä. Ihmettelen jos hänen kätensä ei murru tämän reissun aikana. Ponnistan toisen kerran huutaen jonka jälkeen puuskutan voimakkaasti.
"Ponnista ponnista! Kovempaa!" Kätilö huutaa. Raivolla ponnistan kolmannen kerran samalla huutaen entistä kovempaa.

"Pää on ulkona jo! Vielä muutama ponnistus!" Toinen kätilö ilmoittaa parin tunnin ponnistelujen jälkeen.

Kätilön kasvoille leviää hymy ja hän nappaa vauvan syliinsä. Hän putsaa sen ja käärii huopaan. Sen jälkeen se viedään tarkastettavaksi.
"Se oli poika. Yritäppä sitten ponnistaa oikein kovaa niin saadaan toinen vauva myös ulos", kätilö sanoo. Ponnistan ja pinnistän ja näen toisenkin vauvan.
"Tyttö", kätilö hymähtää. Katson Brodya iloisena ja suutelemme hetken. Sitten suljen silmäni ja nukahdan.

"Juliet. Haluatko?" Brody kysyy. Hän tökkää minua olkapäähän ja avaan silmäni. Hänellä on sylissään vauva ja toinen on sairaalan vauvasängyssä. Hymy huulilla nyökkään ja otan vauvan vastaan. Katselen sen kasvoja. Nostan huopaa.
"On se kaunis tyttö", kuiskaan hymyillen.

- lyhyt osa, iha sama, seuraavaks tulee sit ainaki 500 sanan osa! -

ChangesWhere stories live. Discover now