Κεφάλαιο 5

2K 268 50
                                    

Το βράδυ οι άγγελοί κοιμούνται και ο δαίμονες παίρνουν μορφή, όσο ο Τεο παρατηρούσε την αγαπημένη του μικρή να ονειροπολεί καθώς κοιμόταν ένας άγγελος μετατρέπονταν σε δαίμονας εκεί αναμεσά τους, μπορεί να τους χώριζαν χιλιόμετρα μα πάντα η μάνα βρίσκει το παιδί της όσο μακριά και δύσκολο είναι πάντα θα καταλήγει δίπλα του.

Η ώρα περασμένη και έξω απλώνονταν απόλυτο σκοτάδι μόνο το φως του φεγγαριού και των αστεριών θα μπορούσες να διακρίνεις αν ήσουν κάπου εκεί ανάμεσα, όσο κάποιοι κοιμούνται και ονειρεύονται άλλοι απολαμβάνουν την νύχτα κάπου εκεί έξω είτε μόνοι είτε με παρέα...

Μόλις μπήκε σε ένα μπαρ και αμέσως μαγνήτισε αρκετά βλέμματα, αρκεί να σε κοιτάξει με αυτά τα μάτια της σαν της  θάλασσα και θα χαθείς μέσα τους, ο αέρας της, το περπάτημα της, το ύφος της, η στάση της... τα πάντα πάνω της σπάνια και άθικτα είναι σαν ένα διαμάντι τόσο πολύτιμη και όμορφη σπάνια μπορείς να βρεις ένα τέτοιο πλάσμα μα όλοι θα ήθελαν ένα ίδιο δίπλα τους.

Ο μπάρμαν την πλησίασε και την κοιτούσε με ένα πονηρό χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη του, αμέσως αυτή γέλασε πνιχτά και σκέφτηκε πόσο ψεύτικος θα μπορούσε να είναι ο κόσμος,  του ανταπέδωσε το χαμόγελο και σήκωσε το βλέμμα της πάνω του αυτός την κοίταξε και πρόσεξε τα μάτια της δύο υπέροχα γαλάζια μάτια με πράσινες πινελιές σαν διαμάντια.

''Θα μπορούσα να παραγγείλω;'' ρώτησε γλυκά και αθώα καθώς πετάρισε τα κατάμαυρα, πυκνά και καλοσχηματισμένα βλέφαρά της. Ο μπάρμαν της έγνεψε και του είπε να της έφερνε ότι αυτός ήθελε, αμέσως πήγε να εκτελέσει την ευθυμία της και αφοσιώθηκε στο πόστο του. Η κοπέλα πήρε το κινητό στα χέρια της το άνοιγε και το έκλεινε γεμάτη νευρικότητα. Ύστερα από λίγα λεπτά που της φάνηκαν αιώνας μία γυναίκα μπήκε μέσα και την έψαχνε με το βλέμμα της, μόλις οι ματιές τους συναντήθηκαν την πλησίασε και κάθισε δίπλα της.

''Τι κάνει;'' ρώτησε ανήσυχα η κοπέλα με τα μάτια διαμάντια και ήπιε μια γουλιά από το ποτό που μόλις ο μπάρμαν της είχε προσφέρει. Η γυναίκα δίπλα της την κοίταζε θλιμμένα και αυτό την εξόργιζε και επειδή κατάλαβε πως δεν είχε σκοπό να ξεκινήσει συζήτηση πρώτη εκείνη αποφάσισε να μιλήσει .

''Γαβριέλα θα μου απαντήσεις σε αυτό που σε ρώτησα;'' την ρώτησε και αμέσως την κοίταξε απογοητευμένα...

''Δεν μπορείς να εισβάλεις στην ζωή τους! Δεν έχεις το δικαίωμα να το κάνεις αυτό αφού έφυγες τότε και τον παράτησες μόνο του να το κάνεις  και τώρα που δεν σε έχει ανάγκη.'' της είπε η Γαβριέλα υψώνοντας τον τόνο της φωνής της και έσφιξε τα χέρια τη θυμωμένη από την συμπεριφορά της πρώην κολλητή και κοπέλα το αδελφού της.

Η Δύναμη της ΕυτυχίαςWhere stories live. Discover now