TP/3)Zaman

2.3K 134 5
                                    

Yine aynı seslere karışan ağlama sesim ve yine şiş gözlerim...
Yine özür dilerim. Kendimden ve senden. Özür dilerim kalbim bu kadar acı çektiğin için. Özür dilerim beynim bu kadar çok canının yandığı için. Özür dilerim vicdanım sızladığın için. Ve senden de özür dilerim sevgilim benliğini kaybettirdiğim için.
Kendi içimde ki savaşa son verip psikiyatriste gittim bugün düzelmek için. Bizim için en azından kalplerimiz için.

Elimde olmadan hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Sadece göz yaşı rahatlatmıyordu beni artık.
Sesler erken kesilmişti bugün önce dış kapının sesi duyuldu sonra da kapıma vurulan yumruklar.
"Aç şu kapıyı!"
Büyük ihtimalle bana bu hayatı benim seçtiğimi söyleyecek ve bana yanaştığın güne lanet edecektin.
Kapının kolunu aşağıya indirip açtım. Gülerek konuştun. " Neden ağlıyorsun?" Sakince sordun bana. Nefret ediyordun benden. "Bu hayatı sen istemedin mi?"

"Sen bizi düşünmeden o şeyleri yaparken ağlıyor muydun?" Duvarla arasına aldı bu sefer. Sustum.
"Cevap versene!" diye bağırdı sonra ekledi." Yaptığın şeyi yapmamış gibi davranıyorsun!"
"Eğer o şeyi yapmayı çok isteseydim, devam ederdim!" diye çıkıştım bu sefer. Alayla güldün bu sefer ve odadan çıktın.

Sadece bana biraz zaman ver, sana her şeyi anlatacağım...

This Pain//Jackson WangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin