"Εννοώ πως θύμωσε και δεν νομίζω να δεχτεί να σου μιλήσει αμέσως!" Είπε η Ελπίδα και πήγε να την αγκαλιάσει μα η Ευτυχία απομακρύνθηκε και ανέβηκε στην μηχανή της, χωρίς να περιμένει ξεκίνησε πατώντας το γκάζι προς άγνωστη κατεύθυνση....
"Γαμωτο" ψέλλισε η Ελπίδα και έστειλε μήνυμα στον Νάσο από την ομάδα της Ευτυχίας για να τον ενημερώσει για την εξέλιξη του θέματος, ξεφυσιξε πήρε τον δρόμο για το σπίτι της Ευτυχίας...
****
"Τεο εξήγησε μου τι ήταν όλο αυτό το σκηνικό στο μπαρ!" Φώναξε δυνατά η Μελίνα και ο Τεο την κοίταξε άγρια, δεν δεχόταν από κανέναν τέτοια συμπεριφορά και ειδικά από την Μελίνα. Την κοιταξε ειρωνικά και δεν απάντησε έβαλε ακόμα λίγο βότκα στο ποτήρι του και ήπιε μέχρι και την τελευταία σταγόνα.
"ΘΟΔΩΡΗ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕΣ;" Φώναξε πολυ δυνατά και απελπισμενα καθώς έριξε ένα ποτήρι από τα νεύρα της στο πάτωμα και έσπασε γεμίζοντας εκατοντάδες θρύψαλα το πάτωμα. Ο Τεο σηκώθηκε εξοργισμένος και την έπιασε θυμωμένα από τα μπράτσα την κόλλησε στον τοίχο και εκείνη τον κοίταξε έντρομη μα αμέσως ξεκινησε τις μαλακιες της.
"ΑΝΤΕ ΘΟΔΩΡΗ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ; Ε ΤΙΙ; ΧΤΥΠΑ ΜΕ ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ!" Φώναξε και τον κοίταξε στα μάτια γεμάτη θυμό, δεν μπορούσε να διανοηθεί πως είχε φιλήσει μια άλλη γυναίκα μπροστά της. Ο Τεο την κοίταξε και την άφησε από τα χερια του χωρίς να μιλήσει, απλά κάθισε ξανά στην θέση του αμίλητος. Η Μελινα με αυτή του την στάση θύμωνε και δεν ήξερε πως να ξεσπάσει, ήταν οι δύο τους στο σπίτι αφού η Γαβριελα με τον Νίκο πήρανε την Γεωργία σπίτι τους για αυτο το βράδυ και εκεινη ειχε την ευκαιρια να προκαλέσει χαμό.
"ΘΟΔΩΡΗ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ!!! ΤΙ ΕΙΧΕ ΑΥΤΗΝ Ή ΤΣΟΎΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΩ ΕΓΩ;" Τσιριξε και τα μάτια του Τεο αστραψαν, δεν μπορούσε να σπαταλήσει και άλλο χρόνο του μαζί της. Ήδη νευριαζε με τον εαυτό του αφού πίστεψε πως θα μπορούσε να ζήσει με μια άλλη γυναίκα εκτός της Ευτυχίας. Κοίταξε την Μελίνα και παρατήρησε πως ήταν κόκκινη από τον θυμό της χωρίς να το καταλάβει του ξέφυγε ένα γελακι, η Μελίνα τον πλησίασε και του έδωσε ένα πολύ δυνατό χαστούκι ο Τεο σηκώθηκε και της έπιασε τον δεξι καρπό μα εκείνη δεν πτοήθηκε και με το αριστερό της χέρι του έδωσε άλλη μια σφαλιάρα εξισου δυνατή. Ο Τεο έκλεισε τα μάτια του προσπαθώντας να βρει υπομονή και να μην παρεκτρεπει... μάταια όμως η Μελίνα δεν βοηθούσε την θέση της.
"Είσαι ένα μεγάλο καθίκι, παίζεις μαζί μου, δεν έχεις συναίσθημα τα εγώ φταίω πού κάθισα και σπατάλησε 3 χρονιά από την ζωή μου μαζί σου ΜΑΛΑΚΑ." Έλεγε και ο Τεο ξεφυσιξε αγανακτισμένος, δεν την άντεχε άλλο...
ČTEŠ
Η Δύναμη της Ευτυχίας
Teenfikce(Μείνε Δυνατή2) -Ευτυχία εσύ; -Εγώ! -Είσαι ζωντανή; -Από ότι φαίνεται. -Γιατί; -Έπρεπε! ... Δύο άνθρωποι γεννημένοι ο ένας για τον άλλον, ένας λάθος του παρελθόντος τους στοιχίζει το μέλλον! Ο θάνατός της, καταδικάζει την αγάπη, τον έρωτα και το πάθ...