Capitolul 13 . I'm here for you

117 7 1
                                    

Capitolul 13 . I'm here for you

Jennifer's pov :

"Ce? Nu poate fii adevarat ! Au aratat trupul lui pe masa legistului nu are cum sa fie viu ! "Spun ridicandu-ma de pe scaun nevenindu-mi sa cred .

Harry se uita la mine usor nesigur inainte dar continua :

"Este adevarat , mi s-a confirmat " spune fixandu-si ochii in ai mei .

"Pana nu il vedem nu cred ca e adevarat " spun si il vad ca se ridica in sezut pe pat.

''Iubito , intelege ca el traieste !'' imi spune el iar mie imi vine greu sa cred .

Ma intorc spre fereastra din camera , incercand sa imi alung gandurile care au pus stapaire pe mine . Nu asta nu e adevarat . Nu se poate , sau da ?

Din spatele meu aud un zgomot iar in clipa urmatoare simt mainile lui Harry pe soldurile mele . Ma trage mai aproape de el , lipindu-mi spatele de pieptul sau tare . Isi lasa buzele sa zaboveasca pe ceafa mea incepand sa o sarute . Limba lui facea mici cercuri pe pielea mea incinsa . Depune sarutari de la ceafa spre maxilar , intorcandu-ma cu fata la el mi-a cuprins buzele intr-un sarut pasional , mainile lui au ajuns pe spatele meu iar mainile mele in parul sau proaspat tuns si spalat. M-a ridicat iar eu instinctiv i-am inconjurat talia cu picioarele . Harry si-a pus mainile pe fundul meu sustinandu-ma . Am simtit cum se deplaseaza prin camera , a iesit pe usa si a coborat scarile , ajungand la camera lui , m-a asezat usor pe patul din camera iar el s-a asezat intre picioarele mele , impingandu-se usor facandu-ne pe amandoi sa ne creasca dorinta .

''Te iubesc !" Spune el , facandu-ma sa imi maresc ochii , acum aveam lacrimi in ochi iar el mi-a sters lacrimilie cu degetele sale .

"Si eu te iubesc !" spun , apoi gura lui mi-a acoperit-o din nou pe-a mea iar de data asta am stiut ca nu exista cale de intoarcere . Nu mai erau bariere . Trupurile ni s-au inlantuit , in timp ce incercam sa ne dezbracam unul pe altul . Hainele noastre au ajuns gramada pe undeva prin camera . L-am privit in ochi si puteam sa vad fara o urma de indoiala ca ma iubea mai mult decat pe oricine in lume . Nu m-am gandit niciodata ca se va simtii atat de bine cand faci dragoste cu omul pe care il iubesti dar este un sentiment extraordinar . Nu conta unde faceai asta , fie intr-un hotel de lux , fie intr-o casa modesta , conteaza sa faci asta cu persoana pentru care ti-ai da viata . Iar Harry era acea persoana pentru mine . Il iubeam atat de mult ca ma durea . Era uimitor sa ii simt pielea lipita de a mea si imi era mai mult decat suficient sa imi tina de cald . Nu imi mai puteam da seama unde se termina trupul lui si unde incepe al meu . Era o senzatie unica pe care nu am mai simtit-o pana acum .

Am ajuns amandoi la final , el m-a tras la pieptul sau , capul meu odihnindu-se pe el .

"Te iubesc Jennifer , esti persoana care m-a schimbat si iti multumesc asta dar ..." nu termina si deja stiu ce are de gand sa faca .

Ma ridic de pe pieptul sau si ma asez in sezut , el facand la fel . M-am uitat in ochii lui si a spus :

"Vrei sa imi faci tatuajul " spun si il vad cum isi lasa capul in jos . Da asta vrea , si daca tot vrea asta , si daca tatuajul asta inseamna atat de mult pentru el , de ce nu ? "Vreau tatuajul " spun iar ochii lui se maresc holbandu-se la mine .

"I-iubito " se balbaie el " daca nu vrei sa faci asta eu nu te oblig , te iubesc si tu esti alt ceva pentru mine fata de celelalte . Da am fost un nesumtit ca am facut asta la atatea fete dar nu o voi mai face .

In mod surprinzator chiar il credeam si aveam incredere in el .

''Atunci fa-mi alt ceva !" spun si il vad inchizandu-si ochii .

''Esti sigura de asta ? " ma intreaba cu o privire trista .

"Da Harry , chiar vreau asta !" .

"Ok , dar acum trebuie sa plec " spun eu nestiind cum sa ii spun ca am lucrat intr-un club de noapte.

El se uita confuz la mine si stiu ce urmeaza :

"Unde te duci ? " intreaba el mijindu-si ochii .

Imi musc buza si incep sa ma foiesc. Nu-i de bine , daca reusesc sa spun o scuza o sa isi dea seama ca mint dupa reactia corpului meu . Niciodata nu am stiut sa mint si asta mi se parea ok pana acum , dar acum ...

"Trebuie sa i-au masa cu tata si louis " spun si imi dau seama ca nu trebuia sa il mentionez pe Louis .

"Ok!" spune el intorcandu-se si sarutandu-ma " vreau sa stii ca te iubesc pentru ca nu ma minti " spune el uitandu-se in ochii mei iar eu inghit puternic in sec .

"Ok iubitule. Atunci plec . Te iubesc " spun si ii mai ofer o sarutare inainte sa plec din casa .

Imi scot telefonul si caut un numar de telefon , il gasesc si apelez .

Dupa cateva secunde raspunde :

"Anastasia , vin acum!"

***

Sper sa va placa .
*
Ati vazut ce a spus Liam pe Twiter si Instagram ?

In caz ca nu stiti engleza , aveti traducerea mai jos :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


In caz ca nu stiti engleza , aveti traducerea mai jos :

"Foarte fericit sa semnez cu " Record label Capitol Records " ( casa de discuri ). Ei au o istorie si niste artisti minunati .Sper sa le calc pe urme .One direction va fii mereu casa mea si familia mea dar sunt foarte extaziat sa vad ce imi va aduce acest nou capitol"

Deci inseamna ca si Liam a plecat din trupa nu ?

New Life H.S FF /PAUZĂ/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum