''Νίκο πες μου ότι μου κάνετε πλάκα!'' Είπε ήρεμα ο Τεο και η Ευτυχία πήγε να μιλήσει μα ο Τεο την πλησίασε και την σήκωσε στο ύψος του, την κοίταξε νευριασμένα και την έπιασε άγρια από τα μαλλιά εκείνη δεν έβγαλε λέξη... το άξιζε, αυτή έφταιγε για την εξαφάνιση τους, δεν άξιζε την αγάπη και την προστασία κανενός! Αυτά τα λόγια επαναλάμβανε συνεχώς στον εαυτό της και σκηνές φαντασίας έπαιζαν σαν ταινία στο μυαλό της... η Γαβριέλα να αιμορραγεί και η κόρη της να αργοπεθαίνει στην αγκαλιά της!
''Τεο ηρέμησε!'' Αναφώνησε ο Νίκος... ήταν αρκετά πιεσμένος, την Γαβριέλα την αγαπούσε είχαν περάσει αρκετά χρόνια ο ένας δίπλα στον άλλον μπορεί να μην είχαν ερωτικές σχέσεις εδώ και δύο χρόνια μα ήταν πολύ καλοί φίλοι και νοιαζόταν για εκείνη... Έπιασε τον Τεο και του έκανε νόημα να κάτσει κάτω έπιασε την Ευτυχία και την έβαλε στην αγκαλιά του σαν να ήταν η μικρή του αδελφή εκείνη άφησε τα δάκρυα και τους λυγμούς της ελεύθερους και ο Τεο έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα από τα χέρια του ξεφυσώντας αγανακτησμένα.
''ΚΥΝΔΙΝΕΥΕΙ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ!'' Φώναξε και η Ευτυχία ξέσπασε σε τρανταχτά κλάματα ο Νίκος της άφησε ένα φιλί στο μέτωπο και την άφησε στην καρέκλα ενώ συνέχιζε να κλαίει... Πλησίασε απειλητικά τον Τεο και τον έπιασε από τον γιακά του πουκαμίσου του έτοιμος να του ρίξει μπουνιά.
''Αστον! έχει δίκιο εγώ φταίω και κανένας άλλος! Θα πάω να τις πάρω από εκεί...'' είπε και σκούπισε τα μάτια της, ο Νίκος τον άφησε και ο Τεο τον κοίταξε θυμωμένος ύστερα την πλησίασε και έδειχνε μετανιωμένος η Ευτυχία του έκανε νόημα να σταματήσει... Πήρε μία ανάσα και έβγαλε το κινητό της και κάλεσε τον Νάσο.
''Πες τον Κώστα να μάθει από τα στοιχεία της κλήσης από που σε κάλεσαν και στείλε μου τα στοιχεία τα θέλω σε 5 λεπτά!'' Αναφώνησε και το έκλεισε γρήγορα χωρίς να περιμένει απάντηση, αμέσως κάλεσε τον Γιώργο.
''Τι να κάνω;'' Ρώτησε και έριξε το σώμα της στον καναπέ που βρισκόταν πίσω της, εδώ και 30 λεπτά βρισκόταν με τον Νίκο στο γραφείο του Τεο και του εξηγούσαν την κατάσταση. Χώρίς λύση για το πρόβλημά τους.
''Σε 2 λεπτά θα έχεις την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται! Θα πας εκεί με την ομάδα σου πάρε και τον Νίκο, έχεις βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση μην κωλώσεις! Θα έρθω και εγώ με το αμάξι θα σε δω εκεί!'' Αναφώνησε και η Ευτυχία έκλεισε το κινητό γεμάτη νεύρα, πάλι έπρεπε να τα σκεφτεί όλα μόνη της! Γαμώ την ανθρωπιά σας γαμω! Σκέφτηκε και σηκώθηκε με νεύρο και κάλεσε τον Νάσο.
YOU ARE READING
Η Δύναμη της Ευτυχίας
Teen Fiction(Μείνε Δυνατή2) -Ευτυχία εσύ; -Εγώ! -Είσαι ζωντανή; -Από ότι φαίνεται. -Γιατί; -Έπρεπε! ... Δύο άνθρωποι γεννημένοι ο ένας για τον άλλον, ένας λάθος του παρελθόντος τους στοιχίζει το μέλλον! Ο θάνατός της, καταδικάζει την αγάπη, τον έρωτα και το πάθ...