הוא הולך לבדו ברחוב,מוקף באנשים מלאי מחשבות,הולך בשקט ובריכוז כאילו מנסה ללכת על חוט דק.
הוא ממשיך ללכת עד שפתאום תוקף אותו רצון לרוץ.
והוא רץ.
הוא רץ בין כל האנשים מלאי המחשבות, מנסה לרוץ כמה שיותר מהר מבלי להפריע למחשבות שלהם.
ופתאום בדיוק כמו שהרצון תקף אותו כך הוא גם עזב,מהר כאילו בכלל לא היה.
הזיכרון היחיד לריצה היה הנשימות הכבדות שלו,עליהן לא הצליח להשתלט.
הוא המשיך ללכת על קו בלתי נראה,בריכוז ובמאמץ.
"אי שם בעולם הגדול מסתובב לו האיש שלך יוכל לעזור" אמרה לו אימו לפני שנסעה לעבודה.
זה קרה לפני מספר שבועות.
הוא קם בבוקר כשתקף אותו רצון בלתי נשלט לשבור את הגיטרה של אביו,הוא ניסה להילחם ברצון שבא במהירות מסוכנת,הוא ניסה הכי חזק שיכל,אבל הוא לא הצליח להתגבר על הרצון,הוא יותר חזק ממנו. אז הוא קם ממיטתו כשגופו אינו נתון לו,הוא התקדם אל עבר הגיטרה של אביו,לקח בשתי ידיים את הגיטרה, הרים אותה באוויר,וזרק אותה בכל כוחו. כשהגיטרה נשברה נעלם הרצון הבלתי מוסבר.
ככה זה קורה תמיד,פתאום תוקף אותו רצון בלתי נשלט והוא לא מצליח להילחם בו,הרצון נעלם רק כאשר הוא עושה כרצון הרצון.
קול השבירה של הגיטרה העיר את הוריו בבהלה,שניהם רצו לבדוק מה קרה. כשאביו נכנס וראה את מה שבנו עשה הוא התחיל לבכות ולדבר לעצמו בשקט,אמא נכנסה ישר אחריו וחיבקה את בנה,לא הפריע לה שהגיטרה נשברה,היא שמחה לראות ששום דבר לא קרה לו,לבנה.
אבא ואמא מודעים לרצונות הבלתי מוסברים,אמא מבינה אותו,אבל לאבא קצת קשה.
אבא יצא מהחדר עם ראש מורכן. אמא המשיכה לחבק ולעודד אותו.
" אל תדאג אדיר... הוא יבין בסופו של דבר" אמרה אמא והלכה לחדרה. אדיר הרגיש שהזמן נע לאט,מתעלל בו, מכניס אותו לעולם מקביל.
במשך כמה דקות אדיר בהה באוויר,ניסה להבין דבר שגדול עליו. אמא נכנסה והפסיקה את מחשבותיו,"אי שם בעולם הגדול מסתובב לו האיש שלך יוכל לעזור" אמרה אמא,נשקה לו על המצח והלכה לעבודה.
אדיר הלך לחדרו וניסה לחזור לישון, להשתחרר מעט מהבוקר הנורא. הוא ניסה וניסה אך ללא הצלחה,השינה לא הגיעה ובמקומה באו מחשבות, מחשבות שבחיים לא באו למוחו.
הוא חשב על בריחה מהבית,להפסיק לגרום להוריו כאב ועצב,אף פעם הוא לא הצליח לשמח אותם,תמיד היה כאכזבה,לפחות לאביו.
אולי כשיברח מהבית הוא ימצא את האיש שמסתובב לו בעולם, האיש שיכול לעזור לו.
באותו היום אדיר ברח מהבית,הוא כתב מכתב קטן להוריו בו היה כתוב תודה על הכל,ושהוא יפגוש אותם כשהוא כבר יהיה ללא רצונות שהם לא שלו.
מאז הוא מסתובב,מחפש את האיש.
YOU ARE READING
גם רגשות צריכים לדבר-
Randomאני כותבת להנאתי,מקווה שגם אתם תהנו. זה לא סיפור בהמשכים,זה קטעים.