ΤΕΛΟΣ/Κεφάλαιο 21

2.1K 261 117
                                    

''Και μετά; τι έγινε μανούλα;'' Αναφώνησε η εξάχρονη Γαβριέλα και τα καστανά της ματάκια έλαμψαν, η Ευτυχία κρατούσε στην αγκαλιά της τον δίχρονο και πανέμορφο φτυστό στην ίδια γιο της. Ο καιρός είχε περάσει και αφηγούνταν στα παιδιά της την ιστορία της σαν ένα παιδικό παραμύθι διηγούνταν κάθε ανάμνηση της ζωής της ως παράδειγμα για την σημασία του καλού και του κακού, του σωστού και του λάθους, του δίκιου και τις αδικίας... Τους μάθαινε πως να διακρίνουν την σωστή επιλογή, εκείνη είχε μάθει από τα λάθη της και τώρα φρόντιζε τα παιδιά της γεμάτη αγάπη!

Η πλέον δεκαεφτάχρονη Γεωργία τους πλησίασε μαζί με τον Τεο και κρατούσε στα χέρια της μία σακούλα με παγωτά, έφτασε κοντά στην Ευτυχία και της άφησε ένα ζουμερό φιλί στο μάγουλο ύστερα πήρε στην αγκαλιά της τον μικρό της αδερφό, κοίταξε την μικρή άτακτη Γαβριέλα  της έκλεισε παιχνιδιάρικα το μάτι και της πέταξε το αγαπημένο της παγωτό. Το μικρό κορίτσι τσίριξε από χαρά και το άνοιξε γεμάτη ανυπομονησία η Ευτυχία γέλασε με την εικόνα των παιδιών της και τότε παρατήρησε τον Τεο ο οποίος ερχόταν προς το μέρος της... Μετά από 6 χρόνια και ακόμα ήταν τρελά ερωτευμένη μαζί του, η Γεωργία έκατσε στο γρασίδι μαζί με τον μικρό και έπαιζε τρυφερά μαζί του ενώ η Γαβριέλα απολάμβανε το παγωτό της. 

''Ψυχή μου, τι κάνεις;''Την ρώτησε αμέσως μόλις την πλησίασε ο Τεο και εκείνη του έδωσε ένα γρήγορο πεταχτό φιλί και εκείνος της έκλεισε το μάτι, να σε ποιον έμοιασε η Γεωργία σκέφτηκε και γέλασε μόνη της... Ο Τεο πήρε μία καρέκλα και κάθισε δίπλα στην γυναίκα του, την κοίταξε με πόθο και αγάπη ενώ αμέσως στράφηκε στα παιδιά του και χαμογέλασε τρυφερά...

''Μαμά θα μου πεις τι έγινε;'' ρώτησε αθώα το μικρό κορίτσι και η Γεωργία γέλασε αγνά και χαμογελαστά, η Ευτυχία στράφηκε στα παιδιά και στον άντρα της και αναστέναξε γεμάτη χαρά, μπορεί να κουράζοταν αρκετά με τα παιδιά μα δεν θα τα άφηνε για τίποτα στον κόσμο πλέον ήταν όλος της ο κόσμος και δεν θα τον διέλυε για καμία υπόθεση!

''Εε ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!'' Αναφώνησε και γέλασε μαζί με τους υπόλοιπους ενώ η μικρή Γαβριέλα την κοίταξε με σουφρωμένα χείλη και σηκώθηκε από την καρέκλα της, πλησίασε την Ευτυχία και ανέβηκε στην αγκαλιά της! Η Ευτυχία της χάιδεψε τα καστανόξανθα μαλλιά και της έκανε μία γαλλική πλεξούδα, το μικρό κορίτσι έδειχνε να σκέφτεται και η Ευτυχία ήθελε να γελάσει με τις εκφράσεις που έπαιρνε το προσωπό της.

Η Δύναμη της ΕυτυχίαςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin