Kelis kartus sumirksėjau akimis, tikėdamasis, kad Jacob dings kaip miražas. Dėja šiandien man nesisekė. Netrukus vaikinas jau buvo šalia automobilio ir patukseno į Harry stiklą.
"Pastebėjau, kad jus apdrebė, ar viskas gerai?" Jacob balsas buvo šiltas ir malonus, visai kitoks nei aš prisimenu. Šaltą ir bejausmį veidą dabar pakeitė šypsena. Jaučiau kaip kūnas dreba, o rankos pirštai nervingai spaudžia vis dar pamėlusius riešus.
Nesupraskit neteisingai. Nebuvau labai bailus. Gyvendamas ne pačiame geriausiame rajone išmokau nebijoti kvailų grasinimų, bet Jacob buvo kitas lygis. Atrodo visi pašaipus Zayn žodžiai nublanko prieš mano patirtą prievartą.
"Man atrodo tam vaikinui gale nelabai gera, ar ne?" pastebėjau ryškiai mėlynas Jacob akis žvelgiant į mane. Jis nuskenavo mano kūną, o akys patamsėjo.
"Lou?" Harry mane papurtė, o aš tik žiūrėjau į jį.
"Man... Taip... Ne... Gal jau galime važiuoti?" sugebėjau pasakyti ir susmukau sėdynėje. Jacob pasitraukė nuo lango, o Harry užvedė mašiną. Kurį laiką važiavome tyloje.
"Ar tau tikrai viskas gerai, meile?" pakėliau akis išgirdęs Harry balsą. Mano širdis susprurdėjo nuo žodžio 'meile', tačiau stengiausi to neparodyti. Niall į mane keistai pažvelgė, o aš tik pavarčiau akis.
"Taip. Tik man bloga... Nuo kvapo" nervingai pažvelgiau atgal, bet tamsaus Jacob visureigio niekur nesimatė. Harry tik linktelėjo ir pradėjo kažko ieškoti navigacijoje. Trumpam uźmerkiau akis, tačiau netrukus išgirdau garsų trinktelėjimą ir instinktyviai pamaniau, kad ten Jacob. Atmerkęs akis pamačiau tik Niall, kurio veidas buvo prisiplojęs prie stiklo ir lėtai slinko žemyn. Sukikenau ir pastebėjau, kad Harry išsuka iš kelio.
"Aš noriu nusiplauti mašiną, tai neužtruks ilgai" garbanius tarė. Aš tik linktelėjau. Netrukus įsukome į prastai atrodančią degalinę, o Harry išlipo. Pasirodė gal 40 metų vyriškis su marškinėliais ant kurių buvo užrašyta ,,Tacos''. Taip pat jis turėjo ryškiai raudoną sombrerą.
Aš išlipau kaip tik tuo metu kai Harry paėmė nuo žemės vandens žarna.
"Jis sakė, kad turėčiau pasukti rankenėlę..." garbanius atsiklaupė ir pasuko rankenėlę. Niekas nebėgo iš žarnos, todėl Harry atstatė ją sau į veidą ir bandė pažiūrėti, o aš iš filmukų žinau, kad tai nėra gera idėja. Netrukus, kaip ir tikėjausi, visas vanduo plūstelėjo Harry į veidą, o jis išsigandęs paleido žarna.
"Idiotas... " tariau pro juoko ašaras, o Harry drebtelėjo į mane. Man nespėjus susivokti Harry atstatė į mane žarna ir aš tapau šlapias nuo galvos iki kojų.
"Tu... " aš prisimerkiau, o Harry lyg niekur nieko nuėjo plauti mašinos. Aš jį pasivijau ir, išplėšęs žarna, bandžiau atkeršyti.
"Lou, aš esu stipresnis už tave, tiesiog pripažinkime, kad-" nutaikiau žarna jam į pilvą ir jis suspiegė. Mes pradėjome rungtis dėl žarnos. Harry nesustodamas pylė ant manęs vandenį, o aš rėkiau kažką neaiškaus.
"Ė!" mus sustabdė takų vyriškis ir Harry pagaliau nuplovė mašiną, aišku kartais aptaškydamas mane.
Galiausiai įlipau į automobilį, nekreipdamas dėmesio į tai, kad net varvėjau nuo vandens pertekliaus. Harry atrodė ne geriau, tačiau aš negalėjau skųstis. Šlapi marškiniai išryškino jo raumenis ir tatuiruotes.
"Koks tavo mėgstamiausias gyvūnas?" Harry netikėtai paklausė.
"Tu juoksiesi" tariau, o vaikino lūpų kampučiai pakilo. Jis tik papurtė galvą, o aš atsidusau.
"Drugelis" sumurmėjau. Kuri laiką mašinoje buvo tyla, bet netrukus Harry pradėjo juoktis. Aš susiraukiau ir nusisukau nuo jo. Nenorėjau to pripažinti, bet jo juokas buvo užkrečiantis. Nusišypsojau, o Harry trumpam pažvelgė į mane.
"Tai miela" jo garbanos užkrito jam ant akių "Kodėl drugelis?"
"Nežinau. Tai lyg vilties simbolis ar kažkas tokio. Vilties tapti geresniu. Juk pradžioje jis būna tik vikšras, o po to tampa spalvota grožybe"
"Tu mėgsti gilias mintis, ar ne?"
"Na, aš pradinių klasių mokytojas. Sakyti gilias mintis ir priversti susimąstyti yra mano darbas" padėjau galvą ant Harry sėdynės todėl dabar nuo mano kvėpavimo švelniai judėjo jo garbanos. "Tavo mėgstamiausias gyvūnas turbūt yra šuo, ar ne?" paklausiau, o Harry linktelėjo "supratau tai iš to kaip tu kalbėjai apie aviganius, anksčiau" švelniai užkišau jo garbanas už ausies. Mačiau jo žandą ir nesusilaikęs pabučiavau. Harry kiek sutriko, bet netrukus pajutau jį šypsantis. Kuri laiką sėdėjome jaukioje tyloje. Na jeigu tyla galima pavadinti nuolatinį Niall knarkimą ir garsiai už lango pučiantį vėją, ir karts nuo karto pravažiuojančius traktorius... Gerai, čia visai nebuvo tylų, tačiau... Buvo jauku.
"Karvės! Karvės!" netikėtai sušuko Niall.
"Kas? Kur?" Harry staigiai pasuko vairą ir mes vos nenulėkiame nuo kelio. Niall nepasakė tik toliau miegojo.
"Jis kalbėjo per miegus" sumurmėjo Harry ir atsiduso.
"Kokius sapnus jis sapnuoja?" Harry nusijuokė kaip ir aš. Kurį laiką vėl sėdėjome jaukioje tyloje, o mano drabužiai beveik išdžiuvo. Nuolatos stebėjau Harry ir žinojau, kad verčiu ji jaustis nejaukiai.
"Nenoriu gadinti malonaus stebėjimo, Lou, bet gal galime sustoti pavalgyti?" išgirdau užsimiegojusi Niall balsą ir net pašokau vietoje. Aš tik linktelėjau.
Vos mums sustojus kažkokioje kavinėje Harry išlipo pirmas, o aš ir Niall likome mašinoje.
"Nelipk, man reikia su tavimi pasikalbėti" Niall žvilgsnis atrodė rimtas.
"Apie ką?"
"Apie Harry" blondinas atsiduso "nesvarbu kaip trumpai jį pažįsti, tu jau žinai koks yra Harry... Mergišius daužantis širdis ir egoistas"
"Niall, jis... " bandžiau surasti tinkamus žodžius, bet žinojau, kad tai tiesa.
"Aš tik noriu pasakyti, kad būtum atsargus. Pasaulyje pakanka žmonių, kuriuos Harry įskaudino. Jeigu turi bent menkiausią abejonę, palik tai. Harry yra mano draugas, tačiau taip pat ir tu" mačiau, kad Niall kalba nuoširdžiai, o aš sėdėjau įsitempęs. Staiga atgimė tą didžiulė abejonė. Kodėl jis staiga pakeitė numonę apie mane, apie viską? Stebėjau kaip brunetas artėja prie mašinos su šypsena veide ir maišeliu maisto. Ta pačia šypsena, kuri mane pavergė ir privertė jam viska atleisti.
"Pagalvok apie tai" Niall paskutinį kartą tarė, o netrukus į mašiną įlipo Harry. Pasklido maisto kvapas, tačiau aš nejaučiau alkio dėl sužadintos abejonės ir tamsaus visureigio stovinčio kitoj gatvės pusėje.
KAMU SEDANG MEMBACA
Loterijos Bilietas / Larry / Sustabdyta
Fiksi Penggemar"Laimėjom" dar kart tariau. Vaikino akys žybtelėjo. "Kiek? " "2..." pradėjau. Vis dar buvau šokiruotas skaičiaus. "Sakyk" vaikinas suurzgė. "Milijonus. 2 milijonus" tariau. To vaikino akys išsiplėtė. "Vau. Eina sau ką galima nusipirkt už du milij...