•18•

457 47 7
                                    

Turbūt Harry glėbyje užmigau nes mane pažadino tik Niall rėkimas.
"Loui! Loui! Raudonas kodas! Ekstra! Trečias pasaulinis... " Niall užpylė ant manęs stiklinę vandens ir aš staigiai atsisėdau.
"Kodėl tai padarei?" suurzgiau ir apsižvalgiau. Mes buvome nedideliame kambaryje, kuriam labai reikėjo remonto. Tapetai atsitūpę ir, buvau beveik tikras, kad jeigu pabandysiu įjungti tą mažą televizorių ant stalo su trimis kojomis atjungsiu elektra visam pastatui.
Nusukau savo žvilgsnį į blondiną, kuris klupėjo šalia mano lovos su išpūstomis akimis.
"Loui, nutiko tragedija... " jis giliai įkvėpė.
"Ar Harry kažkas nutiko?" paklausiau tik dabar suprasdamas, kad jo nėra kambaryje "Sakyk Niall" tariau siekdamas savo kuprinės. Paėmiau ją ir radęs bilietą lengviau atsipūčiau.
"Galima sakyti ir taip. Klausyk manęs, Louis, tai svarbu" jis suėmė už mano marškinėlių ir prisitraukė arčiau "Kartok paskui mane" blondinas sušnibždėjo, o man jau darėsi nejauku dėl tokio artumo "Harry"
"Harry" pakartojau ir Niall linktelėjo.
"Išėjo į"
"Išėjo į" tariau ir Niall padarė dramatišką pauzę prieš pasakydamas paskutinį žodį
"PASIMATYMĄ, LOUIS, PASIMATYMĄ! SU MERGINA! SU TA KURI GALI SUSILAUKTI VAIKŲ!" Niall rėkė man į veidą, o stengiausi suprasti ką jis sako "Louis, mes turim kažką daryti"
"Kodėl jis negali tiesiog eiti į pasimatymą?" paklausiau jausdamas, kad labai pavydžiu. Maniau, kad man jau pavyko pasistūmėti su Harry, bet pasirodo žengiau kelis žingsnius atgal.
"Tu tikrai to klausi, Louis? Tu patinki Harry, o Harry patinka tau..."
"Niall, aš jam nepatinku, gerai? Suprask tai" tariau, o Niall papurtė galvą.
"Harry patinka tau, todėl pusė darbo yra padaryta, o gerasis dėdė Niall tau padės su kita puse" Niall užsidėjo juodą beisbolo kepuraitę ir šyptelėjo.
"Niall, ką tu sugalvojai?" paklausiau stengdamasis neparodyti, kad man tikrai įdomu ką jis sugalvojo.
"Mes juos paseksime" blondinas paprastai atsakė iš mano kuprinės išsiimdamas juodas kelnes ir pametėdamas man.
"Kas tada?"
"Vėliau palik viską man. Tu turi kokį juodą megztinį?" Niall išvertė visą mano kuprinę ant žemės prieš man spėjant atsakyti. Greitai užsidėjau kelnes ir atsistojau.
"Ne" suurzgiau rinkdamas daiktus nuo grindų.
"Nieko, duosiu tau Harry" jis priėjo prie Harry kuprinės ir iš jos ištraukę juoda megztinį, kuris man buvo per didelis ir kai užsidėjau beveik siekė kelius.
"Niall" sumurmėjau, o jis sukikeno.
"Atrodai mielai" Niall užsidėjo akinius nuo saulės ir užsiviniojo juodą šaliką ant kurio buvo daug nedidelių gelyčių. Sukikenau rodydamas į šaliką ir blondinas pavartė akis.
"Jis Saros. Dabar eime" blondinas išstūmė mane pro duris ir greitai jas užrakino.
"Niall, čia Naujoji Meksika. Čia labai karšta. Nusiimk šaliką" tariau bandydamas nuo jo nuimti šaliką, bet jis tik suurzgė ir pasitraukė atgal.
"Geriausi šnipai nerodo savo veido" Niall prisiplojo prie sienos ir slinko ja kol aš tuo metu normaliai ėjau viduryje koridoriaus.
"As jau gailiuosi, kad sutikau su tavimi eiti. Ką mes pasieksime?" tariau, tačiau jokio atsakymo negavau "Harry suaugęs vyras, gali daryti ką nori... "
"Ne jis yra visiškas mažvaikis" mes išėjom į lauką. Buvo jau gana tamsu, todėl gatvėse isižiebė žibintai.
"Tai pasakė vaikinas užsirišęs šaliką su gelytėmis" sukikenau ir gavau gana skaudu kumštelėjimą į petį.
"Kur mes einame?" paklausiau, o Niall atsiduso.
"Į kino teatrą" blondinas parodė į gana didelį pastatą, kuris ryškiai švietė iš toli dėl lempučių gausos.
"Koks filmas?" paklausiau kai sustojom prie kasos. Niall išsitraukė piniginę, o kasininkė nepatikliai jį nužvelgė ir stipriau rankoje suspaudė kažkokią knygą.
"Du į ,,Rozalinda" " Niall tarė ir aš nesusilaikęs prunkštelėjau. Pardavėja vis dar rankoje laikydama knygą mums ištiesė bilietus. Norėjau juos paimti kai buvau parverstas ant žemės.
"Louis, gulk! " Niall sušuko.
"Aš ir taip guliu" tariau, bet jis į mane nekreipė dėmesio.
"Ne ne tu. Ne aš neturiu ginklo. Au" pakėliau galvą ir pamačiau, kad jis kalbasi su kasininke, kuri trenkė jam per galvą su knyga. Niall greitai mane pakėlė ir galima sakyti tiesiog nunešė į salę.
"Kas tave buvo?" paklausiau kai sėdėjome tamsioje salėje.
"Harry su ta... Mergina" blondinas nusipurtė, o aš pavarčiau akis.
"Todėl reikėjo mane paversti ant žemės?" suurzgiau. Niall nieko neatsake. Kažkokios merginos persėdo keliomis eilėmis į priekį ir kikeno vis atsisukdamos į Niall. Blondinas kelis kartus apsižvalgė ir atsistojo.
"Kažkas yra, panelės?" Niall pradėjo artėji prie jų, o kikenimas nutilo.
"Man įdomu, kodėl aš toks juokingas" Niall jau buvo kelios vietos nuo jų kai aš pamačiau Harry. Jis įėjo į salė su kažkokia blondine už parankes. Ji buvo užsidėjusi per daug makiažo ir vilkėjo tikrai per trumpus drabužius. Aš pasilenkiau, bet tada prisiminiau Niall. Nežinojau kaip jį įspėti, bet supratau, kad jeigu Harry mus pamatys blogai baigsis ne tik jam, bet ir man. Pažvelgiau atgal. Už mūsų, eilėje, sėdėjo kažkokia porelė. Jie atrodo nelabai kreipėsi demesį į aplinkinius tik žiūrėjo vienas kitam į akis. Prie vaikino kojų pamačiau skardinę.
Žvilgtelėjau į Harry. Jis kažką kalbėjo su blondine ir atrodo net nesiruošė sėsti į vieta. Greitai paėmiau skardinę ir užsimojęs mečiau ją į Niall. Turbūt reikėjo patikrinti ar ten dar kažko buvo nes ten BUVO. Kažkoks gėrimas išsipylė ant Niall galvos, bet atrodo kiti nelabai kreipė dėmesio, nes prasidėjo reklamos. Blondinas pažvelgė mano pusėn ir aš greitai parodžiau į Harry ir vėl pasilenkiau. Taip buvau pasilenkęs tol kol pamačiau Niall atšliaužiant pas mane. Filmas jau buvo prasidėjęs.
"Kur tu buvai taip ilgai?" suurzgiau pažvelgdamas į Styles, kuris dabar JAU bučiavosi su ta blondine.
"Pamačiau ką Harry daro todėl turėjau išsivemti penktoje eilėje ir žinai ką, Louis?" Niall giliai įkvėpė "šliaužti laiptais yra sunku" jis nusiėmė kelis popkornus, kurie buvo prilipę prie jo marškinių.
Aš tik pavarčiau akis ir atsisėdau tiesiai.
"Kodėl mes buvome 'viešbutyje'? "paklausiau ir Niall atsiduso.
"Dėl uragano judėjome lėčiau už mano močiutę, o ji mirus, todėl sustojom pirmame pasitaikiusiame motelyje" blondinas nusivalė limonado likučius nuo šaliko. Mes abu nukreipėme žvilgsnius į Harry ir tą mergina, kurie... Na... Sakykime jie kitų žmonių nesidrovėjo.
"Aš nekenčiu tos merginos. Per ją skęsta mano laivas" Niall pasakė gal kiek per garsiai ir Harry iškart atsitraukė nuo merginos. Laimei filme buvo naktis todėl salė nebuvo labai apšviesta, bet aš aiškiai mačiau kaip Harry atsistoja ir pradeda eiti link mūsų ignoruodamas tos merginos klausimus.
"Louis, greičius į kitą eilę" nustebau koks Niall stiprus nes tiesiog pakėlė ir išmetė mane į kitą eilę.
"Gulėk" jis sušnibždėjo. Aš gulėjau ant pilvo stengdamasis nesukelti garso. Išgirdau žingsnius, kurie netrukus nutilo.
"Niall?" išgirdau Harry balsą ir giliai įkvėpiau. Niall, prašau pasakyk kažką protingo.
"Aš ne Niall. Aš šešėlis"
O Dieve.


Žinau, kad galbūt jums atrodo, kad viskas vyksta per lėtai, bet... Aš turiu minčių šitai istorijai ir kitaip tiesiog neišeina. Noriu parašyti vieną mintį ir tada bum - jau 1000 žodžiu, o aš parašius tik gal pusę to ką sugalvojau. 😊

-954❤

Loterijos Bilietas / Larry / SustabdytaWhere stories live. Discover now