Capitolul 8 : Theo .
"Sunt Theo si Clark " spune Harry , chiar daca nu ma linistea . Theo nu mi se parea prea de incredere dar daca Harry are incredere in el am si eu atunci .
Harry imi face semn sa raman in masina , dar el deschide portiera sa si iese din Db11 . Il vad cum se intoarce spre farurile care ii bat in fata frumoasa . Niciodata nu am stat sa il privesc asa pe Harry . Aratand ca un baiat normal , care se duce la liceu , are o iubita si o familie frumoasa .Dar el nu e asa , adica nu prin de-a intregul . Harry este un barbat , nu un baiat , care conduce o mafie , criminal , hoț [mai ales de inimi ;). ]
Nu este un om normal , si-a trait copilaria vazandu-si parintii murind , apoi el fiind torturat atata timp , in care politia nu a facut absolut nimic . A fost in coma si totusi are puterea sau macar incearca sa para ca are totul sub control .Imi aduc aminte cand vedeam la televizor , stiri despre el , cand spuneau ca a fost gasit intr-o casa plina cu criminali care au fost omorati de politisti , cand a intrat in operatie , cand a iesit din operatie, cand a fost transferat la terapie intensiva , acolo facand un stop cardiac , dar a fost salvat de doctori Slava Domnului , atunci cand l-au deconectat de la aparate si cand au spus ca printr-un miracol s-a trezit . Nu avea nimic , nu era paralizat , nu era o leguma , era din nou Harry .
Aveam 17 ani dar parca de atunci mi-a intrat sub piele , mereu seara ma rugam sa se faca bine , eu niciodata facand asta . Nu am crezut niciodata ca daca te rogi ai putea obtine ceva .
"Te-am speriat?" o voce ma scoate din ganduri , eu intorcandu-mi capul spre sursa din care venea vocea . Era Theo sau cum spunea ca il cheama.
Imi dau ochii peste cap cand vad ca zambeste si imi intorc din nou capul spre Harry , de data asta ,o mana asezata pe soldul meu care ma trage afara din masina , ma face sa tresar speriata .
-Ce Dracului faci ? Lasa-ma jos . tip ca o descreierata iesita de la spitalul de nebuni , dar partea buna e ca ii atrag atentia lui Harry , care se incordeaza vizbil , gura sa inclestandu-se de nervi si venind spre mine si Theo cu pasi apasati .
-Las-o . in .pace. Spune fiecare cuvand tare si raspicat tragandu-ma din bratele nenorocitului .
-Ce ai frate , e doar o tarfa cu care ti-o tragi sa fim seriosi , oh dar stai , tanarul Styles are sclave nu iubite , le insemneaza ca niste vaci si apoi le arunca , ca pe niste cârpe uzate .
Se uita pentru o secunda la mine cu gura intredeschisa apoi intorcandu-si privirea catre Harry , care era alb la fata , cu privirea mai inghetata decat l-am vazut vreodata.
-Jennifer stie cate curve ti-au vizitat patul ? Spune si ridica o spranceana . Spune Styles , sau esti prea fricos cum ai fost si cu Violette . In momentul in care Theo a spus Violette , pumnul lui Harry a ajuns in fata sa , trantid-ul la pamant . Eu mi-am dus mainile la gura speriata dadnd mai multi pasi departe de Harry .-Nu te lua de Violette ,ea nu este ca ele . tipa Harry .
-Ah deci sa inteleg ca domniosorul este inca indragostit de ea . Ranjeste Theo , ridicandu-se si stergandu-si buza insangerata .
-Da , spune Harry tare , socandu-ma . Inca o iubesc si nimeni nu ii va lua locul .
Theo incepe sa rada parca fiind fericit ca Harry i-a facut jocul iar cuvintele care speram sa nu il aud spunandu-le , ca o iubeste pe alta .
-Nici macar ea ? Spune facand semn cu capul spre mine , Harry intorcandu-si brusc privirea spre a mea parca dandu-si seama ce tocmai a spus.
-Jennifer , spune facand un pas in fata dar ridic mana si il opresc .
-Nu ! Tip si ma intorc spre masina lui Jordon , urcand in ea .
-Vrei sa plecam ? Ma intreaba Jordon precaut cand vede ca am blocat usile masinii , iar Harry batea in geamul masinii , parca mai avand puti pana sa il sparga .
-Da ! Spun lacrimi adunadu-se in ochii mei cand l-am auzit pe Harry strigand " Nu ma omora !"
Imi duc picioarele la piept incolacindue cu bratele , lasandu-mi capul sa se odihneasca pe ele.Harry's pov:
-NU NU NU ! tip lovind cu piciorul scaunul facandu-se bucati pe podea.
Las aschiile din fostul scaun pe jos si îmi i-au o bere din frigider .
-Harry ! Deschide dracului usa ! Tipa prin usa incuiata bine Kyle.
-Lasa-ma in pace Kyle , ii pocesc eu numele limba incurcandu-se in gura mea .
-Nu Harry nu plec nicaieri , esti prost ? Te-ai indragostit de Jennifer ? Intreaba curios.
-Nu m-am indragostit de nimeni . Elena este singura mea iubire si stii asta . Spun simtind lacrimi in ochi .
-Ba nu Harry , neaga Kyle , stii foarte bine ca fata aia si-a batut joc de tine , niciodata nu te-a iubit , mai stii cand ai gasit-o cu alti 3 in pat ? Toti trei odata .
Flasback:
Ajung acasa rupt de oboseala . Am terminat cu atacul asta in sfarsit dupa un an de zile. Imi este foarte dor de Violette , ma indrept spre scari dar inainte sa ma duc in camera ei aud din camera mea niste sunete ciudate , ca niste gemete . Ce dracu' cine face sex in camera mea ? Ma duc nervos apre camera mea si deschid usa , dar nu era cine ma asteptam eu ...era Violette.
Era Violette cu alti trei dobitoci in pat , intr-o pozitie in care numai ei stiu cum au ajuns .
Unul s-a oprit din a face-o sa se simta bine pe Violette , oprindu-i si ei gemetele . Violette se uita la usa si sunt sigur ca a vazut o fata dezamagita . Ma simteam ars pe interior .
-Harry ... Incepe ea dar nu o las sa termin , ma duc la dulap , scot o valiza si ii pun toate hainele curvei . Dupa ce termin o vad ca se indreapta spre mine , o apuc de incheietura si o trag spre iesire . Goala asa cum e , va parasi casa asta .
-Iubitule nu face asta , se milogeste de mine si o arunc in taxiul pe care l-am pus pe Konor sa il cheme . Pun bagajul in portbagaj si ii fac semn soferului sa porneasca . De o stii Violette ce va patii.
Se intoarse cu fata la mine privindu-ma parca...inytelegator? Ea niciodata nu si-a recunoscut greseliile . Dar acum e prea tarziu . Masina iese din curte iar eu raman cu privirea atintita pe poarta .
-Stie ce sa faca ? Il intreb pe Konor .
-Da , o va arunca in prapastie .
Spune Konor .-Dar inainte ... Continui eu vrand sa aud ca i-a spus ce trebuie sa faca .
-Dar inainte isi poate bate joc de ea , cum a facut Violette cu tine , si o va da cu benzina inainte sa o arunce in prapastie .
-Perfect , multumesc Konor .
-Nu aveti pentru ce Domnule Styles .
Endflashback
Imi aduc atat de bine aminte ca eu am pus sa fie omorata . Si imi blestem zilele pentru asta . Jennifer nu este ca ea , este mai buna dar nu m-am gandit niciodata ca ma voi indragosti de ea. E ceva nou pentru mine si ma face sa ma simt diferit . Celelalte au fost doar aventuri de o noapte. O iubesc pe Jennifer si nu o sa renunt la ea !
CITEȘTI
New Life H.S FF /PAUZĂ/
FanfictionHarry Styles este un adolescent care si-a pierdut parintii in urma unui atac armat , El a fost torturat timp de 3 ani iar Deabia la varsta de 18 ani s-a trezit din coma. Ramas fara parinti si fara un rost in viata, va trebui sa isi aleaga un alt dr...