Onder het Gouden Maanlicht III: Confrontatie

584 32 31
                                    

Onder het Gouden Maanlicht III: Confrontatie

• flaptekst
Ryder Jones is dood. Hoewel zijn overlijden voor de meesten een groot feest is, zijn er enkelen die zo dichtbij hem staan dat het in staat is om hun hart te breken. Niet alleen door het feit dat ze hem nooit meer zullen zien, maar ook omdat Ryder talloze geheimen heeft meegenomen in zijn graf - maar de wereld zit vol met duistere figuren die het niet kunnen laten om die geheimen te onthullen.
Een roedel kan niet overleven zonder Alfa, waardoor Danny geen andere keus heeft dan te proberen om een andere, afschrikwekkende kandidaat in de race om Alfa te worden, te verslaan. De vraag is echter; kan Danny die verantwoordelijkheid eigenlijk wel aan?
Er bloeien daarnaast ook mooie dingen op. Niet alleen in het roedelhuis, maar ook in het verre, zonnige, prachtige Italië...

❝When your past calls, don't answer. It has nothing new to say.❞

• copyright
'Alle rechten voorbehouden': Alle auteursrechten en databankrechten ten aanzien van deze pagina's worden uitdrukkelijk voorbehouden. Niets van deze pagina's mag worden vermenigvuldigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook, en evenmin in een retrieval systeem worden opgeslagen, zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbenden.

• uploaden
Woensdag.

• genre
Dit boek valt onder weerwolf maar zal ook voornamelijk romantiek bevatten.

• waarom
Ik wilde de vorige versie, Face the Full Moon, heel graag herschrijven omdat Ryder een verhaal verdiende dat hem eer aandeed. Ryder is een belangrijk onderdeel van mijn leven geworden en heeft me jarenlang in zijn greep gehouden, dus bij deze.

• belangrijk
Dit verhaal bevat veel triggers, maar de voornaamste hebben toch wel te maken met mishandeling. Dit verhaal kan mogelijk schadelijk zijn voor kinderen onder de twaalf jaar, maar misschien gaat het zelfs nog tot zestien jaar door. Ook komt er alcohol- en/of drugsgebruik in voor.

• opdraging
Voor iedereen die wil leren om het verleden los te laten.


Collisie [Onder het Gouden Maanlicht II]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu