"אתה מאכזב אותי, ג'ונת'ן", קווין אומר לי בעודו מתהלך סביבי וסביב אנה.
"זה היה ברור שבמוקדם או במאוחר היא הייתה מגלה על זה", אני אומר ברוגז.
"כן, אבל אתה הרסת לי את הכל! אני רציתי להיות זה שמספר לה!", הוא אומר בקול ילדותי ולאחר מכן צוחק.
אני מגלגל את עיניי.
"אתה מעז להתחצף אליי?", הוא שואל בעצבים.
"אתה שמעת אותי אומר משהו? כי אני לא שמעתי כלום", אני אומר ומחייך חיוך ציני.
אני ידעתי שהוא יגלה את זה, אבל לא חשבתי שזה יקרה עד כדי כך מהר.
"ומה איתך, מתוקה?", הוא פונה אל אנה והיא רק מהדקת את ידה בידי חזק יותר.
"שלא תחשוב אפילו להתקרב אליה", אני אומר.
הוא מתעלם ממני ומלטף את הלחי שלה.
"אל תיגע בי, אידיוט", היא אומרת ואני פשוט צוחק. לרגע שכחתי שאנה היא לא מהבנות הפחדניות האלה.
"את באמת מנסה לומר לי שאת לא רוצה שמישהו יפה תואר כמוני ייגע בך?", הוא שואל וקורץ.
"בדיוק, אני לא משנה את דעתי. במיוחד לא אחרי הקריצה המטרידה הזאת", היא אומרת ואני רק ממשיך לצחוק.
"משהו מצחיק אותך, האריס?", הוא פונה אליי.
"כן, אתה לא מבין אפילו כמה שזה מצחיק! לראות בחורה קוטלת את פאקינג קווין ריד! קורע!", אני אומר וממשיך לצחוק.
אנה מצטרפת אליי וקווין רק ממשיך להתרגז.
"תגידו תודה שאני לא הורג אותכם!!!", הוא צורח.
"תודה רבה על ההתחשבות", אנה אומרת בגלגול עיניים.
"זהו, עד כאן", הוא אומר ופונה אל האנשים שלו.
תוך שניות הם באים לכיוונינו.
אני מנסה להתעמת איתם אבל יודע שאין לי סיכוי מול כלי הנשק שלהם.
הם תופסים אותי ואת אנה מאחורה ומחזיקים אותנו.
"אתה לגמרי מטומטם אם אתה חושב שאתה יכול לפגוע בנו!", אנה צועקת.
"חשבתי שהחבר שלך פה הסביר לך כבר למה אני מסוגל", הוא אומר.
"אני יודעת למה אתה מסוגל, ולא פיקפקתי ביכולות שלך כלל. סך הכל אמרתי שאתה לא תפגע ספציפית בנו", היא עונה.
"ומאיפה את כל כך בטוחה?", הוא שואל.
"בוא פשוט נקרא לזה תחושת בטן", היא עונה בחיוך.
התדמית הרעה שלה כל כך עושה לי את זה.
לעזאזל עם זה, אני לא אוכל לחיות עם עצמי אם יקרה לה משהו.
בתוך שנייה אני בועט באחד מהאנשים של קווין והוא עף אחורה. אני לוקח לו במהירות את האקדח ויורה בבן אדם שמחזיק את אנה, היא רצה אליי ואני עוטף אותה תוך כדי התחמקות מהכדורים שלהם. אני יורה בעוד שלושה מהם עד שכולם מתים.
אני שומע מחיאות כפיים מאחוריי. הדביל חסר תקנה הזה מעצבן אותי.
"יפה יפה, האריס", קווין אומר וממשיך למחוא כפיים בדרמטיות.
"אתה יודע, דווקא יתאים לך לשחק את האיש הרע באיזשהו סרט", אני אומר לו.
"תודה על המחמאה", הוא אומר.
"היה נחמד לפגוש אותך שוב, אני חושב שנלך עכשיו", אני אומר ולוקח את ידה של אנה.
"לא כל כך מהר", הוא אומר.
אני מסתובב אליו באנחה ומחכה שידבר.
"אתה יודע, די הפתעת אותי, ג'ונת'ן. הצלחת להרוג חמישה מהאנשים שלי, זה חתיכת הישג! היית יכול להיות נפלא בתור אחד מהאנשים שלי בעצמך, אבל אתה מספיק מטומטם כדי לא לרצות את זה ולראות עד כמה אתה מתאים לזה", הוא אומר.
"אתה המטומטם פה אם אתה חושב שאי פעם אני אצטרף לכנופיה המטומטמת שלך", אני אומר לו.
"ואת, אנאבל, את נראית כאילו נולדת בשביל להצטרף אלינו", הוא פונה אליה.
"אתה נשמע כמו האנשי מכירות האלה שסתם מביאים מחמאות בשביל שתקנה את המוצר שלהם. תקשיב גבר, זה לא הולך לך, תפרוש מעכשיו", היא עונה לו.
"אני חושב שאני מחבב אותך יותר ויותר בכל רגע שעובר", קווין אומר.
"רק כמה חבל שאני לגמרי שונאת אותך", היא עונה לו בחיוך ציני.
"היי! למה ככה? את כבר שונאת אותי? בקושי הספקנו להכיר!", הוא אומר.
"נמאס לי מהשטויות שלך, בואי אנה", אני אומר ותופס את ידה והולך לכיוון הרכב שלי.
"אתם עוד תשמעו ממני, ידידיי", הוא אומר בעודי מתניע את המכונית ונוסע משם.
YOU ARE READING
》Deep Skin《
Romanceעם עבר קשה על כתפיה ובעיית דימוי עצמי, אנאבל ג'ונסון מרגישה סוף סוף שהגיע הזמן שלה לחיות כראוי. לאחר הרבה מפלות בעברה, אנאבל חושבת שסוף כל סוף חייה משתפרים. היא מגיעה לקולג' בניו יורק ביחד עם חברתה הטובה, ומופתעת לגלות עד כמה החיים בקולג' שונים מהחי...