Sowon melangkah masuk ke dalam bilik tidur parentsnya. Dia mengerutkan kening untuk kesekian kalinya. Segenap ruang bilik itu diteliti serta diamatinya.
SOWON POV
Omma dan appa pergi mana pulak ni?
Patutlah panggil takde siapa yang jawab pun . Bilik kosong . Aku bukan bangun lambat sangat pun , biasalah weekend bangun pukul 2 .Aku baru saje nak keluar dari bilik parentsku tu. Namun kakiku tersepak sehelai kertas .
Mataku membuntang luas setelah selesai membaca isi surat itu. Aku gigit bibir bawahku perlahan. Andwae. Kertas ni tipu. Andwae!! Aku anak kandung omma dan appa. Ni surat pengambilan anak angkat yang palsu. Andwae! Ahh,jebal surat ni palsu.omma,appa.
END POV
———
Setelah beberapa minit Sowon mandi bagi membersihkan diri, dia terus mengambil kunci keretanya.Pedal minyak ditekan. Sekilas dia memandang rumah agam yang tersergam indah itu. Kemudian,dengan perasan pilu serta kecewanya dia meninggalkan rumah tersebut. Dia perlukan masa untuk tenangkn diri sendiri. Kenyataan yang begitu pahit itu bukannya mudah untuk dia terima bulat-bulat.
Hanya satu sahaja tempat yang dia tujui sekarang ni." Gyu oppa,I need u." Dia bersuara lirih. Tanpa dipinta,air jernih perlahan-lahan mengalir dipipinya.
Sekali lagi pedal minyak ditekan bagi melajukan kereta yang dipandu.-TO BE CONTINUE-
p/s:sori chap ni pendek...permulaan kot..xlah terror cam author2 yg laen..hehe..
YOU ARE READING
⊱┊𝙊𝙪𝙧 𝙎𝙩𝙤𝙧𝙮 :: ꒱
Fanfiction‧₊˚ love , hate , and betrayal - that's life baby 2020 : i wrote this book years ago , so pls excuse any immature writings cause I'm not doing the edit again :)