TP/5) Dokunma

2K 126 19
                                    

Konuşmayı okumamın arasından bir hafta geçmişti ve Jackson eve kadın getirmiyordu. İşten çıktığında eve direk gelmiyordu yine bara gidiyor içiyor ve öyle geliyordu. Bu benim mutlu olmam için yeterliydi bile ayrıca psikiyatristim ilaç vermişti ve bunun yüzünden beynim uyuşmuş gibiydi. Ayrıca tüm rutin hayatım devam ediyordu. Bugün cumaydı. Evde sıkıcı iki gün geçirecektim.

Sen hala gelmedin bu sefer biraz geç geleceksin gibi... Saat şuan 02.36. Daha ne kadar beklemeliyim bilmiyorum. Bekleyebilecek miyim onu da bilmiyorum. Çünkü gözlerim kapanıyor ve kendimi karanlığa bırakıyorum.

Evin zili ile uyandım. Kapıyı açmamla üzerime doğru yıkılman bir oldu. Bugün çok içtiğin belliydi. Bünyeleremiz içkiye alışıktı. Fakat bugün o kadar çok içtiğin belliydi. Dış kapıyı kapattım ve seni odana yatırdım. Ayakkabılarını,ceketini ve gömleğini çıkarttım ve üzerine sweatini giydirdim. Uyumuyordun. Bana bakıyordun fakat ben seninle göz göze gelemiyordum bile. Sweatini giydirirken ellerim tenine deydi ve uzun zamandır ilk kez böyle hissettim. Fakat bu his rahatsız olduğunu belli etmenle ve elimi itmenle beraber hüzne dönüştü. Daha sonra canımı en çok acıtan şeylerden birini söyledin. "O adama dokunduğun ellerle bana dokunma."

This Pain//Jackson WangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin