capitolul 2 . Jenn!

245 14 1
                                    


Capitolul 2 : " Jenn ! "




Jennifer's pov :



"Unde pleci ? " ma intreaba Harry uitandu-se la mine zambind .

" Acasa " spun incepand sa simt cum sevrajul ma cuprinde .

"De ce te droghezi " ma intreaba el iar eu raman surprinsa . de unde stie ?

"Nu ma droghez " spun iar el se uita la mine cu o spranceana ridicata , "bine! Ma drogam , incerc sa ma las , care e problema ta ?"

"Ce ai luat " ma intreaba serios .

"Heroina " spun iar mana lui se incordeaza pe bratul meu .

"Vrei sa iti dau ceva mai usor ? " .

Prima data vroiam sa il refuz dar ma simteam atat de rau incat nu mi-am mai ascultat ratiunea .

"Da , ce ?"

"Amfetamina , e cea mai usoara dar isi face treaba ". Are dreptate , amfetamina chiar m-a ajutat dupa ce am facut supradoza de heroina .

"Unde imi dai ?" intreb curioasa .

"La mine in masina " intinde mana dupa mine dar ma feresc " doar nu vrei sa te vada toata scoala cum te droghezi nu ? " stau un moment sa ma gandesc si imi dau seama ca oricine poate intra aici si sa ma vada drogandu-ma . Dau afirmativ din cap simtind cum incep sa tremur " Atunci vin-o naibii odata pana nu lesini ".
Ma las trasa de el pana zaresc o masina neagra .
Marca Range Rover , exact masina visurilor mele .
Harry imi deschide portiera si imi face semn sa urc , eu ascultand-ul . Isi face si el aparitia pe usa soferului . Incepe sa caute prin tot felul de pungulite albe , doamne cate droguri sunt acolo .

"Inchide gura , nu iti dau alt ceva " . Nici nu mi-am dat seama cand mi s-a deschis gura , dar am inchis-o .
Cand a gasit ce vroia a scos pliculetul si o siringa . Am inghitit in sec cand am vazut obiectul ascutit .

"Ti-e frica de ace ? " dau afirmativ din cap iar acesta zambeste " atunci o tragi pe nas " asa mai vii de acasa.

"Bine " intind mana pentru a putea sa imi puna drogul pe mana .

"Nu pe mana ta " isi intinde mana , deschide pliculetul , si incepe sa isi intinda praful alb pe mana '' poftim '' spune si imi face semn spre mana mea , cealalta mana a lui asezand-o pe ceafa mea si tragandu-ma in poala lui . M-am aplecat usor , punandu-mi doua degete pe nara stanga , cu cealalta tragand praful magic . Harry a inceput sa imi mangaie spatele , si-a lasat capul pe spate si a inceput sa geama usor , eu deabia atunci dandu-mi seama ca ma misc in poala lui . Dar nici nu aveam de gand sa ma opresc , eram drogata si excitata de el , mi-am imfipt mainile in parul lui si i-am tras capul mai aproape de al meu . Mi-am strivit buzele de buzele lui .

"Hmmmm" spune el iar mainile lui ajung pe fundul meu pe care incepe sa il framante in mainile sale mari .

Usa de la masina se deschide iar in masina apare fratele meu care mai avea putin pana sa ii sara ochii .

"Ce dracu se petrece aici ?" spune el marindu-si si mai mult ochii.

"Avea nevoie de ceva " ii zice Harry facandu-i semn spre locul unde tinea drogurile .

" Parca ai spus ca te-ai lasat de droguri " spune el dar eu aveam treaba cu gatul lui Harry pe care il muscam si il sugeam . "Jennifer !" ridica vocea si ma ridic nervoasa de pe Harry .

" Tu nu esti fratele meu ! " .

" Doamne nu pot sa te inteleg , parintii mei te-au iubit mai mult decat m-au iubit pe mine ! Adevaratul lor copil ! In loc sa le multumesti ca te-au luat din locul ala infect care se numeste Orfelinat , mai faci si fite de copil tampit . De ce faci asta ? Ce nu ti-au oferit ca acum sa te razvratesti ? Tin minte si acum ziua in care te-au adus in casa noastra , te-am iubit de prima data de cand mi te-au dat in brate . Ei te iubesc si ar face orice pentru tine iar tu ce faci ? Dai cu piciorul la tot ce au facut ei cand tu puteai fii moarta de mult . spune Louis nervos si iese din masina , trantind-o in urma lui .

"Esti ok ? " spune Harry in timp ce ma mangaie pe spate .

"Lasa-ma , a fost o greseala , nu ma mai atinge si du-ma acasa " ma ridic de pe el si ma asez pe scaunul din dreapta "Acum!".

"Esti enervanta , dar te vei indragostii de mine "

"S-o crezi tu " spun tafnoasa .

"O cred "

Ma uit urat la el iar acesta porneste masina . In mai putin de un minut a ajuns deja la 150km/h , dar nici nu ma gandeam sa ii spun sa incetineasca deoarece asa ajungeam mai repede acasa . Afara a inceput sa ploua iar mie mi s-a facut brusc frig . Acesta observa si se intoarce spre mine .

"Ti-e frig ?" Dau din cap iar acesta opreste pe dreapta incepand sa scotoceasca dupa ceva in spatele masinii.

"Poftim" imi intinde o patura .

"Multumesc " spun incercand sa zambesc .

"Cu placere iubito "

"Cum mi-ai spus ?" expir eu socata la apelativul folosit.

" Iubito ! De ce ? Nu iti place sa iti spun asa ? Iubito ?" incepe sa rada.

"Ultima data cand am verificat eram inca o adolescenta , nu bataia ta de joc " spun plina de nervi .

"Am ajuns iubito " spune facand semn spre casa mea

"Nu imi mai spune asa " tip la el .
Incerc sa deschid usa dar nu reusesc , ma uit la el iar el intelege ce vreau , deschide usa , dar inainte sa ma lase sa ies isi lipste buzele de ale mele si ii raspund fara sa vreau la sarutul sau . Ma desprind de el si spun :
" Termina !" spun dar ma uit la buzele lui vrand sa il sarut din nou .

"Vrei sa te mai sarut o data ?"

"Nu" spun hotarata si ies din masina . Ma duc in camera mea si ma uit pe fereastra , il vad pe el care imi face cu mana din masina si imi trimite o bezea. Foarte ciudat e ca i-am trimis si eu una , facandu-l sa rada . Mi-am facut un dus si m-am imbracat cu o bustiera neagra si niste pantaloni scurti de aceeasi culoare , m-am bagat in pat si am adormit imediat .

New Life H.S FF /PAUZĂ/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum