Capitolul 3 : " Marcajul "Harry's pov :
Am lasat-o acasa acum 3 ore , sunt in fata geamului ei , spre fericirea mea si spre disperarea ei camera este la parter si are geamul deschis , fiindu-mi foarte usor sa intru . Dupa ce am ajuns in camera am inchis usor geamul , la fel facand si cu usa . Dormea ca un inger , sau mai bine zis demonita deoarece patul era praf . Era invelita cu un sfert de patura , cealalta parte fiind peste tot numai pe ea nu . Ma descalt , imi dau bluza si pantalonii jos si ma asez usor langa ea . Trag patura si ma o cuprind in bratele mele. Doamne da-mi rabdare , e imbracata intr-o bustiera neagra si in niste pantaloni foarte scurti, negri, care ii lasau fundul la vedere . Mi-am muscat din nou buza care era deja insangerata . Am observat ca tremura putin asa ca am asezat patura inapoi pe ea . S-a intors si presupun ca a crezut ca sunt
patura deoarece m-a luat in brate , eu facand acelasi lucru . Somnul rapindu-ma rapid in bratele frumoasei mele brunete .***
Am auzit un tipat scurt si mi am dat seama ca era ea dandu-si seama pe cine a strans ea toata noaptea in brate . Decid sa imi deschid ochii , iar fata ei merita un Oscar . Am inceput sa rad si m-am ridicat sprijinindu-ma in cot .
"Neata iubito " spun cu un ranjet strengar .
"Asta numesti tu dimineata buna ?" Doamne ce ma enerveaza temeramentul ei , dar ma si excita in acelasi timp .
"Nu cred ca te trezesti in fiecare zi cu asa ceva " spun facand referire la mine . Ofteaza infranta.
"Ma duc sa fac un dus , pana atunci esti plecat sau sau il chem pe Louis " ma face sa rad faptul ca ea crede ca imi este frica de fratele ei , el fiind cel mai bun prieten al meu .
"Tu stii cu ce se ocupa Louis ?" intreb fara sa imi dau seama .
" La care ilegalitate te referi ?" spune ea si ma sochez pe moment , deci stie.
"Stii ce vreau sa zic " .
"Da stiu , crimele , traficul de arme , de droguri , si cursele . Dar ar trebui sa stii ca fac si eu asta in timpul liber . Familia mea nu este o familie normala ."
"Cum il cheama pe tatal tau ? " o intreb desi stiu .
"Edward Tomlinson , dar noi lucram pentru Jordan Clark , dar cred ca il cunosti deja . "
"Ce mai stii despre mine ?"
"Stiu ca iti marchezi asa zisele iubite , si Styles , nu o sa faci acelasi lucru cu mine " spune intrand in baie .
"O sa il vrei singura " spun in soapta pentru mine .
Jennifer's pov :
Nu pot sa cred ca a avut nesimtirea sa intre in camera mea fara voia mea !
Ma dezbrac si intru in dus , apa calda ajutandu-ma sa ma linistesc . I-au gelul de dus de pe marginea cazii , il deschid si incep sa imi masez corpul . Cand termin ma clatesc si imi i-au prosopul pe mine . Doamne ce proasta sunt ! Am uitat sa imi i-au haine din dulap . Acum trebuie sa ma duc imbracata doar in prosopul asta alb si scurt . Imi d-au ochii peste cap si decid sa ies din baie . Cand ies el sta cocotat in patul meu , cu nasul in telefon ." Ala e telefonul meu ?" il intreb indreptandu-ma spre el si smulgandu-i telefonul cu o mana , cealalta o foloseam pentru a tine prosopul pe mine .
"Ma plictiseam si m-am gandit ca in loc sa intru peste tine in baie sau sa ma uit prin telefonul tau , asa ca , cu placere " spune zambind si masurandu-ma din cap pana-n picioare. Ma duc spre dulap , iar chiar inainte sa deschid usa ma simt intoarsa si strivita . Imediat buzele sale se izbesc de ale mele incepand un sarut pasional . Spre uimirea mea chiar ii raspund a sarut . Mi-am imfipt mainile parul lui si asa cum am crezut , are un par orgasmic . El si-a pus mainile pe soldurile mele , dar inainte sa ma ridice , o bataie se aude la usa iar el se retrage cativa centimetrii .
"Jenn ! " striga fratele meu "De ce e usa inchisa ? " Pe Harry nu il intereseaza ca fratele meu e dupa usa si incepe sa imi sarute si sa suga pielea gatului , scotand de la mine niste gemete in toata regula .
"Invat pentru teze " spun eu incercand sa imi abtin un geamat dar am esuat , cand Harry a inceput sa imi framante soldurile in mainile sale mari .El a inceput sa rada la afirmatia mea.
"Ok , nu uita ca trebuie sa mergem la resedinta lui Clark ." Harry s-a oprit din a ma saruta .
" Da stiu !"
"Vin sa te i-au peste 2 ore "
"Bine !"
"Cand aveai sa-mi spui ca te intalnesti cu Clark ?" spune Harry uitandu-se in ochii mei .
"De cand trebuie sa iti dau explicatii ?"
"De cand esti cu mine " spune eu facand ochii mari .
"Nu suntem impre..." nu m-a lasat sa termin si mi-a pus doua degete pe buze .
"Ba da , de acum " spune seducator si ma saruta din nou .
"Bine " spun eu invinsa dar si fericita ca suntem impreuna.
"Lasa-ma sa te sarut " spune el iar eu imi lipesc buzele de ale lui incepand sa le framant usor . M-a saltat in bratele sale si a inceput sa se miste spre pat . M-a asezat usor pe pat iar el s-a pus peste mine . Si-a indreptat atentia spre gatul meu pe care depunea saruturi umede .
"Harry.." ii gem eu numele si simt ca vreau mai mult , dau sa ii ridic tricoul dar mana lui ma opreste .
"Nu acum iubito " spune el iar eu ma bosumflu.
"De ce?" spun mangaindu-i ceafa si spatele . El incepe sa rada .
"O luam usor , hai sa te imbraci pentru intalnirea cu Clark , vin cu tine " .
CITEȘTI
New Life H.S FF /PAUZĂ/
FanficHarry Styles este un adolescent care si-a pierdut parintii in urma unui atac armat , El a fost torturat timp de 3 ani iar Deabia la varsta de 18 ani s-a trezit din coma. Ramas fara parinti si fara un rost in viata, va trebui sa isi aleaga un alt dr...