Deschise ochii şi privi în jurul său. O încăpere albă, cu pereți albi, draperii albe, iar într-un colț stătea el, într-un pat alb... Ce se întâmplă? Unde se află?
-Ce se va întâmpla când va ieşi din comă? îi recunoscu vocea lui Jake, vechiul său prieten.
-Nu ştim dacă asta se va întâmpla. În orice caz, depresia lui e incurabilă, îmi pare rău, dar nu îi vom putea da drumul...
-Ce vreți să spuneți? Doar nu...
-Ba mă tem că da... spuse medicul, privind sugestiv spre fereastră, după care se putea zări spitalul de psihiatrie.
-Nu puteți face asta! țipă Jake! Matt nu e nebun!
Încercă să se ridice, dar o avalanşă de întuneric îl copleşi, şi cazu iarăşi inconştient în patul rece de spital.
Auzea voci şoptite în jurul lui, dar nu putu distinge cuvintele. Deschise ochii şi îl văzu pe Jake, stând gânditor pe un scaun de aşteptare, iar doctorul îi vorbea ceva ce nu poate pricepe.
-S-a trezit! strigă Jake fericit. Prietene, mergem acasă!
După câteva zile în care a reuşit să se pună pe picioare, i-a spus că totul va reveni la normal, doar că el va fi tot timpul cu Matt. Nu putea înțelege de ce, dar i s-a zis doar să asculte şi totul va fi bine.
Pătrunseră împreună în casa acum atât de pustie, ceaşca de ceai a lui Rose era la locul ei, neatinsă, pana divină încă îşi găseşte locul pe biroul său, iar patul a rămas la fel de dezordonat ca în ziua în care a plecat în goană. Oare cât a trecut?
-Rose nu s-a întors? întrebă el deznădăjduit.
-Rose... începu Jack cu glas stins, a spus că revine în curând, a continuat, zâmbindu-i slab.
Fericirea îl cuprinse, în sfârşit! Nunta va putea avea loc! Ridică tubul de calmante de pe birou şi privi înăuntru. Gol.
-Mă duc până la farmacie, spuse, înşfăcând paltonul, pornit spre uşă.
-Nu, nu, nu... Nu cred că e o idee bună să îți mai cumperi.
Stătu câteva clipe pe gânduri şi apoi spuse:
-Da, ai dreptate, Rose se va întoarce în curând.
Jake îi zâmbi mulțumit, dar ceea ce nu ştia el, era că sertarul lui Matt era plin până la refuz de cutii cu calmante, care aşteaptau nerăbdătoare să îi plece prietenul pentru a petrece împreună.
CITEȘTI
Scrisori către un Înger
Short StoryEa e moartă. El trăieşte cu speranța că e plecată doar într-o călatorie cu destinația Rai, şi se va întoarce să fie din nou fericiți împreună. " Îmi place să cred că tu o să citeşti aceste rânduri. Tu spuneai mereu "Suntem doi îngeri, cu câte o sin...