Hoofdstuk 25

6.1K 241 7
                                    

Ik sluit mijn laptop en kijk op mijn klok. Het is al zeven uur en besluit me maar gaan klaar te maken voor straks, een van de beste feestjes ooit! Ik weet nog altijd niet goed wat ik moet aan doen. Misschien een jurkje of een short met een shirtje, ik heb echt geen idee daarom ga ik eerste maar even douchen. Ik loop de badkamer in, trek mijn kleren uit en zet de kraan van de douche aan. Als ik gevoeld heb met mijn hand of het water warm genoeg is stap ik er onder. De eerste stralen verwennen mijn lichaam. Als ik ben uitgedoucht (geen idee of dat het een woord is) stap ik onder de douche vandaan. Ik knijp mijn ogen dicht, mijn shampoo zorgt ervoor dat ze prikken. Met mijn hand ga ik naar de plek waar mijn handdoek altij ligt, als ik voel dat er geen ligt probeer ik toch maar even mijn ogen te openen en er ligt inderdaad geen, met kleine stapjes loop ik naar de schuif en haal er een lekker zachte handdoek af waarmee ik me afdroog. Ik sla de handdoek om me heen en loop naar mijn kast. Na even nagedacht te hebben kies ik toch maar voor een jurkje, maar welk? Met een zucht trek ik er een wit  uit. Een deel van het jurkje is van kant gemaakt. Ik neem het mee naar de badkamer en laat mijn handdoek vallen, ik trek met veel moeite het kleedje aan en doe nog een poging mijn haar te drogen, eerste met de handdoek en daarna met de haardroger wat niet erg veel effect geeft en koppig vochtig blijft. Ik zucht opnieuw en kam mijn haar maar, het valt over mijn schouders en breng een heel klein beetje make-up aan. Klein beetje mascara en voor de rest gewoon een beetje op mijn wangen. Ik bekijk tevreden het resultaat en loop naar beneden.  Ik ga naast mijn zusje aan tafel zitten en kijk wat ze doet. Ik zie dat ze aan het tekenen is.

'Hé wat mooi', zeg ik ookal kan ik niet zien wat er getekend is.

Ze glimlacht oprecht naar me. 'Jij bent het', zegt ze. Ik glimlach terug. 'Aww dankje.' 

'Mam', zeg ik tegen mijn moeder die aan het poetsen is aan het fornuis, 'Kyle komt me zo halen.'

'Is goed liefje, laat wel weten wanneer je vertrekt.'

'Zal ik doen, ik ga nog even naar boven.' Ik hup van mijn stoel af en loop terug naar boven. Terug in de badkamer kam ik opnieuw mijn haar en zucht, het wilt echt niet mee. Ik kies dan maar om een dot te maken. Maar als die ook niet lukt laat ik mijn haar toch maar gewoon los en  ik loop terug naar beneden als ik de bel hoor, ik trek snel een paar schoenen aan en open de deur.

Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik het allerbeste liefje ooit zie staan. Ik loop naar hem toe en omhels hem. Hij ziet er echt fantastisch uit, met zijn mooie bruine haar en zijn ogen met die prachtige twinkeling. Ik glimlach nog harder. Blijkbaar was ik aan het staren naar hem: 'Waar kijk je naar?' vraagt hij.

'Naar jou, je ziet er echt geweldig uit.'

'Oh dankje, jij bent ook prachtig! Even mooi als altijd.' Nu glimlach ik nog harder.

'Zullen we vertrekken?' stelt hij voor. Ik knik. 

'Oh wacht even.' ik geef hem snel een kusje op zijn wang, 'mam ik ben weg eh!' Ik wacht niet op antwoord en neem Kyle zijn hand en zo lopen we naar onze fietsen die hier vlakbij staan maar ja. Ik laat zijn hand terug los en neem mijn fiets uit de garage terwijl hij de zijne van de grond haalt. Samen rijden we richting de plek  waar we afgesproken hebben.  We komen er als eerste aan en gaan op het bankje zitten. Ik neem plaats op Kyle zijn schoot. Ik buig een beetje achterover en geef hem zo een kusje op zijn mond, een klein en kort. Hij trekt me dichter naar zich toe en geeft me nu een langere kus. De kus is zoals altijd ge-wel-dig! Ik wou dat hij nooit stopte, ik voel het vuurwerk bijna in mijn buik ontploffen, totdat een kort kuchje het moet verpesten, ik maak me los en zie Sandra staan samen met Luke. Ik begin te blozen en ga van zijn schoot af.

'Hee jongens!' zeg ik, loop naar hen toe en geef hen allebei een knuffel, ze geven me er een terug en geven elkaar dan ook een zoen, ze blijven echt zo geweldig schattig!

Ik hou van jou (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu