A treia scrisoare

115 14 4
                                    

Dragă Rose,

    Azi am fost la poştă să îți trimit scrisoarea. Nu înțeleg, poştaşul nu a vrut să o primească decât după insistențele mele. Cum adică nu există destinația "Rai"? Ba sigur că există, tu eşti acolo. În cele din urmă, a luat-o şi a pus-o în geantă, dar nu am văzut să o pună în cutia poştală. Ai primit-o? De ce omul acela nu a vrut să ți-o dea?
Să ştii că ți-am pregătit cina, încă te aştept. Nu ştiu când se va încheia călătoria ta, dar fii sigură că sunt aici pentru tine necondiționat. Mi-e dor de tine. Sper să te întorci repede.

     Uşa se deschise scârțâind, şi le facu loc prietenilor lui să intre. Le zâmbi, iar ei îi răspunseră la fel, apoi întrebară arătând spre cele două farfurii de pe masă:

     -Aştepți pe cineva?

     -Pe Rose. Nu ştiu când se va întoarce din călătoria din Rai.

     Ei îl priviră îngrijorați, iar unul dintre ei ridică tubul de calmante de pe noptieră.

     -Matt? Câte pastile iei pe zi?

     -Nu multe, răspunde plictisit.

     Se priviră sugestiv unii pe alții, iar într-un final spuseră:

     -Nu cred că ar mai trebui să iei calmante.

     -Nu! strigă el disperat. Nu le puteți lua! Când iau câteva, Rose mă vizitează pentru câteva minute. Nu ştiu când se va întoarce, vă rog, am nevoie de ele!

     În privirile lor se putea citi durerea. Au încercat să îl înveselească şi să îl facă să nu mai vorbească despre Rose. Dar de ce? se întrebă.

     -Cred că ar trebui să mai ieşi din casă, să mai socializezi. Poate chiar să cunoşti o fată.

    Toți se uitară uimiți la cel ce a zis asta, iar Matt îl privi stupefiat.

    -Îmi propui să o trădez pe Rose doar pentru că e într-o călătorie? Nu voi face asta! Nu ştiu cum te-ai putut gândi că aş face asta!

     Se puse la birou fără să le mai dea atenție, şi încheie scrisoarea:

     Te iubesc! Să nu uiți asta!

Pe veci al tău,
Matt

Scrisori către un ÎngerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum