Kun käännymme kotitielleni, Brody vaikuttaa hermostuneelta kun juttelemme.
"Mikä nyt on?", kysyn varovasti. Brody pysähtyy, minäkin. Katsomme toisiamme silmiin.
"Juliet, en haluaisi millään mennä...", Brody aloittaa. Voi ei. Hän on muuttamassa.
"Menen kahdeksi vuodeksi sisäoppilaitokseen. Äiti ja isä erosivat ja kumpikaan ei halua ottaa minua vakituisesti asumaan. Juliet olen todella pahoillani...", Brody sanoo katsoen minuun itkuisilla silmillään. Irrotan otteeni hänen käsistään ja pudistelen päätäni.
"Miten sä voit tehdä mulle näin just kun me sovittiin ja ollaan jo varmaan yhessäkin?!" Huudahdan itku kurkussa. Kyyneleet alkavat valua pisin poskiani ja Brody avaa suunsa sanoakseen jotain, mutta käännän selkäni ja lähden juoksemaan kotiin. Brody ottaa minut kiinni ja vetää minut lämpimään syleilyynsä.
"Juliet! Rauhoitu!" Hän huudahtaa kun alan itkeä ja huutaa hysteerisesti. Mitäköhän naapuritkin ajattelevat?
"Miten mä voin rauhottua kun sä vaan lähet tolleen?!" Huudan kurkku suorana. Rimpuilen irti Brodysta ja katsomme molemmat surullisina toisiamme silmiin. Jalkani lipeävät alta ja lysähdän asvaltille. Brody tulee eteeni polvilleen.
"Juliet! Rauhoitu! En mene sinne!" Brody huutaa minulle. Henkäisen ja katson häntä silmiin.
"Etkö?" Kuiskaan.
"En mene. Esitän että astun junaan mutta tulen sitten teille. OK?" Brody selittää. Nyökkään monta kertaa nopeasti ja sitten nousemme. Tartun Brodyn kasvoista kiinni ja suutelen häntä surun ja raivon sekaannuttamana.
"Juliet helvetti! Nyt kotiin saman tien!"
Irtaudumme toisistamme hengästyneinä. Katsahdan äänen tulosuuntaan. Äiti... Katsahdan Brodyyn surullisena.
"Rakastan sua", kuiskaan ja laahustan äidin luo. Brody lähtee kiireesti kotiin, sillä hän ymmärtää tilanteen.
"Juliet enkös sanonut että et sekaannu poikiin tuon ikäisenä?!" Äiti huutaa.
"Miksi sitten sain olla Brodylla yötä?!" Huudan takaisin. Äiti jähmettyy.
"Voi vittu. Olin kännissä eilen illalla", äiti tuhahtaa.
"Nii ensin ollaa niin huolehtivaisii ja sit juo...", alan motkottaa, mutta äiti vetää minua nyrkillä poskeen ja kaadun asvaltille. Lyön pääni ja kaikki muuttuu mustaksi.Muistakaa kommentoida mielipiteenne! 😘❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Changes
RomansaSinä päivänä kun lipsautin hänelle, että harmi kun itsemurhani ei onnistunut, hänestä kuoriutui aivan uusi persoona ja kaikki muuttui. Aivan kaikki. Tarina koulukiusatun Julietin elämästä, joka muuttuu täysin itsemurhayrityksen jälkeen.