Capitolul 11. Confuzie
Harry's pov :
O aud pe Jennifer urland din camera si in doua secunde de frica nestiind ce a patit am ajus in fata usii .
Stiu ca nu am facut ce trebuia inchizand-o aici dar alta solutie nu aveam , avea sa ma paraseasca daca iesea din casa asta .
Scot cheia argintie din buzunarul de la spate al blugilor bag cheia in broasca si cand o rasucesc nu face nimic .
" Ce dracu?" Injur nervos deoarece stiu ca am incuiat-o inainte sa plec.
"Harry ! "Inca un urlet se aude din camera .
Intru pe usa , inegrindu-ma la fata cand imi vad dusmanul, care a luat-o pe Violette de langa mine .
Acum vroia sa o i-a pe Jennifer inapoi ? Gandesc exasperat neputand sa mai fac vreo miscare . Corpul imi inghetase la propriu .
Nici peste cadavrul meu nu o sa puna mana pe Jennifer .
Am reusit dupa cateva minute care pentru mine pareau ore , acum Kyle era in picioare cu o fata ce nu arata niciun sentiment .
"Ce dracu' cauti aici ?" Il intreb facand pasi spre iubita mea , ea sarindu-mi la piept . Mi-am incolacit mainile in jurul ei incercand sa ii ofer senzatia de siguranta .
"Am venit sa imi vizitez fosta iubita! "Spune nonsalant de parca eu sunt un mascarici langa ea , nu iubitul ei .
"Care e problema ? " Intreaba umplandu-ma instant de nervi .
Gata ! Pana aici ti-a fost .
Ma apropii de el cu pasi apasati il prinde de gat si il izbesc cat am putut eu de tare de perete , facand-ul sa tuseasca sange ." Ce dracu' cauti aici ?" Am repetat intrebarea incercand sa nu il strangulez pana nu il fac sa ciripeasca .
''D-daca i-imi dai drumul iti s-spun" . se balbaie el , fata lui tremura si se facuse mov la fata. Am slabit stransoarea stiind ca nu mai avea mult si isi reveni cat de cat sa poata vorbi .
"Vorbeste ! "Tip facand-ul sa tresara.
"Am venit sa vorbesc cu Jordon !"
"De ce ai venit sa vorbesti cu Jordon ? " Iti este dusman .
"Nu ne mai e dusman de cand i-am promis un transport cu doua camioane de arme si 10 kilograme de moarte alba . "
Nu se poate ca Jordon sa fie mituit doar cu atat .
"Daca te gandesti de ce a acceptat , este deoarece armele daca le-ar vinde unor teroristi ar lua 15 milioane de lire pe ele , plus drogurile care acum depinde daca le pastreaza el sau le vinde , de asemea si alea fac 5 milioane de lire ."
"Nu pot sa cred !" Spun si ma dau in spate , lasandu-l pe Kyle sa cada la pamant . "Pentru cine mai lucrezi acum ? "
"Tot pentru Paul . "spune si ma sochez .
Jordon si Paul sunt dusmani de o viata nu putea sa accepte 20 milioane de lire pentru 20 de ani de dusmanie .
"Noi doar vrem sa facem pace" , spune Kyle ridicand mainile in semn ca se preda . "Daca nu ma crezi hai sa mergem la Jordon sa iti spuna el toata povestea . "
"Suna-l pe Jordon ." imi spune iar eu imi acot telefonul si il apelez nervos dar in acelasi timp curios .
Imi inchide dar nu il las in pace ai il sun pana raspunde :
" Ce Dracu' vrei ? "Ma intreaba nervos.
"Ce cauta Kyle aici ? "
"Am treaba ! "Spune si imi inchide telefonul in nas . Gata pana aici !
"Haide" , spun si il imbrancesc in fata mea , scotandu-l pe usa si impangandu-l spre biroul lui Jordon. Kyle se bataia pe picioare si nu putea sa mearga drept de la pumnul in stomac . Imi apropii buzele de urechea lui si ii spun cu un ton veninos:
"Daca nu spui adevarul iti jur , ma jur pe Jennifer , pe care o iubesc , ca te omor , dar mai intai te chinui si te asigur ca vei avea o moarte lenta dar sigura !" Ii soptesc la ureche dandu-i un pumn in spate.
Cand am ajuns la usa lui Jordon nici nu m-am mai stresat sa bat si am dat buzna in camera , care am regretat-o imediat .
"Aha deci sa inteleg ca asta era treaba ta asa de importanta incat sa nu imi spui ce cauta nenorocitul asta aici ?"
"Imbraca-te" , ii spune Jordon parasutei .
O stiu pe asta , cand am ajuns la casa rusului , Jordon a vazut-o la petrecere si l-a intrebat pe Dimitri daca il lasa sa o cumpere . Asta s-a intamplat cam ...acum doi ani , de atunci ''domnisoara" bantuie casa asta si imi face de cate ori poate avansuri .Flashback:
"Draci" , spun incercand sa merg drept dar se pare ca nu prea reusesc si ma dezechilibrez , ajungand la capatul scarilor. Ma sprijin de balustrada incercand sa ma ridic .
-Doamne , cate scari sunt ? Intreb exasperat .
"Esti bine frumosule ?" Ma intreaba vocea aia de babuin in calduri .
"Da parasuto sunt foarte bine din cate vezi ", spun neintorcandu-mi capul pentru ceva atat de neimportant .
Am auzit niste sunete de tocuri . Doamne da-mi rabdare sa nu ma duc sa-i rup tocurile alea si sa i le bag in cur .
Am simtit o mana cum se incolaceste in jurul meu , eu am impins-o cat am putut de tare si a cazut in fund.
Am inceput sa rad vazand-o cu picioarele desfacute , pe jos si sprijinita in coate. Ce pozitie buna i-ar iesi lui Jordon .
"De ce nu ma vrei ?" Ma intreaba in timp ce isi intinde rochia mototolita in jurul bazinului .
"Pentru ca esti o parasuta , care atunci cand cineva se plictiseste de tine te da . Si Dimitri nu te-ar fii vandut daca il satisfaceai . Inca imi vine sa-l omor pe Jordon pentru ca a dat atatia bani pe tine . Nu da nimeni nici macar un ban pe tine vedeta porno."
"Vai dar ce cuvinte de unde ai invatat sa vorbesti asa ?" Intreaba dar eu ajung in sfarsit in camera mea.
"De la mata ."
Endflashback.
S-au imbracat amandoi iar ea a iesit din camera , dar nu inainte sa imi atinga fundul . I-am prins mana si am imbrancit-o dand-o cu capul de perete , lasand-o sa plece asa cu sangele care ii curgea cand i-am spart arcada .
Spre indiferenta mea , Jordon nu a vazut nimic , nici ca mi-ar pasa .
"Revenind ", spun dregandu-mi glasul . "Ce cauta asta aici ?" Fac semn spre Kyle care acum statea le scaun .
" I-a loc te rog ". spune Jordon si ma asez pe el asteptand sa continue , mi-am despartit picioarele si mi-am proptit coatele pe genunchi , maxilarul meu stand in palmele mele .
"Presupun ca i-ai spus de arme si droguri !" Afirma Jordon privind-ul pe Kyle si sorbind usor din cana de cafea .
"Da mi-a spus" , raspund eu in locul lui , "pentru ce Jordon ? 20 de milioane pentru ce ? Stii foarte bine ca daca ne batem putin mai mult capul luam de doua ori mai mult si fara Paul . Si pana la urma e dusmanul tau de moarte , nu te poate mitui ca un copil mic ."
"Uite Harry ", spune incercand sa isi gaseasca cuvintele , "acum avem ceva mai mult pe cap decat o prostie din copilarie. Spune iar eu ma incrunt confuz neintelegand la ce se refera ."
Isi da seama de confuzia mea si continua :
" Aiden ! "
Numele acela dandu-mi fiori in tot corpul.
***
La media , poza cu Aiden - Matt Boomer . Enjoy ;)
CITEȘTI
New Life H.S FF /PAUZĂ/
FanficHarry Styles este un adolescent care si-a pierdut parintii in urma unui atac armat , El a fost torturat timp de 3 ani iar Deabia la varsta de 18 ani s-a trezit din coma. Ramas fara parinti si fara un rost in viata, va trebui sa isi aleaga un alt dr...