•6•

552 47 2
                                    

Jacob užlipo ant manęs ir sugavęs mano rankas iškėlė virš galvos.
"Nedaryk to... Prašau... " sumurmėjau. Mačiau, kad jis trumpam suabejojo.
"Ne... Aš turiu" jis pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas. Nusukau veidą.
"Baik!" jis suriko piktai "baik priešintis! Nagi..."
"Ne. Atstok! " bandžiau keltis, bet jis vėl mane paguldė, tačiau netrukus sugriebė už rankų ir pakelęs parklupdė ant kelių.
"Išmokysiu tave, kaip elgtis... " su tais žodžiais jis atsisegė savo kelnių užtrauktuką ir sagą. Kita ranka jis laikė mano plaukus ir juos pešė. Stipriai užsimerkiau ir bandžiau patraukti Jacob rankas sau nuo galvos, tačiau netrukus pajutau kažką prie savo lūpų.
"Žiokis arba bus blogiau" vaikinas suurzgė. Mano skruostu nusirito viena ašara, kuri išdavė ,kaip stipriai aš šito nenoriu. Tačiau mano norai Jacob buvo nesvarbūs...

Harry

Buvau žmonių minioje. Mačiau daug merginų, kurios norėjo su manim sugulti, bet nenorėjau aš. Keista, bet jaučiausi pavargęs. Norėjau atsigulti į savo lovą ir užmigti. Tačiau tam reikėjo Louis. Nemačiau jo jau kurį laiką, todėl maniau, kad jis jau viešbutyje.
Ėjau smėliu lydimas daugybės žvilgsnių. Išsitraukiau telefoną ir akimis permečiau visus tuos bereikšmius numerius. Ištryniau daugiau nei pusę. Vistiek nei vienos nepažįstu.
Įėjęs į motelį užlipau laiptais. Pamačiau keistą vaizdą. Louis gulėjo prie mūsų kambario durų ir buvo susigūžęs. Maniau, kad nuo šalčio, bet čia buvo labai šilta.
"Louis?" priėjau ir pupurčiau. Jis kruptelėjo nuo mano prisilietimo. Pakėlė galvą ir aš pamačiau, kad jo akys užverktos, o skruostas patinęs.
Louis sunkiai atsistojo vengdamas mano žvilgsnio. Jis nervingai tampė striukes rankoves žemyn tarsi slėpdamas savo riešus. Ką jis ir darė.
Įkišau savo raktą į spyną ir atrakinau duris. Louis spyna jau buvo atrakinta, todėl įžengiau į vidų. Louis paskui ir greitai įėjo į vonią. Nekreipdamas į tai dėmesio nuėjau prie savo lovos ir nusirengiau. Palindau po antklode.
Šiek tiek snūstelėjau, bet po pusvalandžio susivokiau, kad Louis vis dar tualete. Išlipau iš lovos ir nuėjęs pabarbenau į vonios duris. Nesulaukęs atsakymo palenkiau rankeną ir įėjau į vidų. Louis miegojo ant grindų. Jo burna buvo šiek tiek praverta, o viena ranka padėta po galva. Nežinau kodėl, bet šitas vaizdas sukėlė man šypseną.
"Louis, kelkis...Eime" priėjau ir bandžiau jį pakelti nuo grindų, tačiau jis nesijudino. Galiausiai pasilenkęs paėmiau jį nuotakos stiliumi ir išnešiau iš vonios. Nustebau koks lengvas jis buvo.
Priėjęs prie jo lovos, paguldžiau. Pašokau iš išgasčio kai dvi rankos apsivijo mano kaklą ir pritraukė arčiau.
"Lik su manim" tai buvo viskas ką pasakė Louis. Stovėjau sutrikęs. Norėjau atsitraukti atgal, bet Louis stipriau truktelėjo mane atgal.
"Lou... " pradėjau, bet nespėjau baigti kai buvau staigiai įtrauktas į lovą. Pasisukau šonu. Louis kvėpavimas atsimušė man į veidą ir aš aiškiai užuodžiau alchoholį. Jis nusižiovavo, o po to sučepsėjo.
Tiesiog gulėjau taip kurį laiką laukdamas kol jis užmigs ir tyrinėjau jo veidą. Jo žudiko žandikaulis suteikė jam blogiuko įvaizdį, tačiau akys, kurios dabar buvo tvirtai užmerktos, sakė ką kitą. Jo lūpos buvo raudonos ir šiek tiek paburkusios bei suskilinėjusios nuo nuolatinio kramtymo.
Jaučiausi keistai. Manyje kovojo protas ir... Alchoholis. Atsidusau.
Staiga atrodo protas smogė visą jėgą. Aš guliu lovoje su vaikinu. Negana to su gėjum. Ir dar nužiūrinėju jį.
Greitai pašokau iš lovos ir grįžau į savo. Susisupau į anklodę paslėpdamas savo galvą po ja, tarsi slėpdamasis nuo savęs. Tai šlykštu. Tokie žmonės kaip Louis yra šlykštūs. Turėjau šią nuomonę nuo pat vaikystės ir nesiruošiu jos keisti.   KALBĖK KALBĖK - pasamonė -  Mes abu žinom kas juoksis paskutinis...
Rodos kažkur jau girdėjau karmos juoką. Ir supratau vieną: Man reikia mažiau gert.

Louis

Pabudau. Nenorėjau atmerkti akių. Buvo taip patogu. Pasisukau šonu ir užuodžiau kažkieno kito kvapą. Kvapas buvo pažįstamas tik niekaip neprisiminiau iš kur.
Staiga grįžo nakties prisiminimai. Pašokau iš lovos ir nubėgau į vonią. Griebiau šepetėlį ir užsidėjęs turbūt visą dantų pastos tubele ant jo, pradėjau valytis dantis. Norėjau tai padaryti jau vakar, bet užmigau ant grindų. Tiesa sakant neprisimenu kas vakar nutiko. Tik Jacob...  Ir tai kaip užmigau ant grindų.
Išskalavau burną ir pažvelgiau į save veidrodyje. Apžiurėjau. Riešai buvo mėlyni. Aiškiai galėjai matyti pirštų įspaudus.
Nusiėmiau marškinėlius. Tas pats kūnas...  Tik dabar ant jo mėlynės.
Šlykštėjausi savimi. Atrodo visą kūną dengė nematomas purvo sluoksnis, kuris vertė mane norėti prasmegti po žeme.
Nusirengiau visai ir įlipau į dušą. Atsukau vandenį. Kuri laiką tiesiog stovėjau veidu į srovę, nors buvo sunku kvėpuoti. Galiausiai nusiprausiau savo kūną ir apsivijau rankšluosčiu liemenį. Norėjau jau daryti duris, kai jos pačios atsidarė. Harry įėjo į vonią, tačiau iškart susidūrę su manimi. Rankšluostis man ir taip buvo per mažas, o kai atsitrenkiau į Harry jis tiesiog nukrito.
"Harry... " lėtai tariau kai vaikinas norėjo atsitraukti. Parodžiau į rankšluostį ant žemės. Harry prireikė kelių sekundžių suvokti, kad aš nuogas stoviu maždaug dviejų centimetru atstumu nuo jo.
"Dieve... " jis ranka užsidengė akis, o aš pritūpiau ir pasiėmiau rankšluostį. Mačiau, kad Harry žandai raustelėję, kas privertė mane sukikenti.
"Jau" sušnibždėjau jam prie ausies ir praėjau pro jį. Jis nieko neatsakė tik užsirakino vonioje. Aš apsirengiau rūbus ir susidėjau daiktus. Dėje nematomas purvo sluoksnis vis dar slėgė mane.
Užsidėjau švarką. Patikrinau vidinę kišenę ir užčiuopiau popieriuką, tačiau mane apniko bloga nuojauta. Ištraukiau popieriuką. Tai tebuvo paprasta popieriaus skiautė. O bilietas ir čekis, kurios tvarkingai laikiau kartu maišelyje, buvo dingę.
Supanikavau ir pradėjau ieškoti bilieto. Išverčiau savo kuprinę. Ten nieko. Tada perėjau prie Harry daiktų. Atsegiau jo kuprinę ir tiesiog išverčiau viską ant lovos. Patikrinau kiekvieno drabužio kišenes, kol galiausiai radau bilietą trumpikėse. Iš nuostabos kilstelėjau antakį. Rimtai Harry?
Viską sudėjau atgal. Tada pastebėjau jo mašinos raktus. Jie gulėjo ant grindų. Paėmiau juos ir pavarčiau rankoje. Pagunda išvykti vienam buvo tikrai didelė. Girdėjau vonioje vandenį. Sąžine sakė likti ir palaukti Harry, bet protas sakė ką kitą. Juk vis gi jis paėmė bilietą. Jis ką ketino mane išmesti vidury lauko,  o pats važiuoti į Los Angelą? 
Man mastant kažkas pabeldė į duris. Priėjau prie jų ir pažvelgiau pro akutę. Tai buvo mergina iš registratūros. Ji patempė savo marškinėlius dar žemiau. Atsidusau ir atidariau jai duris.
"Labas" ji prikando lūpa. Aš šaltai žiūrėjau į ją. Ji paprasčiausiai manęs nejaudino. Visom prasmėm.
"Ar yra Harry? " ji sunėrė savo rankas taip suspausdama savo krūtinę. Aš linktelėjau.
"Gali pakviesti? "
"Jis duše. Nori, eik kas jį" leidau jai įeiti. Ji atrodė sutrikusi, bet netrukus vėl prikando lūpą. Prieš jai einant į vonią aš pagavau jos ranką.
"Rimtai? Negali susirast geresnio? "ji sutriko nuo tokio mano žvilgsnio. Tiesiog pavarčiau akis ir išstūmiau ją pro duris po to jas užrakindamas.
Beveik tuo pat metu iš vonios išėjo Harry.
"Kas čia buvo? "
"Atėjo mergina ir norėjo su tavim pasimylėt" paprastai atsakiau.
"Rimtai? " Harry atidarė duris ir išėjo į koridorių. Faktas, kad jis buvo tik su rankšluosčiu ant juosmens blaškė mano dėmesį. Bet tada supratau, kad tai puikus kerštas. Staigiai griebiau rankšluostį ir nuotraukiau jį nuo Harry. Tada uždariau duris ir užrakinau.
Garsiai nusijuokiau, o už durų girdėjau Harry keiksmus. Nors ir mažas, bet tai vistiek kerštas.
Surpatau, kad rankoje vis dar laikau raktelius. Pažvelgiau į pirmo aukšto langą ir savo tvarkingai sudėtą kuprinę.
Priėjau ir atidariau langą. Jau norėjau lipti pro jį kai pamačiau Jacob. Jis tiesiog stebėjo mane ,o ant jo veido buvo ištvirkusi šypsena. Po kelių sekundžių apsilaižė lūpas ir nuėjo. Greitai įlipau atgal į kambarį ir stebėjau ką darys Jacob. Ir jis padarė tai ko nesitikėjau. Jis sustojo prie Harry mašinos ir atsirėmė į ją. Labai klydau manydamas, kad vakar buvo mano paskutinis sutikimas su juo.
Apžvelgiau kambarį. Staiga galvoje iškilo vaizdas kaip aš prisitraukiu Harry į savo lovą. Velnias.
"Kodėl viskas taip sumauta? " sumurmėjau ir atsisėdau ant grindų veidą užsidengdamas rankomis. Iš koridoriaus girdėjosi Harry keiksmai.
"Lou, prašau įleisk... " po kurio laiko išgirdau Harry balsą.
"Kas man už tai? "
"O ko nori? Be bilieto "
"Nežinau. Sugalvosiu" atrakinau duris ir staigiai jas atidariau. Matyt Harry buvo į jas atsirėmęs nes vos man atidarius duris jis užgriuvo ant manęs. Harry griuvo ant manęs su tokia jėga, kad mūsų veidai susitrenkė. Ir lūpos susijungė. Iš inercijos pradėjau judinti lūpas. Man pasirodė, kad kelias sekundes Harry man atsakė, bet netrukus jis atsitraukė.
"Šlykštyne, neliesk manęs..." Harry sumurmėjo, o aš užsidengiau veidą rankomis. Aš tiesiog turiu talentą viską sumauti...

Loterijos Bilietas / Larry / SustabdytaWhere stories live. Discover now