Nehir Sancak: Hayattan her türlü zevk alabilen biri. 17 yaşında evinin iki sokak aşağısındaki bir lisede okuyor.Dinlediği her şarkının notalarını merak eden birisi. Sesinin kötü olması pek de umursadığı bir durum değil. Müzik aletleriyle uğraşmayı seviyor. Babası özel bir şirkette muhasebecilik yapıyor. Uğurlu sayısı 35. Kitap okumaya bayılıyor. Kalbinin sesiyle değil daha çok mantığıyla hareket eden birisi. Babasına çok düşkün ve inanılmaz güzel bir ilişkileri var. Hayatını belli kurallar içerisinde yöneten birisi. En yakın arkadaşı Deniz. Göbek adı Eylül. Babaannesi ona Eylül diye sesleniyor. Hayatında ailesi dışında değer verdiği sayılı insanlardan birisi de Ceren. Biraz meraklı birisi ve bu merak onu çok farklı yerlerre sürükleyecek.
Deniz Soydan: Nehirin en yakın arkadadaşlarından birisi.17 yaşında. Babaları aynı şirkette muhasebecilik yaptıkları için çok yakınlar. 12 yıldır takıntı haline getirdiği bir erkek için canını hic düşünmeden verebilir.
Ceren Çetinoğlu: 17 yaşında. Nehir ve Deniz ile ana sınıfından beri arkadaş. Durumları onlara göre çok daha iyi olmasın rağmen özel okula değil onların okuduğu okula gidiyor. Biraz umursamaz bir tip.
Ömer Atahan: 18 yaşında. Bulaştığı işler pek de düzgün değil. İnsanların hepsinden gizlediği çok farklı bir yüzü var. Normalde elektrikcide çalışan sıradan bir insan gibi görünsede diğer yüzü çok da masum değil. En yakın dostu Mete ve sonradan aralarına katılan İsmail dışında kimse hiç bir şey bilmiyor. Ta ki bir gün yanlış kişinin yanlış yerde olmasına kadar.
İsmail Özsoy:17 yaşında. Bilgisayar bağımlısı. İleride bilgisayar mühendisi olmak istiyor. İzmirde yaşamasına rağmen babasının mesleği için Manisya geliyor.
Metehan Sezgin:18 yaşında Ömerle çok yakın dostlar. Aslinda dersleri çok kötü değil ama Ömer içın sınıfta kaldı. Tam bi fotoğraf tutkunu.Babası dünyanın önde gelen fotoğrafcılarından.
Suat\Serap Sancak:Nehirin babası ve annesi
Harun \Mine Çetinoğlu:Cerenin babası ve annesi
Ahmet\Yelda Soydan:Denizin babası ve annesi
Arkadaşlar bu ilk kitabım hatalarım varsa mazur görün. Faklı bir kitap yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz. Yeni bölümü en kısa zamanda göndereceğim İnşallah. Sizden tek istediğim vote ve yorumlarınız. Votelerinizi bekliyorum yorumlarınızda saygı çerçevesi içerisinde olduğu sürece her eleştiriye açık olacağım. Kendinize iyi bakın. Desteklerinizi bekliyorum.
Baş karakterlerimiz Nehir ve Ömer olacaktır. Daha bir cok karakter olacak onlardan kitap içerisinde bahsedeceğim öyle tanıyacaksıniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Notam
Genç KurguSonunuzun ölüm olduğunu bildiğiniz halde tehlikenin ortasında en fazla ne kadar durabilirdiniz?.Büyük bir savaşın ortasında geri dönüş şansınız olmasaydı ne yapardınız? Etrafı ateşlerle çevrili barutun kurtulma şansı en fazla ne kadar olabilir? ... ...