Capitolul 17 : Change

113 8 5
                                    

Author pov :

"DE CE?" Tipa Harry la omul care i-a dat viata dar care a fost prea las sa vadă realitatea . El a violat-o pe mama lui Harry , iar ea a trebuit să se chinuie sa îl crească de una singura pana când Aiden făcut prostia de a se culca cu soția dușmanului. De atunci asa zisa familie , nu a mai avut pace pe pământ. Când la final au reușit sa îi prindă și sa o omoare pe Annie iar pe Harry în coma.

"Harry ascultă-mă " încearcă Aiden sa spună dar cuvintele nu ii îi ies nici bine șoptite ca Harry era deja trânti ușă în urma sa și a lui Jennifer.

Tatăl sau își coborî capul de rușinea ce o purta pe umeri . Se simțea inutil . Ca și când ar fii trăit pentru un miraj . Un lucru la care doar a râvnit dar nu l-a avut niciodată. Fiul său .

Nu a crezut niciodată ca avea sa îl piardă pe Harry dacă îl va abandona asa . Aiden credea doar , ca Harry îl va ierta în cele din urma dar acum știe ca nu se va întâmpla nici dacă Aiden va fii pe patul de moarte . Deja știa ca nu va putea avea ajutor din partea fiului sau . Nimeni nu l-a ascultat , toată lumea doar a știut sa îl judece dar niciodată nu au auzit și partea lui de poveste .

Aiden se foieşte ușor pe patul incomod din spital de care deja se săturase pana peste cap . Și-a dat pătura de pe picioarele mutilate de mult timp în urmă. Avea picioarele amputate și doar protezele speciale îl ajuta sa își ascundă durerea . Oamenii doar judeca . Dar nu vad adevărul. Picioarele lui? Picioarele lui au fost amputate de creaturile care i-au omorât soția și care l-au băgat pe fiul sau în coma . L-au chinuit ani la rândul fără sa le pese de familia lui . Annie a fost violata zile la rândul , iar după ce criminalii s-au plictisit de corpul ei au decis sa ii pună capăt zilelor . De parca cineva chiar ar avea acest drept . Bineînțeles ca politia nu a făcut nimic , nu au făcut nici pentru copilul rămas "orfan" Nu le pasa și nu le va pasa niciodată.

Aiden și-a legat bine protezele de picioare , și-a așezat cu delicatețe pantalonii de trening legând șiretul pantalonilor și a tras pe cap o bluza neagra . Protezele aveau deja adidași deci era gata sa plece .

**

Jennifer's pov:

"Harry ! " Strig când închid ușă, Harry deja urcând scarile casei mele .

Nici nu s-a oprit pana nu a ajuns în camera mea în care a trântit ușa.

"Oh Doamne " suspin neștiind ce pot sa fac sa nu îl mai vad în starea asta . De când a aflat ca tatăl lui nu este mort plânge aproape în fiecare zi și nu mai suport să îl văd aşa.

Am urcat și eu scările ajungând în camera . Am deschis ușa ușor și am văzut ce nu credeam ca o sa vad niciodată . Harry era pe jos , lipit cu spatele de pat , cu fața spre fereastra și ce m-a durut cel mai tare , este ca avea în mana poza mamei lui. Mi-au apărut aproape instant lacrimi în ochi și am alergat spre el lăsându-mă în genunchi și luându-l în brate . El m-a apucat de mijloc afundandu-si fata în scobitura gâtului meu. Ma strângea foarte tare dar știam ca asta îl face sa se simtă mai bine. Sa simtă ca cineva este aici pentru el si cel mai important , cineva care îl iubește .

"Harry ! Gata te rog !" Ii spun când începe sa plângă și mai tare eu având același reacție.

"Iubito?" Ma intreaba el cu o voce speriata , ca a unui copil părăsit.

''Da iubitule ?" Încerc sa vorbesc cat mai blând posibil dar nu știu dacă reușesc.

"Vreau sa ma tunzi !" Spune ridicându-și capul și privindu-mă atât de simplu dar atât de dragastos .

"Ce? De ce vrei sa te tunzi?" Îl întreb neștiind ce vrea .

"Vreau o schimbare iubito te rog!" Spune și își lipește buzele de ale mele.

"Bine Harry " spun si ma uit la el .

"Acum !"

"Harry , nu pot sa te tund eu ! Nu dacă nu vrei sa ramai fără par . Nu știu sa tund ." Spun iar el îmi i-a mâinile intre ale sale ducându-le la buzele sale și sărutându-le ușor.

"Ba știu ca poți! Te rog Jennifer "

"OK " spun nesigura pe mine " hai la baie "

L-am luat de mână și ușor am intrat în baie . Nu îmi vine săcred că mă pune sa îl tund . Sper sa reușesc sa nu îl fac sa arate ca un idiot .

"Stai jos " ii spun când ajungem la chiuveta unde era un scaun . El se așează cuminte așteptând ca un cățeluș. Era atât de drăguț. Și am reușit să mă îndrăgostesc de el atât de mult într-un timp atât de scurt . M-am așezat în poala lui nu inainte sa i-au foarfeca de tuns din dulap .

Harry si-a pus mainile în jurul meu tragandu-mă mai aproape .

"Strici opera de arta nu ma mai misca" ii spun strambandu-ma când ii tai un smoc de par . El nu pare sa aibă nicio problema. Sta și se joaca cu nasturii cămășii mele .

Încerc sa ma ajuți de pieptăn pentru a ii face o freza cat de cat frumoasa . Oh Doamne ce am făcut?

"Ce ai făcut?" Ma intreaba când vede ca ma holbam cu gura deschisa la el .

"Eu...am.taiat prea mult !" Zic și aduc mana mai în fata pentru a intra și în contactul sau vizual .

El face ochii mari , iar eu mai am un pic și leșin. Probabil ca mi-a văzut fata și a izbucnit într-un ras isteric.

"Iubito , e ok îl vreau scurt acum fă-ți treaba și taci din gura " .

Am reușit pana la urma sa ii dau o forma parului și arata impecabil . M-am ridicat de pe el spunându-i sa se ridice. Când s-a întors a deschis gura , și și-a dus mana în parul lui mișcând-o pe scalpul sau .

"E genial " spune iar eu ma uit fericita la chipul sau zâmbitor.

"Chiar îți place ?" Întreb nesigura.

"E perfect , nu puteam cere mai mult " șoptește ca mai apoi sa ma sarute. "Haide sa ne culcam mi-e somn " .
El casca scoțând un sunet care ma face sa rad .

"Nu mai rade " Spune când ma întoarce pe pat și ma i-a în brate .

Nu contează unde ești atâta timp cât ești cu persoana iubita .

Nici nu mi-am dat seama când s-a întunecat afara și când am adormit unul în brațele celuilalt .

**

"Uhhh" gem când soarele se gândește ca am dormit prea mult și ar trebui sa ma trezesc , urăsc asta , mereu uit sa trag draperiile .

Clipesc de mai multe ori încercând sa ma obișnuiesc cu lumina zile iar când îmi întorc capul zăresc chipul de înger al iubitului meu. M-am întors cu tot corpul spre el , mi-am ridicat mana atingându-i obrazul . I-am mângâiat buzele perfecte , făcându-le conturul cu degetul meu. Am ajuns la parul lui proaspăt tuns și chiar îmi place rezultatul. Parul sau fin se încurcă în degetele mele iar mie îmi face mai mult decât placere sa îmi plimb degetele pe scalpul sau . Acesta toarce mulțumit și își așează o mana pe piciorul meu drept în timp ce cealaltă ma ținea strâns de mijloc nelasandu-mă sa ma mișc asa cum vreau . A început să își miște mana pe piciorul meu făcându-mi pielea de găină. M-am speriat când un mârâit i-a ieșit din gat și cat ai clipi se așezase deasupra mea și aruncându-se la gatul meu începând sa îl muște.

"Iar? " Întreb sperând sa spună da.

"Iar ! "

***

Crăciun fericit ❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 11, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

New Life H.S FF /PAUZĂ/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum