Capitolul 4 . Jordan Clark

170 13 1
                                    


Capitolul 4 : " Jordan Clark "


Jennifer's pov :


"Ce ? Nu vorbesti serios nu ?" sper ca doar face o gluma .

"Sunt mana dreapta a lui Clark , si nu vom fii numai noi acolo , vor fii si grupurile de criminali , printre care si ..." vrea sa spuna dar se opreste .

"Printre care si cine Harry?" il indemn eu sa continue .

" Vulturii negri " spune iar pe mine ma trece un fior , am auzit de vulturii negri doar de la ce susoteau tata si Louis , dar niciodata nu eram implicata intr-o discutie ce ii contineau sinpe ei. Dar acum era alt fel . Peste doar 3 ore aveam sa ii cunosc .

"Va trebui sa iti fac un semn fals , ca sa inteleaga ca nu au dreptul sa se apropie de tine "

"Cum sa imi faci un semn fals ?

"Semnul este o cruce neagra intre degetul mare si aratatorul , spune aratandu-mi pe piele . Si pot sa il fac cu un creion sau mai bine cu un marker ca sa nu se ia "

"Bine , vrei sa iti dau un marker ?" il intreb iar el da din cap in semn afirmativ . "Dar mai intai sa ma imbrac " spun facandu-l sa rada .
Ma duc la dulap , scot niste pantaloni negri , un tricou negru si o lenjerie neagra , am mers pana la baie ca sa ma imbrac , mi-am dat cu peria prin par , m-am machiat putin mai strident ca de obicei . Ma uit in oglinda si imi dau seama ca arat perfect pentru o intalnire cu niste criminali . Mai aveam sa imi pun botinele si geaca de piele iar outfit-ul avea sa fie gata . Ies din baie si il observ pe Harry cu un marker in mana . Cand aude usa isi ridica capul si isi mareste ochii cand ma vede dar ramane pe pat , isi ridica mana , in semn sa vin spre el . Ma conformez si il prind de mana , ma asez langa el iar el scoate capacul de la marker.

"Esti foarte frumoasa " spune prinzandu-mi incheietura si uitandu-se in ochii mei .

"Si tu " spun cu o voce dragastoasa.
El imi intoarce mana si incepe sa deseneze conturul crucii . Dupa ce termina conturul inegreste si interiorul acesteia .

"Gata" spune , ducandu-si mana mea la buzele seale si sarutand-o usor .

''Cred ca ar trebui sa mergem '' ma ridic dar imi dau seama de ceva ''Tu pe unde ai intrat ?''

''Pe fereastra , ar trebui sa nu o mai lasi deschisa.'' spune zambind ''ar putea intra oricine ''

''Trebuie sa iesi , parintii mei nu te pot vedea iesind din camera mea !''

''Bine'' spune el uimindu-ma ''Dar tot vin in fata casei tale '' zice si iese din camera mea , eu inchizand geamul dupa el.

Ies din camera si dau nas in nas cu Louis .

''Chiar acum vroiam sa iti spun sa vii , sa mergem '' .

''Sunteti gata copii?'' ne intreaba mama cand eu si Louis ajungem in bucatarie .

''V-ati eles partenerii ? Sau ii alegeti acolo?''

''Eu merg cu Styles " spun fara sa gandesc.

''Normal , doar ti-a facut si marcajul '' Spune Louis in soapta uitandu-se la mana mea .

''Nu e adevarat '' El se uita la mine confuz iar eu adaug ''E facut cu marker-ul , dar el a venit cu ideea pentru ca nimeni sa nu se apropie de mine . " spun facandu-l pe Louis sa rada .

"Destept baiat , dar proasta fata , te-a facut posesia lui Jennifer ce nu poti sa intelegi ?" imi spune intreg numele , el in general imi spune Jenn dar cand fac ceva ce lui nu ii convine imi spune numele intreg .

"De ce esti prietenul lui daca stii atatea lucruri rele despre el ?''

"E mana dreapta a lui Clark ! Trebuie sa fiu aproape de el . Jordon nu ne spune toate detaliile din planurile sale , dar lui Harry da , asa ca il folosesc sa imi spuna tot ce stie ."

"Chiar asa ? Drag prieten " spune o voce din spatele nostru . Ne intoarcem spre voce si ce sa vezi? Harry .

"Harry eu ..." incepe fratele meu dar Harry isi ridica mana la nivelul fetei , facandu-l sa taca .

"Haide Jennifer " spune si ma i-a dragastos de mana " ne vedem la resedinta "- face o pauza -" Louis ".

Iesim pe usa si ajungem la masina sa . Imi deschide portiera iar eu ma asez pe scaunul pasagerului.

"Vin-o aici " spune el iar eu ma asez imedoat in poala sa . Ma asez pe el si imi intind picioarele pe scaunul din dreapta . Isi pune centura de siguranta , cuprinzandu-ma si pe mine cu ea . Si-a asezat mana stanga pe dupa mijlocul meu , mana dreapta fiind pe volan .

"Pune-ti capul pe pieptul meu " mi-am asezat capul pe el dar am inceput sa ii sarut gatul , scotand de la el gemete guturale .

"Hmmmm , ce bine e " geme el in gura mea cand incep sa il sarut " iubito imi place ca ai incredere in mine dar anunta-ma data viitoare " spune si ma face sa chicotesc .

Dupa o ora ajungem la casa lui Jordan . Ne intampina Taylor , unul din servitorii lui .

"Buna Taylor " spun dand mana cu el .

"Buna seara domnisoara Tomlinson" spune scuturandu-mi usor mana . "Domnule Styles " spune dand si cu el mana .
Acesta ne pofteste in casa .

"Buna Clark " spune Harry

"Buna Styles , Jennifer " spune intorcandu-si atentia spre noi.

"Buna "il salut eu .

"Veniti !" spune iar noi mergem dupa el . Usile se deschid si se dezvaluie "camera criminalilor" cum spune Jordon . L-am vazut si pe Louis la o masa , vorbea cu o blonda . Brianna . Niciodata nu am putut sa imi dau seama ce vede la ea . Doar ii manca banii , iar el nu vedea asta .

"Styles , esti gata ?" il intreaba Clark pe Harry .

"Da!"





New Life H.S FF /PAUZĂ/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum