Capitolul 7 "cursa""Harry mai avem mult ?" il intreb dupa aproape o ora de cand a inceput sa conduca .
"Am ajuns" spune iar de afara se aud aplauze si tipete iar o lumina se afla pe masina , un reflector .
"Iubito , nu iesi , vin sa iti deschid eu portiera ." spune calm si iese din masina , lumea tipand si aplaudand si mai tare . Il vad pe Harry cum se indreapta spre portiera mea si o deschide cand ajunge . Ma apuca de solduri si ma ridica , eu incolacindu-mi picioarele in jurul taliei sale . Inchide usa cu piciorul si imi ofera un sarut pasional , lumea incepand sa tipe din nou .
"Hei , porumbeilor veniti si voi " spune Niall spre noi .
"Gata blondule " rade Harry si ma lasa pe picioarele nele dar luandu-ma de mana .
Harry da mana cu toti oamenii , facand si eu la fel asta dupa el .
Ceva imi atrage atentia si cand ma uit mai bine e Zayn , care o saruta pe fata aia Mila sau cum o chema , dar nu e atent in sarut , el se uita la mine . Ii fac semn lui Harry sa se uite la mine . Imi pun mainile de dupa gatul sau si ii soptesc la ureche :"Zayn " spun iar el se incordeaza imediat .
"Unde?"
"Nu te uita acum o sa isi dea seama ca vorbim despre el , e in dreapta mea si o saruta pe Mila ''
''Bou' ala trebuia sa fie in Irak " spune Harry ganditor si cu o urma de nervozitate in glas .
"Irak?" ma infior cand aud asta .
"Da trebuia sa rezolve o treaba cu droguri'' spune si se uita la Zayn , imi intorc si eu capul si il vad mergand spre o masina . Si urca alaturi de Mila . O fata din fata ii face semn lui Harry sa se duca la masina . Exact asta face .
'' Ce?" intreb eu
"Cursa" spune zambitor si ma trage spre o alta masina . Era una joasa. Avea culoarea spre un portocaliu inchis metalic . Intr-un singur cuvant 'Geniala'.
"Nu intru in monstrul ala cu tine !" tip spre el fara sa ma aud din cauza tipetelor din jur .
"Nu accept un nu!" ranjeste Harry spte mine si ma arunca pe umarul sau pornind spre masina .
"Harry! Lasa-ma jos acum" tip lovindu-l cu mainile in spate si agitandu-mi picioarele incercand sa il lovesc in fata dar nu reusesc caci el isi incolaceste mana cu care ma tinea in jurul genunchilor mei , lasandu-ma putin mai jos pe spatele sau si nelasandu-ma sa ma mai misc .
"Harry pe bune acum Harry , lasa-ma jos!" ma rog eu de el "Te rog !"
"Gata" spune si simt cum spatele meu atinge scaunul . Harry imi prinde centura si ma saruta facandu-ma sa tac . Inchide portiera din dreptul meu si intra pe scaulul soferului .
"Ce masina e asta?" intreb curioasa .
" Aston Martin Db11 " spune el parca mandru , privid volanul.
" Aston Martin ?" intreb confuza nestiind tipul masinii.
"Aston Martin" spune razand de mine .
"Aaaa" exclam eu , aducandu-mi aminte de masina
"Bbb" spune molipsindu-ma si pe mine de rasul sau.
"Termina !" spun dandu-i un pumn in umar facand-ul sa rada si mai tare . Imi sterg lacrima de pe obrazul meu si ma opresc din ras cand observ o fata care are o esarfa in mana . Da drumul la acea esarfa iar cand aceasta ajunge pe asfalt masina zboara de pe loc , Harry accelerand ajungand in 5 secunde la 250 de km/h .
"Doamne" spun cand acceleraza ai mai tare .
"Asta e doar inceputul iubito " apune intorcand capul spre mine si facandu-mi cu ochiul .
CITEȘTI
New Life H.S FF /PAUZĂ/
FanficHarry Styles este un adolescent care si-a pierdut parintii in urma unui atac armat , El a fost torturat timp de 3 ani iar Deabia la varsta de 18 ani s-a trezit din coma. Ramas fara parinti si fara un rost in viata, va trebui sa isi aleaga un alt dr...