Louis
"Harry?" žiūrėjau į jį laukdamas atsakymo, bet jis tylėjo.
"Mes jau turėtume važiuoti..." jis sumurmėjo.
"Dar yra laiko" ištraukiau raktelius iš spynos.
"Aš noriu kuo greičiau atsiimti pinigus" Harry žiūrėjo į savo pirštus "Ar tu alkanas? Nes aš taip"
"Gražiai bandai pakeisti temą. Šįkart praslysti, bet aš tau neduosiu bilieto kol nesatkysi man į klausimą" užvedžiau mašiną.
"Tu neturi bilieto" Harry pašaipiai šyptelėjo, bet tuoj pat susiraukė nuo skausmo.
"O kas čia?" greitomis parodžiau bilietą ir pasukau atgal į autostradą.
"Ką... Kaip? "Harry žvelgė tai į savo kuprinę tai į mane.
"Gražus apatiniai" tyliai sumurmėjau ir prunkštelėjau. Akies krašteliu mačiau kaip Harry žandai užsiplieskė raudonai.
"Tu lindau į mano kuprinę..."
"O tu į mano švarką" persirikiavau į kitą juostą ir pabandžiau aplenkti mašiną, kuri važiavo labai lėtai, bet ji pagreitino ir neleido man to padaryti. Tyliai suuzgiau. Grįžau atgal į savo juostą, tačiau ta mašina vėl sulėtino.
"Kas jis čia išdarinėja?" suurzgiau ir vėl pabandžiau aplenkti mašiną. Važiavau šalia jos. Trumpam pažvelgiau pro langą į tą 'protinguolį'. Ir vos nepadariau avarijos. Už vairo sėdėjo Jacob. Jaučiau, kad pradedu gyliau kvėpuoti. Ką jis čia veikia? Negi jis irgi važiuoja į Los Angelą? Jeigu dar kartą pamatysiu jo veidą manau išprotėsiu. Maniau, kad pabėgau nuo savo skriaudėjo - Zayn. Baigiau universitetą. Viskas. Bet ne. Jeigu dingo vienas būtinai atsiras kitas. Tiesą sakant Zayn geriau nei Jacob. Daug geriau.
"Loui... Lenk dabar" Harry man parodė į juostą ir aš aplenkiau Jacob mašiną. Staiga pajaučiau oro gūsi. Trumpam pažvelgiau į Harry ir pamačiau, kad jis atidarė langą.
"Kodėl tai padarei? " paklausiau. Jaučiau jo žvilgsnį įsmeigtą į mane.
"Tu visas suprakaitavęs ir giliai kvėpuoji. Maniau tau bloga" jis uždarė langą. Su ranka priliečiau savo kaktą, kuri pasirodo buvo šlapia.
"Man viskas gerai" sumurmėjau ir stipriau suspaudžiau vairą.
"Tikrai? Atrodai lyg vaiduoklį pamatęs" Harry žiūrėjo į mane suraukęs kaktą.
"Taip" žvelgiau tiesiai į kelią. Turiu pamiršt Jacob. Turiu gyvent toliau. Tiesiog pamiršk jį. Galvok apie žmones, kurie tau svarbūs. Kurie yra geri ir tau rūpi. Apie Betę. Apie Lizą. Apie Harry. Taip apie juos... PALA PALA...Apie HARRY?!
Gretai papurčiau galvą stengdamasis išmesti tokias mintis iš galvos.
"Loui! " išgirdau sušunkant Harry ir staigiai atsisukau į jį.
"Kas? "
"Tu vos nenuvažiavai nuo kelio" Harry piktai sumosikavo rankomis. Pažvelgiau į kelią ir pamačiau, kad esu pavojingai arti jo krašto. Pavažiavau truputį į kairę.
"Gal tu leisk man vairuoti? Tau pagirios ir tu tikrai neatrodai gerai" Harry suraukęs kaktą žiūrėjo į mane.
"Ne... Ne... Viskas gerai" stengiausi atsipalaiduoti, bet vis tiek buvau labai įsitempęs.
"Loui, čia ne klausimas. Sustok" Harry parodė į šalikelę. Giliai įkvėpiau ir sustojau. Išlipau iš mašinos. Stebėjau pravažiuojančias mašinas. Nežinau, gal nuo alchoholio ar ko, bet man truputį sukosi galva.
"Man atrodo tu turi temperatūros" pajaučiau šaltą Harry delną sau prie kaktos. Papurčiau galvą.
"Ne man viskas gerai, važiuojam" įsėdau į keleivio sėdynę.
"Tikrai viskas gerai?" Harry paskutinį kartą paklausė prieš užvesdamas mašiną. Kelis kartus linktelėjau.
"Gal tu tiesiog alkanas, nežinau... " jis tyliai sumurmėjo. Pratryniau rankas į kelius, nes kažkodėl jos buvo šaltos.
"Šalta rankom? " išgirdau Harry klausimą.
"Kodėl tu toks pastabus? " tyliai suurzgiau. Mane jau truputį nervino jo rūpestis.
"Tiesiog noriu padėti. Ir nenoriu, kad mirtum mano mašinoj. Kur tavo manymu aš dėčiau lavoną? Po to dar sakys, kad aš nužudžiau..."
"Gerai gerai ,žudike, supratau" pavarčiau akis. Stengiausi laikyti šypseną.
"Dar niekada nebuvau sutikęs žmogaus, kuris šypsotųsi kai kitas žmogus jam pasakoja, ką darytų su jo lavonu. Keistas tu žmogus, Loui"
"Reiškia mažai žmonių buvai sutikęs. Atleisk, tu juk nekalbi su jais. Jom. Į priekį, atgal ir ate" sukikenau.
"Nesityčiok" Harry tvirtai sukando dantis.
"Ar aš galėčiau?" pridėjau ranką prie širdies.
"Šiknius" jis suurzgė.
"Ko čia piktas? Taigi ne melą pasakiau. Tu gal nuo kažkurios iš merginų pastojai, nes elgiesi kaip neščia moteris" pažvelgiau į Harry.
"Neklediek, Loui. Tu išvis nežinai iš kur vaikai atsiranda"
"Ane? Tai, kad pas tave jau pilvukas yra" pasilenkiau ir patapšnojau per jo pilvą "kokie trys mėnesiai. Mergaitė ar berniukas? Nors ne... Pagal dydį tai dvynukai... " nestipriai žnybtelėjau jam į pilvą ir jis susiraukė.
"Ner čia to pilvo. Aš sportuoju" jis truputį pakėlė marškinėlius ir aš išvydau presą. Nejučiom prikandau lūpą. Šitas vaikinas kada nors mane nužudys.
"Kelias" greitai pagriebiau vairą kai Harry ,per daug užsiėmęs savo pilvu, nepamatė kad tuoj nuvažiuos nuo kelio.
"Bet aš ne storas" Harry perėmė vairą iš manęs.
"Ką tu. Taigi po tavo širdim auga nauja gyvybė. Tai nuostabu, Harry" nubraukiau įsivaizduojamą ašarą.
"Tu šito taip lengvai nepaliksi, ar ne? " jis trumpam šyptelėjo.
"Nee... " papurčiau galvą. Harry nusišypsojo ir sustojo prie makdonaldo. Išlipau ir susiraukiau.
"Harry, vaikeliui negerai nesveikas maistas, tu... " Harry priėjo man iš už nugaros ir uždengė burną delnu.
"Per daug kalbi" vis dar laikydamas savo delną man ant burnos jis pradėjo mane vestis link įėjimo. Stengiausi jam neparodyti, kad man pamažu kyla panika, bet sunkiai sekėsi.
"Pardban deljjnk" šiaip ne taip sumurmėjau.
"Ką sakei? Aš tavęs negirdžiu" Harry atidarė duris. Kažkokia moteris mus kreivai nužvelgė.
"Haenm" pasimuisciau, bet nesugebėjau ištrūkti. Bandžiau su savo rankomis patraukti jo, bet man nesisekė. Stipriai užsimerkiau. Iškart grįžo prisiminimai apie Jacob ir aš pradėjau drebėti. Neiškenetęs pradėjau labai muistytis ir Harry mane paleido.
"Daugiau taip nebedaryk" sumurmėjau. Pakeliau akis ir sutikau klausiamą Harry žvilgsnį.
"Am... Gerai... " Harry nuėjo prie kasos ir atsistojo į eilę. Aš atsistojau šalia jo. Harry norėjo išsitraukti piniginę, bet aš jį sustabdžiau.
"Tu mokėjai už viešbutį. Aš bent jau už maistą sumokėsiu" tariau išsitraukdamas savo piniginę. Kažkokia mergina prieš mus atsisuko su pakeltu antakiu.
"Nieko neprisigalvok" pasakėm kartu su Harry kas privertė mane nesijuokti. Ji greitai nusisuko. Harry susikišo rankas į kišenes ir pradėjo švilpauti kažkokia melodiją.
"Nuvertinau tave, Tomlinson" Harry pasisuko į mane.
"Tai aišku, Styles" pabrėžiau jo pavardę ir jis pavartė akis. Apsižvalgiau po salę ir pastebėjau, kad mus su Harry stebi kažkoks blondinas, su rudom plaukų šaknim. Negana to, labai įdėmiai. Jis pasiėmė mėsainį, bet nei sekundei nenuleido žvilgsnio nuo mūsų, ir buvo prisimerkęs, lyg kažką mąstytų.
"Ko norėsi? " išgirdau Harry balsą ir nusukau akis nuo blondino. Jau buvo atėjusi mūsų eilė. Pasakiau tai ko norėjau ir sumokėjau. Visalaik jaučiau to blondino žvilgsnį. Netrukus padavė mūsų užsakymą. Aš paėmiau padėklą.
"Kur sėdam?" paklausiau, bet Harry tik gūžtelėjo pečiais. Tiesiog atsisėdau prie pirmo staliuko, o Harry priešais. Mes pradėjom tyloje valgyti, kai netikėtai šalia Harry prisėdo tas blondinas.
"Taip ir maniau, kad čia tu. Tavo snukio neįmanoma pamiršti, Haroldai" blondinas paėmė vieną bulvytę.
"Am... Kas tu? " Harry žiūrėjo į jį su pakeltu antakiu, bet galėjau pasakyti, kas jis meluoja. Harry vos tramdė šypseną.
"Asilas, vėl nusigerei? Ką šįkart 'netyčia' pabučiavai? Jį? " tas blondinas parodė į mane, o aš paspringau maistu.
"Taigi kažkas tarp jūsų yra... "
"Nieko nėra, Niall. Dink" Harry piktai atsirando mėsainio.
"Ei, neišsiliek ant maisto. Jis tau nieko nepadarė" Niall atėmė iš Harry mėsainį.
"Jis nėščias. Jam nuotaikų kaita" sumurmėjau ir gavau žudanti žvilgsnį iš Harry. Niall nusijuokė.
"O jūs laiko veltui nešvaistot" jis tarė. Harry jau ruošėsi jam paprieštarauti, bet Niall ištiesė savo ranką per stalą link manęs.
"Aš Niall"
"Louis" tariau padėjęs mėsainį ir paspaudžiau jo ranką.
"Na, Harry, tai kur jį nukabinai? " Niall pasisuko į Harry. Jis piktai atsistojo.
"Aš neesu gėjus, Niall, ir tu tai žinai. Asilas... " Harry pasuko link tualeto. Aš tylėdamas valgiau maistą.
"Nepyk ant jo. Jis nepastovus. Tai merginas, tai vaikinus bučiuoja" Niall paėmė mėsainį, o man maistas sustojo gerklėje. Ką?
"Iš tavo žvilgsnio matau, kad daug ko nežinai apie Harry. Na jei jis norės pats papasakos. Tu valgyk valgyk" Niall parodė į maistą, bet man jau buvo dingęs apetitas. Pasukau galvą link tualeto pusės kur buvo Harry. Kas per velnias čia vyksta? Ką reiškia tai merginas, tai vaikinus? Jis gi nekenčia tokių kaip aš...
KAMU SEDANG MEMBACA
Loterijos Bilietas / Larry / Sustabdyta
Fiksi Penggemar"Laimėjom" dar kart tariau. Vaikino akys žybtelėjo. "Kiek? " "2..." pradėjau. Vis dar buvau šokiruotas skaičiaus. "Sakyk" vaikinas suurzgė. "Milijonus. 2 milijonus" tariau. To vaikino akys išsiplėtė. "Vau. Eina sau ką galima nusipirkt už du milij...