Κεφάλαιο 14

1.6K 235 81
                                    

"Δεν σου πέφτει λόγος!" Τόλμησε να πει και πήγε να ξεφύγει από την λαβή του μα δυστυχώς δεν είχε κανένα αποτέλεσμα. Ο Τεο την έφερε μπροστά του και την έπιασε δυνατά και από τα δύο μπράτσα την κοίταξε μέσα στα μάτια και χωρίς να περιμένει την έβαλε στην αγκαλιά του, την έσφιξε μέσα του και η Ευτυχία άφηνε τα δάκρυά να πέσουν από τα κρυστάλλινα ματια της.

"Είσαι ζωντανή!!" Ψιθύρισε ήρεμα, πιο πολύ για επιβεβαίωση στον εαυτό του και αμεσως χωρίς να χάνει χρόνο την φίλησε αργά απαλά και τρυφερά σαν να μην πέρασε μέρα, η Ευτυχία στην αρχή είχε μείνει άφωνη μα δεν άργησε να ανταποκριθεί γιατί ο Τεο ήταν ο άνθρωπος της, ο άντρας της, ο πατέρας του παιδιού της, το άλλο της μισό.

Ύστερα από μερικά όμορφα δευτερόλεπτα και για τους δύο, ο Τεο σταμάτησε το φιλί τους και διέκοψε την επαφή τους, την κοίταξε στα μάτια αμέσως της σκούπισε τα δάκρυά και φίλησε τα μάγουλά της.

"Γιατί έφυγες μωρό μου;" ρώτησε ψιθυριστά και εκείνη έκλεισε σφιχτά τα μάτια της, έπεσε στην αγκαλιά του και τον έσφιξε πάνω της καθώς ψελλιζε πολλές φορές συγγνώμη...

Η Ελπίδα έπινε το ποτό της καθώς προσποιούνταν πως πρόσεχε τον μονόλογο της Μελίνας, μόλις συνηδητοποιησε πως η Ευτυχία βρισκόταν στην αγκαλιά του Τεο, πνίγηκε πίνοντας το ποτό της και το έφτυσε γουρλωσε τα μάτια της και έκανε τον σταυρό της, ευχόταν να μην γίνει χαμός... κοίταξε φευγαλαια την Μελίνα και την είδε άσπρη σαν το γάλα να παρατηρεί την σκηνή όπου ο Τεο φιλούσε για ακόμα μια φορά την γυναίκα στην αγκαλιά του.

"ΟΧΙ ΟΧΙΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΜΕ!!!" Φώναξε σαν υστερικά με την σπαστική τσιριχτη φωνή της και η Ελπίδα γέλασε με την συμπεριφορά της, γέλασε γεμάτη χαρά επιτέλους όλα θα έμπαιναν σε μια σειρά σκέφτηκε και χαμογέλασε.

"Μάλλον θα το ξέχασε!" Της ειπε γεμάτη ειρωνεία και χαμογέλασε, έκανε νόημα στον μπάρμαν να της φέρει ένα ποτό και της έκλεισε το μάτι...

"Τεο, δεν δεν εγ... εγώ θελ θέλω να καταλάβεις Π πως..." προσπάθησε να πει μα ο Τεο της έκανε νόημα να ηρεμήσει.

"Πάμε έξω να μιλήσουμε!" Είπε και της έκανε νόημα να βγει έξω, εκείνη του έγνεψε αρνητικά. Δεν μπορούσε να παρατήσει την αποστολή έπρεπε να κάτσει και να κυλήσουν όλα ας πούμε φυσιολογικά. Ο τεο την κοίταξε αγριεμένα και την έπιασε από τον καρπό.

"Ευτυχία προχώρα έξω.... γιατί θα τα πάρω και θα γίνει χαμός!" Της είπε και εκείνη απελευθέρωσε το χέρι της από την λαβή του, τον κοίταξε στεναχωρημενα και έκατσε στην θέση της. Ο Τεο έδειχνε πολύ θυμωμένος, την άρπαξε βίαια και η Ευτυχία έβγαλε ένα επιφώνημα πόνου όμως δεν πτοήθηκε, πήγε να την βγάλει από το μπαρ μα η Ελπίδα βρέθηκε μπροστά τους.

Η Δύναμη της ΕυτυχίαςWhere stories live. Discover now