Κεφάλαιο 4

2K 273 76
                                    

''Ελπίδα εσύ εδώ;'' αναφώνησε ο Τεο και η κοπέλα ανοιγόκλεισε τα μάτια της δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο άτυχη μπορεί να ήταν, βλαστημούσε την ώρα και την στιγμή που απάντησε στο τηλεφώνημα της Γαβριέλας και ήρθε στην Θεσσαλονίκη για να συναντήσει αυτήν και τον Χρήστο. Για κανέναν λόγο δεν ήθελε να βρεθεί στο ίδιο μέρος με τον Τεο, θα ήταν πολύ δύσκολο να βρεθεί αντιμέτωπη με τις αναμνήσεις του παρελθόντος.

''Γεια σου Τεο!'' του είπε με ένα χαμόγελο και αυτός παραξενεύτηκε, παλιότερα ήταν η καλύτεροι φίλοι, αχώριστοι ο ένας από τον άλλον, μάλωσαν επειδή ο Τεο ήταν ανώριμος και δεν μπορούσε να καταλάβει πως το να παιχνίδι αναμεσα σε ανθρώπινες ψυχές δεν βγαίνει σε καλό. Έναν κόμπο αισθάνθηκε στο στομάχι του, χωρίς να πει τίποτα άλλο την αγκάλιασε, του είχε λείψει η κολλητή που έχασε, ο άνθρωπος που ήταν δίπλα του στα δύσκολα, το άτομο που πάντα τον συμβούλευε σε ότι απόφαση έπαιρνε ακόμα και λάθος. Τα χρόνια είχαν περάσει και μετάνιωνε που δεν της είχε μιλήσει νωρίτερα, ακόμα φοβόταν να της πει τι αισθάνεται μετά τον τσακωμό τους της είχε πει πολύ άσχημα λόγια, λόγια μίσους που προκαλούσαν θλίψη και πόνο στο άκουσμά τους.

''Ελπίδα! ΣΥΓΝΩΜΗ!!!'' της είπε και το πρόσωπό της έλαμψε, δεν πίστευε πως θα άκουγε κάτι τέτοιο από τον Τεο... όταν η μορφή του εισερχόταν στο μυαλό της πάντα θυμόταν το πόσο  εγωιστής και ανώριμος ήταν μα δεν έπαυε να είναι ο κολλητός της ότι και αν έγινε, πέρασαν πολλά μαζί και πάντα τον στήριζε.

''Τεο! Μην ζητάς συγνώμη!'' του είπε καθώς έκλαιγε στην αγκαλιά του, αυτός την έσφιξε πάνω του σαν κάτι πολύτιμο που δεν ήθελε να χάσει θύμωσε με τον εαυτό του... Δεν έπρεπε ποτέ να την αφήσει. Μόλις ηρέμησε την κοίταξε και παρατήρησε πόσο είχε ομορφύνει είχε αλλάξει και χαιρόταν για αυτήν.

''Ελπίδα μου, τι δουλειά έχεις εδώ;'' την ρώτησε και αυτή  τον κοίταξε καχύποπτα εντελώς αστειευόμενη, του έδωσε ένα τρυφερό φιλί στο μάγουλο και κάθισε στην αγκαλιά του έτοιμη να του δώσει εξηγήσεις.

''Πριν μερικές μέρες, με πήρε τηλέφωνο η Γαβριέλα και μου ζήτησε να βρεθούμε μου είπε πως έχει κάτι σημαντικό να μου πει και αμέσως δέχτηκα. Σήμερα ήρθα απευθείας από το Λονδίνο της τηλεφώνησα και μου έδωσε αυτή την διεύθυνση, όταν χτύπησα το κουδούνι μου άνοιξε ο Νίκος...'' απάντησε η Ελπίδα και ο Τεο την διέκοψε αμέσως μόλις άκουσε το όνομα Νίκος.

''Ελπίδα αυτό το σπίτι είναι του Χρήστου ο οποίος έχει σχέση με την Γαβριέλα εδώ και 13 χρόνια και τα 2 τελευταία δεν τα πάνε καλά.'' της είπε και αμέσως θυμήθηκε ο Χρήστος είναι ο Νίκος κολλητός της Ευτυχίας από την Αθήνα είχε εξαφανιστεί πριν τα ξανά βρουν. Είχε μείνει ακίνητος, δεν πίστευε πως αυτός ο άνθρωπος είχε κοροϊδέψει την αδερφή του και είχαν μαζί και ένα παιδί.Πριν πουν κάτι άλλο η πόρτα άνοιξε και μπήκαν μέσα ο 'Χρήστος' με την Γαβριέλα, μόλις είδαν τον Τεο σάστισαν. 

Η Δύναμη της ΕυτυχίαςWhere stories live. Discover now