'Bye Lou, het was gezellig' glimlach ik. 'Vond ik ook' ik wil de kamer uitlopen maar hij pakt mijn hand en trekt me terug. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en kan het niet laten om mijn lippen meteen op de zijne te drukken. Hij verstijft even maar kust me vrijwel meteen terug. Als ik terugtrek blijf ik hem blozend aankijken. 'Sorry' zeg ik zacht. 'Ik vond het niet erg' grijnst hij. Je lacht. 'Maar uhm, thanks voor de gezellige avond, ik moet maar even naar Charlie gaan om te vragen hoe het ging, hè Dylan? Het was vast "gezellig"?' Grijns ik. Hij grinnikt vanuit de andere kant van de kamer. 'Bye Lou' zeg ik. 'Bye Love' glimlacht hij. En dan loop ik de kamer uit. Ik trippel naar onze kamer en open snel de deur. Als ik hem achter me sluit, leun ik er tegenaan en zucht tevreden. Na een tijdje merk ik Charlie op, liggend op het bed met een blik alsof ze in de zevende hemel is. 'Hoe kom je aan dat jasje?' Vraag ik opeens. Ze kijkt op. 'Oh nee! Dit is het jasje van Dylan, ik ben het vergeten terug te geven! Ik ga het nu terugbrengen' ze staat op maar ik hou haar tegen. 'Nee, je houdt het tot hij ernaar vraagt' ze zucht maar knikt. 'Hoe was het?' Vraag ik. Ze bloost en begint te vertellen. 'Hij nam me mee naar een zonsondergang en gaf me allemaal complimenten enzo en dus ook zijn jasje toen ik het koud had. En toen hij me hier afzette, gaf ik hem een kus op zijn wang en omg!' Ratelt ze. 'Ik wist het! Jullie zijn gewoon goals!' Roep ik blij. Ze wordt nog roder. 'Maar hoe wat het dan bij jou?' Vraagt ze. 'Het was echt awesome' begin ik. 'We keken eerst de Titanic, echt cliché, maar het was romantisch, you know. En uhm daarna gingen we zo'n horrorfilm kijken en er was iemand bang' zeg ik. 'Awh... was kleine Skye een beetje bang geworden?' Vraagt Charlie grinnikend. 'Nee, Louis was bang en kroop bijna letterlijk op mijn schoot' lach ik. 'Omg echt?!' 'Jaa! Echt cute' 'en toen?' 'Toen de film was afgelopen kwam Dylan ongeveer de kamer in dus toen wilde ik weggaan maar hij trok me terug en uhm...' 'wat gebeurde er?' Vraagt ze door. 'Ik keek hem aan en ik kon het gewoon niet laten' 'wat kon je niet laten?' 'Ik moest gewoon mijn lippen op de zijne drukken. We hebben gekust, omg!' 'Goals!' We doen allebei een vreugdesdansje, maar daarna zijn we wel moe dus vallen we in een rustige slaap.
De volgende ochtend ben ik veel eerder wakker dan Charlie, dus ik besluit om even baantjes te trekken in het koude water van het zwembad. Na een tijdje hoor ik iemand gillen enzo. 'Ewww! Er is al iemand in het water, nu is het zwembad niet meer schoon genoeg! Ugh, nu kan ik niet zwemmen vandaag!' Hoor ik een meisje schreeuwen. Ik kijk haar raar aan en zie een rijke meid met lang lichtblond haar tot aan haar heupen. Ik wend al meteen mijn blik af want het boeit me niet meer. Het meisje gaat weer weg en even later hoor ik nog iemand roepen, maar dit keer is het mijn naam. 'Skye!' Roept Louis. 'Oh, hey Lou' glimlach ik.
Hij springt ook in het zwembad en drukt daarna een kusje op mijn mond. 'Lekker geslapen?' Vraagt hij. Ik knik. 'Jij?' Hij knikt ook en glimlacht. 'Ik vroeg me trouwens af of uhm... je misschien vanavond met mij wilde chillen, gewoon op het dek ergens?' Stelt hij voor. Ik knik goedkeurend. 'Leuk idee' zeg ik. 'Moet ik iets speciaals aandoen ofzo?' Vraag ik. 'Nee hoor, hoeft niet, mag wel. Zolang je je maar fijn en soepeltjes voelt' 'okay cool, maar ik ga nu uit het zwembad eigenlijk, is dat erg?' 'Ja supererg' zegt hij en hij begint me te kietelen enzo in het water. Ik giechel en probeer me los te trekken, maar hij trekt me in een omhelzing wat ik natuurlijk geen probleem vind. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en laat me daarna gaan. 'Tot vanavond, Lou' 'tot vanavond, Love, acht uur ben ik bij jou' ik zwaai naar hem en ga daarna terug naar mijn kamer waar ik Charlie wakker maak en haar vertel over het meisje en over Louis en de "date". 'Oh btw, kleed je aan, ik wil eten' zeg ik er achteraan.
JE LEEST
Titanic (DOB & LT)
FanfictionDe Titanic. Opnieuw opgebouwd. Iedereen weet wat er kan gebeuren, maar hoe groot is de kans nou dat het opnieuw gebeurt? Charlie Rosewood en Skye Hall wagen het erop, samen ontmoeten ze Dylan O'Brien en Louis Tomlinson met wie ze de grootste lol he...