Atsibudau. Už lango buvo jau tamsu. Pasisukau ant šono ir stebėjau Harry.
"Gal jau metas sustot? " paklausiau jo. Jis gūžtelėjo pečiais.
"Galim" Harry tarė. Daugiau jis nieko nesakė. Po kiek laiko jis sustojo prie motelio. Atsisėdau sėdynėje. Harry nuo galinės sėdynės pasiėmė kuprinę ir atrakinęs duris išleido mane. Jis užrakino mašiną. Abu tylėjom. Nelabai turėjom ką vienas kitam pasakyt. Pastebėjau, kad mes šalia kažkokio ežero. Jo pakrantėje mačiau šokančius žmones ir girdėjosi tranki muzika.
"Eini? " išgirdau Harry balsą. Atsisukau į jį. Jis jau stovėjo prie registratūros. Atsidusęs priėjau prie jo. Mačiau, kad jis buvo kiek sutrikęs.
"O kaip mes miegosim? " jis pabarbeno pirštais į stalviršį.
"Nežinau" žiūrėjau į sieną. Prie Harry jaučiausi nejaukiai.
"Žodžiu. Duokite vieną dvivietį su atskirom lovom" Harry pasisuko į merginą registaturoje. Pamačiau, kad ji prasisegė kelias marškinių sagas ir jos visi grožiai baigia iškristi lauk.
"Viskas?" ji prikandusi lūpą padavė raktą Harry. Harry ištiesė jai pinigus.
"Na gal dar tavo numerio" Harry palinko arčiau jos ir ištiesė savo telefoną. Merginą paėmė jį ir pradėjo vesti numerį. Harry net nesigėdydamas ją nužiūrinėjo. Man užkniso šitas š todėl tiesiog paėmiau iš Harry raktus ir pradėjau ieškoti kambario.
"67,68... 69... Ne nu jūs juokaujat... 69?" sustojau prie durų. Nieko sau. Pastebėjau, kad yra dvi spynos. Atrakinau kambarį ir įėjau į vidų. Čia buvo dvi lovos, staliukas, durys į vonią, nedidelis balkonas, televizorius. Numečiau savo kuprinę ant lovos prie lango ir atsiguliau. Nors miegojau visą kelią, bet buvau pavargęs.
Ta muzika prie ežero vis nenutilo. Ji buvo labai garsi. Nežinau ar bus įmanoma čia miegoti.
Išgirdau kaip atsidaro durys. Ir taip žinojau, kad čia Harry, todėl net neatmerkiau akių. Pasidėjau vieną ranką po galva ir giliai įkvepiau.
Kambaryje buvo labai tylu todėl pramerkiau vieną akį. Harry žiūrėjo į langą.
"Ten vyksta kažkoks vakarėlis" jis sumurmėjo ir prikando lūpą. Iš akių mačiau, kad labai nori į jį nueiti.
"Tai eik ten" pasisukau ant šono.
"Ir palikti tave su tiek pinigų? Ne, nesulauksi" jis atsigulė ant lovos. Vėl užmerkiau akis ir stengiausi užmigti. Staiga pajaučiau kaip kažkas trenkiasi man į veidą. Atmerkiau akis. Prie manęs gulėjo kažkoks tušinukas.
"Ko mėtaisi? "
"Eime abu" Harry atsisėdo lovoje. Aš papurčiau galvą.
"Aš lieku čia. Ir galėjai ir taip pasakyt. Nereikia mėtyt daiktų. Naudokis burna, Styles" suuzgiau.
"Tai, kad tu naudojiesi burna visalaik, tai dar nereiškia, kad aš privalau ja naudotis" Harry sukryžiavo rankas po krūtine.
"Tu manai, kad tai ką pasakei labai protinga ir turėtų mane įžeist?" kilstelėjau viena antakį. Harry pavartė akis.
"Kokia tavo pavardė?" jis atsistojo ir pradėjo kažko ieškot savo kuprinėje.
"Tomlinson" kelius prisitraukiau prie savęs ir susigūžęs į kamuoliuką toliau bandžiau miegoti.
"Kodėl tu taip guli? "
"Nes man šalta ir taip galiu apsaugot, kad tavo rankos nelystu kur nereikia" sumurmėjau.
"Kodėl aš turėčiau ten... Ai bilietas... " pramerkiau vieną akį ir pamačiau, kad Harry sutrikęs. Tyliai sukikenau.
"Eime. Man reikia mergos, kad nuramintų šitą" jis parodė į savo tarpukojį.
"Vienos negana? "
"Eik tu mano vidurkis 2 minimum. Einam. Tau gal kokį berną surasim" mačiau, kad jam buvo nejauku.
"Bet tu apsivemsi"
"Visų pirma aš nežiūrėsiu, visu antra kokio velnio tau rūpi ką aš manau? " Harry iš savo kuprines issitraukė odinę striuke ir ją užsidėjo.
"Nes aš normalus žmogus, kuriam rūpi aplinkinių nuomonė"
"Tau dar toli iki normalaus. O dabar eime" Harry užsidėjo batus.
"O kaip? Aš turėsiu šalia stovėt kai tu duosies su kažkokia mergina? Manęs vieno taigi nepaleisi" stengiausi neparodyti, kad mane įskaudino jo praeiti žodžiai.
"Duryse yra dvi spynos. Bilietą paliekam čia. Aš pasiėmu vieną raktą, tu kitą. Laimingas? Eime" Harry man mostelėjo vieną raktą. Atsidusau ir atsistojęs nusiėmiau švarką ir padėjau po lova. Tada iš kuprines išsitraukaiu striukę ir užsidėjau. Išėjau iš kambario paskui Harry.
Kai užrakinom duris Harry ir aš nuėjom prie ežero. Man nespėjus susivokti Harry dingo. Atsidusau ir įėjau į žmonių minia. Visi buvo labai arti vienas kito. Vis jaučiu kažkieno rankas mane paliečiat ir man darėsi nejauku. Galiausiai pasiekiau barą ir atsisėdau ant vienos iš kėdžių.
"Norėsit kažko konkrečiai?" barmenas atsirado prie manęs.
"Man nesvarbu" sumurmėjau. Netrukus barmenas prieš mane pastete stiklinę su kažkokiu žaliu skysčiu. Net neklausiau kas, o iš kart išgėriau. Tada dar vieną jr dar vieną. Jaučiau, kad tas gėrimas duoda per smegenis. Atsistojau ir nuėjau į šokių aikštelę. Žmonių čia buvo dar daugiau nei anksčiau.
Pajutau kaip kažkieno rankos apsiveja mano liemenį. Atsisukęs pamačiau kažkokį merginą.
"Atleisk... Aš..." man nespėjus baigti ji nuo manęs atsitraukė.
"Aaaaa.... Supratau... Jacob!" ji susuko kažkokiam vaikinui ir jis tuoj atsirado prie mūsų. Ta mergina greitai dingo, o aš stovėjau nesupratęs.
"A.... Kas čia buvo? " paklausiau. Vaikinas tik žaismingai šyptelėjo ir apkabino mane per liemenį. Pasijaučiau keistai ir apsižvalgiau, bet atrodo niekam nerūpėjo ką mes čia darom.
"Ramiau... Nebūk toks įsitempęs" vaikinas pabučiavo mano kaklą. Aš švelniai stumtelėjau jį nuo savęs. Jo veide mačiau pyktį.
"Tu net mano vardo nežinai... " jaučiau kaip mano žandai kaista.
"Tai pasakyk" jis vėl priėjo prie manęs ir apkabino per liemenį.
"Louis... " vos spėjau pasakyti savo vardą ir jis sujungė mūsų lūpas. Turėjau pripažinti, kad buvau pasiilgęs šito jausmo. Iš inercijos apkabinau jį per kaklą. Jis bučiavai grubiai ir man tai nelabai patiko, tačiau buvo neblogai. Jis liežuviu perbraukė per mano apatinę lūpą ir pagilino bučinį. Jo rankos dar labiau prsitraukė mane ir aš pajaučiau, kad jam jau stovi.
Jo rankos atsirado ant mano užpakalio ir stipriai ji spūstelėjo kas privertė mane net pašokti.
"Eime" jis sukikeno ir paėmėmęs mano ranką pradėjo kažkur temptis per žmonių minia. Galiausiai priėjom kažkokį pastatą. Jis nuvedė mane už kampo ir prispaudęs prie sienos vėl pradėjo bučiuoti. Nusprendžiau jam pasiduoti. Buvau pasililges bučinių ir prisilietimų. Nuo tada kai prieš metus išsikryriau su savo buvusiu daugiau nieko neturėjau.
Jis suėmė mano riešą ir nuleido teis savo tarpukoju. Paėmiau ir pratryniau jį su delnu ir iš jo burnos išėjo dėjonę.
"Taip... Derekai... " vos jam pasakius Derekai aš sustojau trinti.
"Derekai? "
"Loui... Atleisk... Prašau nesustok" jo akys išdavė, kad jis liūdnas. Manau, kad išsiskyrė su savo vaikinu ar kuo ir dar ieško paguodos.
"Prašau. Daugiau nieko nesakysiu" jis atsegė mano džinsų sagą ir užkišo už mano apatinių ranką. Prikandau lūpą. Jacob pasilenkė ir pabučiavo mano kaklą. Kilstelėjau jo galvą ir sujungiau mūsų lūpas.
"Derekai... " vėl sumurmėjo jis ir aš piktas atsitraukiau.
"Užknisai" suuzgiau. Staiga visa aistra, kuri buvo, kažkur dingo. Greitai užsisegiau kelnes ir pradėjau eiti nuo jo. Netikėtai pajutau kaip kažkas sigriebia mano riešą ir atsuka į save. Tai buvo Jacob.
"Aš tavęs taip paprastai nepaleisiu" jis prispaudė mane prie sienos ir pradėjo bučiuoti. Bandžiau išsivaduoti iš jo gniaužtų, bet jis buvo stipresnis už mane.
"Baik priešintis" jis suuzgė. Bandžiau rėkti, tačiau nesisekė. Nuostabu. Mane išprievartaus.
"Baik! "pajutau skausmą žande, kuri ir taip perštėjo. Jau džiaugiausi, kad nei blauzdos nei žando nebeskauda ir vat tau.
"Gana" jis paėmęs mane už plaukų tėškė ant žemės, o aš supratu, kad nuo jo nepabėgsiu. Ačiū Harry.
أنت تقرأ
Loterijos Bilietas / Larry / Sustabdyta
أدب الهواة"Laimėjom" dar kart tariau. Vaikino akys žybtelėjo. "Kiek? " "2..." pradėjau. Vis dar buvau šokiruotas skaičiaus. "Sakyk" vaikinas suurzgė. "Milijonus. 2 milijonus" tariau. To vaikino akys išsiplėtė. "Vau. Eina sau ką galima nusipirkt už du milij...