''Μπείτε μέσα και χαλαρώστε θέλω να χαμογελάτε να φαίνεστε ανέμελοι και να χορεύεται. Αν αναγνωρίσετε την Δάφνη ή τον Στέφανο μου στέλνετε αμέσως μήνυμα. Να έχετε να μάτια σας ανοιχτά... σήμερα είναι η μέρα! Θα τα καταφέρουμε, κλείνω σε 15 λεπτά θα είμαι εκεί.'' είπε η Ευτυχία και έκλεισε το τηλέφωνο , μιλούσε με την ομάδα της όλοι ήταν ντυμένοι και έξω από το μπαρ και περιμένανε διαταγές, φόρεσε τις μπεζ δωδεκάποντες γόβες της και έβαλε το όπλο μέσα στο τσαντάκι της. Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και αμέσως άνοιξε το συρτάρι του κομοδίνου της έβγαλε από μέσα ένα μαχαίρι και το έβαλε μέσα από το ολόσωμο ρούχο της για κάθε ενδεχόμενο.
''Ευτυχία θα πάμε με το αυτοκίνητο;'' ρώτησε η Ελπίδα και μπήκε μέσα στο δωμάτιο η Ευτυχία την κοίταξε και χαμογέλασε η κολλητή της φορούσε μία μαύρη παντελόνα η οποία της κολάκευε το υπέροχο γυμνασμένο σώμα της, και μία άσπρη στενή μπλούζα η οποία αναδεικνύειε το μπούστο της. Καθώς η Ελπίδα συμπλήρωνε το συνολακι της βαζοντας τις μαύρες της γόβες η Ευτυχία πηρε τα κλειδια της μοτοσικλετας της και κατευθυνθηκε προς την πόρτα.
''Εγώ θα πάω με την μηχανή μου, εσύ πήγαινε με το αυτοκίνητο! Τα λέμε εκεί.'' είπε και τις έσκασε ένα φιλί στο μάγουλο, βγήκε από το διαμέρισμά της και ανέβηκε πάνω στην μεγάλη κυβικών και μαύρη μηχανή της. Χαμογέλασε και μάρσαρε δυνατά καθώς ξεκίνησε με την αυτοπεποίθηση ενός νικητή. 'Έφτασε έξω από το μπαρ και γέλασε ειρωνικά αναρωτιόταν πως γίνεται ένα τέτοιο κωλομπαρο να έχει μία τόσο απλή και καλή ας το πούμε ονομασία. Πάρκαρε και μόλις κατέβηκε γέλασε αλλά αμέσως σοβάρεψε πλησίασε τον πορτιέρη ο οποίος την κοιτούσε σαν μαγεμένος και έγλειψε τα χείλια του, εκείνη από μέσα της είχε σκεφτεί δέκα βασανιστικούς τρόπους για να τον σκοτώσει επιτόπου μα του χαμογέλασε γλυκά.
''Μπορώ να σε βοηθήσω;'' ρώτησε ο πορτιέρης και η Ευτυχία του έγνεψε καταφατικά τον πλησίασε και του έκανε νόημα να σκύψει αφού ήταν ο διπλάσιος από εκείνη, αυτός υπάκουσε σαν πιστό σκυλάκι και εκείνη βρέθηκε κοντά του να του ψιθυρίσε στο αυτί.
''Θέλω τον Πέτρο και την Νίνα!'' αμέσως αυτός σοβάρεψε και τινάχτηκε σαν να τον τσίμπησε μύγα, απομακρύνθηκε και μιλούσε στο ακουστικό του, πλησίασε την Ευτυχία και την κοίταξε εξονυχιστικά αμέσως την ρώτησε.
''Ποια είσαι και τι θες;'' την ρώτησε αυστηρά και αγριεμένα μα εκείνη δεν πτοήθηκε με την συμπεριφορά του, χαμογέλασε και τον πλησίασε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η Δύναμη της Ευτυχίας
Genç Kurgu(Μείνε Δυνατή2) -Ευτυχία εσύ; -Εγώ! -Είσαι ζωντανή; -Από ότι φαίνεται. -Γιατί; -Έπρεπε! ... Δύο άνθρωποι γεννημένοι ο ένας για τον άλλον, ένας λάθος του παρελθόντος τους στοιχίζει το μέλλον! Ο θάνατός της, καταδικάζει την αγάπη, τον έρωτα και το πάθ...