Nadat ik Charlie in haar bed heb achtergelaten loop ik de kamer uit, ik loop per ongeluk tegen iemand op. 'Sorry, meneer' zeg ik.
'Zozo, ben ik nu een meneer' grinnikt Louis. Hij trekt me omhoog. Ik lach en sla hem tegen zijn schouder.
'Morgen is er trouwens een of ander rijke bitchesfeest, gaan we daarheen met zn vieren?' Zeg ik.
'Ja natuurlijk, is leuk' zegt hij.
'Maar het is nu al heel laat dus misschien kunnen we gaan slapen' stel ik voor.
'Ja, kom maar mee naar mijn kamer.'
'En Dylan dan?'
'Die sturen we naar Charlie'
Ik lach en laat me meegetrokken worden
Als we de kamer binnenlopen, zien we Dylan zitten met zijn handen is zijn haar.
'Doei Dylan, uit de kamer' zegt Louis quasi-bot.
Dylan kijkt verbaasd op.
'Charlie ligt op onze kamer te slapen, ga maar naar haar toe' zeg ik, wat aardiger dan Louis.
Dylan glimlacht naar me en loopt daarna de kamer uit.
Louis en ik kleden ons om in onze pyjama's en nestelen ons daarna in het bed.
Louis drukt een kus op mijn hoofd. 'Weltrusten' hoor ik hem zeggen. Ik glimlach.
'Welterusten' en daarna val ik in een diepe slaap.
Als ik weer wakker wordt rek ik me uit. 'Auw' hoor ik opeens van achter me. Ik kijk om. 'Moest je me per se slaan?' Vraagt Louis lachend.
'Oh sorry ik was vergeten dat we samen in bed lagen' grinnik ik.
'Hoe kun je dat nou vergeten?' Vraagt hij quasi-verontwaardigd.
Ik lach en sla hem.
'Auw!' Zegt hij weer op dezelfde toon.
'Kusje erop?' Vraag ik, alsof ik medelijden heb.
Hij knikt zielig.
Ik grinnik en druk een kusje op zijn schouder, waar ik hem sloeg.
(a/n: wauw mensen geef Sas een applaus voor het commentaar dat ze hier had getypt:
AHW OMG WAT CUTEE
GAAN ZE ZOENEN
LAAT ZE ZOENEN)
Hij kijkt opeens weer heel blij.
'Je bent echt gestoord' meld ik hem.
'Weet ik, komt door jou'
'Ja, vast' grijns ik.
Hij gaat net als ik rechtop zitten en kijkt me lief aan.
'Oh jeetje, wat ben je van plan?' ik grinnik en schuif zodat ik tegenover hem zit.
'Nu ben je zo ver weg' zeurt hij.
Ik slaak een diepe zucht en verschuif weer naar waar ik net zat.
Louis glimlacht en kijkt me aan.
JE LEEST
Titanic (DOB & LT)
FanfictionDe Titanic. Opnieuw opgebouwd. Iedereen weet wat er kan gebeuren, maar hoe groot is de kans nou dat het opnieuw gebeurt? Charlie Rosewood en Skye Hall wagen het erop, samen ontmoeten ze Dylan O'Brien en Louis Tomlinson met wie ze de grootste lol he...