"Acısı hissedilmeyen yara iyileşmez"
"RHODES! " Tony, arkadaşının ismini haykırdı zırhın içinden. Rhodes, göğüsünden lazer silahı ile vurulmuştu ve yere düşüyordu. Tony, Rhodes'un vurulduğunu görünce planı umursamayıp arkadaşını kurtarmak için aşağı doğru dalış yaptı.
Gök yüzünden yavaşça yüzeye doğru düşen Rhodes'un arkasından geliyordu. Aklındaki tek düşünce arkadaşının yaşıyor olmasıydı. Onun ölmemiş olmasını umuyordu. Pepper'dan sonra Rhodes'u da kaybedemezdi, buna dayanamazdı.
Rhodes, Savaş Makinesi zırhının içinde aşağıya doğru hareketsizce düşmeye devam ederken, Tony arkasından son hızda geliyordu ve onun ismini haykırmaya devam etti "RHODES! " Ancak Rhodes'dan cevap gelmedi. Ondan cevap gelmemesi, onu daha çok endişelendiriyordu.
Tony, iticileri son hıza ayarladı ve Rhodes'un yere çakılmaması için onu yakalamak için zırhının bütün gücünü kullandı. Zırhın ayak ve el kısmındaki iticilerden çıkabilecek en yüksek seviye enerji çıktı, ulaşabileceği son hıza ulaştı ve Rhodes'u yakaladı.
Stark, ilk olarak ayağından kavradı Rhodes'u. Onu tutar tutmaz hızını yavaşlattı. İticilerdeki enerji seviyesini yavaş yavaş azalttı. İticilerdeki enerji azaldıkça yavaşladı. Ayağından tutup kaldırdı ve kucağına aldı silah arkadaşını.
Yere indiğinde Rhodes, onun kucağındaydı. Ayakları yer ile buluştuğunda, Rhodes'un kaskına bakıyordu. O kaskın altında gözlerini hayata kapamış olan bir adam olmasından korkuyordu. Tony, yere iner inmez, kucağındaki arkadaşını yere yatırdı. Bir elini arkadaşının ensesine koymuş olan Tony, diğer eliyle Rhodes'un kaskındaki yüzünü kapatan parçayı çıkardı.
Tony, arkadaşının yüzünü gördüğünde, burnunun kanadığını fark etti. Rhodes'un kafasını havada tutan Tony, arkadaşının adını bir daha seslendi "Rhodes!" Bu sefer ki seslenişi haykırarak değildi. Daha sessiz, daha acı doluydu. Rhodes'un yüzüne bakakalan Tony, boşta kalan elini Savaş Makinesi zırhının göğsünün ortasındaki reaktörün yanına koydu.
Kafasını yukarı kaldırıp önüne baktı. Rhodes'u vurup onu ölüm ile yüz yüze bırakana baktı. Tony gördü ki, bunun sebebi bir Ultronbot idi. Sol elini yumruk yapıp sıktı Tony, dişlerini sıktı. Arkadaşının ölümünün aptal metal yığını bir Ultronbot olmasını istemiyordu. O an, o robotu parçalara ayırmak, ardından onarıp tekrardan parçalamak istedi. Ama robota acı çektirmesinin hiç bir anlamı olmayacaktı, sonuçta robotlar duyguları hissetmiyordu.
Etrafta hiç bir şey olmayan dümdüz yeşil arazide sadece bir grup Ultronbot, Stark ve Rhodes vardı. Tony, arkadaşını bırakıp karşısındaki robot grubundaki her bir robotu teker teker parçalayacaktı ki, o an orada arkadaşını bırakmak istemedi.
Ultronbotlar, yavaş yavaş ikisinin üstüne gelmeye başladı. Yeşil çimenleri metal ayakları ile ezerek geliyorlardı. Tony, o robotların hepsini katletmek istese de, ondan önce davranan biri oldu. Aniden gök yüzünden yere sert bir iniş yapıp etrafa bir rüzgar dalgası yayan, yeşil kırmızı görünümlü android olan Vision gelip oradaki Ultronbotları defetti.
Bütün Ultronbotları, alnında sabit duran sonsuzluk taşının yaydığı ışınla ortadan ikiye ayıran Vision, arkasına döndü ve Tony'nin kolları arasında hareketsiz duran Rhodes'u gördü. Rhodes'a baktıktan sonra gözlerini Tony'e çevirdi.
Vision, daha bir şey diyemeden Tony, onun lideri olarak ona emir verdi. "Ultronbotları yok etmeye devam et Vision, beni ve arkadaşımı yalnız bırak. " Vision, Tony'nin ona emir vermesine rağmen yardım etmek istedi "Eğer yardım edebilirsem onu alıp, " derken Tony ona karşı sesini yükseltti "Sana git ve şu s*ktiğimi Ultronbotlarını yok et dedim Vision! " Haykırdıktan sonra daha kısık bir sesle, "Beni burada bırak, " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile | Tony Stark
Short Story"Söz veriyorum Rhodes" Dünya'nın Iron Man olarak bildiği Tony Stark, bütün gezegeni Ultron'un ordusunun hükmettiği Ultron Çağı zamanında kaybettiği arkadaşı olan James Rhodes'a söylediği sön söz buydu. Tony, Rhodes'a verdiği sözü tutabilmek için...