Capitolul 9 : impacare ?
Jennifer's pov:
Nu l-am mai vazut de 2 zile si simt ca si cum ceva s-a rupt in mine. M-am dus la baie si m-am uitat la persoana din fata mea . In oglinda era altcineva , nu eram eu , nu se poate sa fiu eu , fata din fata mea este distrusa , plansa. Dar mai lipsea ceva din peisajul asta macabru . M-am apropiat de dulapul din baie , care era plin cu obiecte de igiena . Am deschis usa de la dulapul stang si am scos de acolo o cutie cu lame . Am scos una din cutie , incepand sa o invart pe degete , uitandu-ma cum lumina becului se reflecta in ea .
Am prins-o mai bine intre degete , m-am asezat pe jos cu spatele lipit de peretele cazi . Am apropiat-o de pielea mea putin cate putin , pana cand lama a atins foarte usor pielea . Am apasat usor pe ea , simtind o durere ascutita dar nu m-am lasat am apasat si mai mult pe lama care se afla pe incheietura mea , un siroi de sange curgand din rana proaspata.Â
"Ahh, am gemut de durere lasandu-mi capul sa cada pe marginea cazii si chiar atunci mi-a venit o idee . De ce sa nu fac poza la mana ea si sa i-o dau lui Harry. ? Mai bine as face mai multe ca sa il sperii si mai rau imi spun in minte iar fara sa mai gandesc , lama trece peste pielea mea , lasand rauri de sange in spate. Lacrimile imi curgeau siroaie pe obraji dar nu m-am lasat pana nu mi-am umplut mana de taieturi . Drace , durea ca Dracu' . Simteam cum mana imi pulseaza de durere .Cu cealalta am luat telefonul , am facut poza si inainte sa o trimit am adaugat si un text "multumesc " si apas pe butonul de trimitere . "
Ma intind mai in fata incercand sa gasesc o pozitie mai comoda , asteptand vreun semn de la Harry .Harry's pov :
Ies din dus , aruncandu-mi pe mine un prosop in jurul taliei si iesind din baie . O lumina mi-a atras atentia , era blitzul de la telefonul meu , am primit un mesaj . Ma indrept spre telefon si sunt sigur ca e Jordon sau Theo cu noua "marfa'' .
Inainte sa asez degetul peste butonul de deblocare , ma uit la frumoasa de pe ecran , Jennifer . Mi-e asa de dor de ea si stiu ca trebuie sa o am inapoi .
Deblochez telefonul si intru la mesaje , cand se deschide , spre surprinderea mea si spre fericirea mea , si cred ca m-a iertat . Un zambet tamp imi apare pe fata si deschid mesajul , zambetul mi s-a spart de pe fata iar telefonul mi-a cazut din mana.Â
"NUUU ! Ridic din nou telefonul nevrand sa cred ce tocmai am primit . In poza era mana ei plina de taieturi , curgand foarte mult sange , iar ce m-a durut cel mai rau , era ca alaturi de poza era si un mesaj
"multumesc'' ."Jennifer's pov :
"A si uitat de tine Jennifer , cuvintele imi ies din gura fara macar sa vreau sa le rostesc . Ai fost doar o aventura chiar daca nu ati facut sex . Macar de faceati , ieseai si tu cu ceva din asta ."
Clar am inebunit , ma tai , vorbesc singura , acum ce ar mai trebui sa fac ? Sa ma arunc de la etaj?
Dar si mai inebunita eram de curiozitate .
Ce dracu a putut sa-i faca acea Violette lui Harry , incat sa o iubeasca pana si acum .
Singurul meu prieten sau , cum se spune acum ,friendzone , a fost Kyle .
A fost mereu aproape de mine si nu m-a ranit niciodata . Bine poate doar atunci cand am auzit de la un prieten comun ca a regulat-o pe alta , impreuna cu alti doi aminici de ai sai .
Incerc sa gasesc o pozitie mai confortabila , dar balta de sange imi creaza un dinscomfort .
"Uhhhh , unde esti ! "
Aud un bazait scurt care ma scoate din transa . Imi dau seama ca sursa sunetului este telefonul . Il ridic din sangele de pe jos si il sterg de tricou , ramanand o pata rosie pe el .
"Ha ! Ce sa spun te-ai gandit sa ma suni ce frumos din partea ta , ranjesc si dupa o secunda mobilul meu ajunge farame pe jos , avariat de lovitura in perete ."
Harry's pov :
Nu stau sa mai gandesc de doua ori , o apelez desi stiu ca nu o sa imi raspunda , ma indrept spre masina gonind spre casa ei si sperand sa nu faca o alta prostie .
Normal ca nu mi-a raspuns .
Am ajuns in fata casei ei am smuls cheile din contact si am trantit portiera , alergand mai ceva ca la un maraton .
Am spart broasca de la usa cu un bat , clar va trebui sa ii pun ceva la usi , oricine ar putea intra peste ea .
Am alergat pe scari pana am ajuns in camera ei unde m-am napustit in baie , gasind-o pe jos intr-o balta de sange , alba la fata cu capul pe partea dreapta a cazii.
"Jennifer ! Am tipat si m-am aruncat langa corpul ei , sangele ei imbibandu-se in hainele mele."
Am ridicat-o de jos si am iesit din camera ei cu ea in bratele mele .
"Iubito ! Te rog rezista ! Spun mangaind-o pe cap si sarutand-o usor pe buze . "
Am intrat in masina , am rupt o bucata din bluza mea , legand-o bine pe mana ei , ca sangele sa nu ma circule si sa nu mai piarda mai mult decat era in baie deja . Am luat o sticla de apa din spate , am luat putina apa in mana si am stropit-o pe fata incercand sa o trezesc . A clipit de cateva ori si s-a intors cu capul spre mine .
"Har...incerca ea sa spuna dar lesina din nou ."
Am lovit volanul de nervi , i-am pus centura si am plecat spre casa mea , unde o sa-i dau ceva sa se trezeasca .
Cand am ajuns am iesit din masina , trecand pe partea ei si luand-o in brate , am urcat scarile casei pana am ajuns in camera mea . Am asezat-o usor pe pat , dupa m-am dus la baie luand cu mine trusa de prim-ajutor .Â
M-am asezat pe pat , punand cutia in poala mea si tragand bratul insangerat al lui Jennifer . Am scos o bucata de vata pe care am imbibat-o in spirt . Am tamponat usor pe ranile ei , ea icnind si deschizandu-si ochii imediat , tragand aer printre dinti din cauza usturimii .
"De ce ai facut asta ? O intreb in timp ce ii dezinfectez ranile."
"Nu e treaba ta . Spune incercand sa para țanțoșă dar nu prea ii iese , fata i se stramba de durere ."
"Daca nu e treaba mea de ce mi-ai trimis-o cu acel mesaj ? Intreb usor nervos gandinduma la acel "multumesc"."
"Harry ! Nu intelegi , eu te iubesc ! Spune ea si pamantul imi fuge de sub picioarele . Mainile mele se blocheaza pe mana ei . "
"Jennifer ... Incerc dar lacrimile ei ma opresc ."
"Am inteles , spune oftand , nu simti acelasi lucru. Ma doare inima pe care nu o am , sa o aud spunand asta ."
" Jennifer nu intelegi , eu nu pot intelege cum tu poti iubi un monstru fara inima. spun pansandu-i mana si neavand curajul sa ma uit in ochii ei ."
"Harry , spune si se ridica in sezut , esti monstrul meu , nu apuca sa termine propozitia , buzele mele se strivesc de ale ei , luandu-mi aerul de care aveam nevoie , dupa doua zile in care nu am mai respirat . "
****
In media este afisata distributia ! Enjoy XD
CITEȘTI
New Life H.S FF /PAUZĂ/
FanfictionHarry Styles este un adolescent care si-a pierdut parintii in urma unui atac armat , El a fost torturat timp de 3 ani iar Deabia la varsta de 18 ani s-a trezit din coma. Ramas fara parinti si fara un rost in viata, va trebui sa isi aleaga un alt dr...