Capitolul 10 . Fostii !

134 9 2
                                    

Capitolul 10. Fostii !

Jennifer's pov :

Ma trag din sarut nemaiputand sa ma abtin .

"Harry ? Cine e acea Violette de care spui ca esti indragostit ?"

Acesta isi ridica capul din scobitura gatului meu , ofteaza usor si ma trage in poala lui , incercand sa ma linisteasca dar spre nefericirea lui nu reuseste .

"Ce vrei sa stii ? Intreaba cu o voce gatuita si imi dau seama ca nu vrea sa imi impartaseasca trecutul sau dar alta idee nu am ."

"Cum a inceput ? Incerc sa pun intrebarea care sa cuprinda tot trecutul lui."

-O intrebare care le cuprinde pe toate ! Rade Harry usor dar fata ii devine imediat serioasa .

Dau din cap in semn sa inceapa si isi lasa capul usor in jos , alegandu-si cuvintele .

"Pai , ca sa o i-au cu inceputul , am cunoscut-o in timp ce eram tinut captiv in casa aia . "

Il simt tresarid cand isi aduce aminte de ceea ce i s-a intamplat.

"Era si ea acolo , inaintea mea , statea de 10 ani acolo si era fiica unuia , dar acel om nu se poate numi tata atata timp cat isi tinea fata inchisa intr-o cusca , ca un animal . Dupa ce politia a venit eu am intrat in coma , stii povestea ."

Spune si dau afirmativ din cap .

"Cand m-am trezit am gasit-o langa mine , au urmat doi ani in care am iubit-o numai pe ea , nu vedeam altceva decat Violette. "

Ma deranjeaza faptul ca atunci cand ii spune numele se uita in gol , cred ca incearca sa isi aduca aminte de ea. Lacrimile se aduna in ochii meu si incerc sa fac sa nu vada asta dar imediat isi coboara ochii pe fata mea si imi sterge lacrimile cu degetele sale .

"Nu plange din cauza mea ! Spune cu un glas indurerat ."

Il apuc de maini si i le dau jos de pe fata mea , asezandu-le la el in poala , eu dandu-ma in mijlocul patului . Isi coboara privirea cu o fata plina de durere .

"Continua , reusesc sa spun folosind un glas glaciar care il face sa tresara ."

Isi scutura usor capul si continua :

"Ok ....um....am dus-o la Jordon unde i-am dat o camera , chiar daca dormea in a mea . Eram fericiti . Intr-o zi Jordon m-a sunat si mi-a spus ca are nevoie de mine in Ankara , e vorba despre un transport cu , care ne-am batut capul un an , multi aliati fiind inchisi , ne-a luat mai mult de patru luni sa reusim sa scoatem o parte din ei . I-am lasat un bilet nevrand sa o trezesc si am plecat la aeroport luand avionul pe care Jordon l-a trimis dupa mine. Am ajuns acolo am terminat transportul deabia dupa o luna si deabia astept sa ma intorc la ea . Cand am ajuns acasa din camera mea veneau niste sunete ciudate ...gemete . Era ea impreuna cu inca trei in pat si iti dai seama ce faceau. I-am facut bagajul , am luat-o de brat si am tras-o asa cum era , goala , aruncand-o intr-un taxi . Taximetristul era platit cu cinci mii de lire sa isi bata joc de ea si sa o arunce cu tot cu masina intr-o prapastie. "

Mi-am dus mainile la gura deabia acum intelegand de ce il macina atat de rau cand aude ceva de ea . Isi asuma vina , il rodea faptul ce el a pus sa fie omorata si nu altfel .

Dar inainte sa mi se faca si mai mila de ea imi dau seama de ceva .

"Ii stii pe barbatii cu , care ai gasit-o in pat ? Sper ca nu e el."

-Da , doi sunt morti Justin si Damian , dar unul a reusit sa scape , cum il chema..... a da Kyle Stark .

Mi s-a facut brusc foarte rau . Nu , nu se putea ca el sa faca chestia asta , nu cu fosta iubita a lui Harry !

"Esti bine ? "Ma intreaba Harry punandu-si o mana pe umarul meu.

"El e fostul meu iubit ". spun cu un glas chinuit .

Il vad cum isi mareste ochii si se albeste la fata .

Imi deschid telefonul si caut o poza cu Kyle. Ii intind telefonul si mana sa se inclesteaza pe telefonul meu , rupandu-l in doua .

"C-cee faci ? Ma balbai eu ."

"El e nenorocitul , spune si se ridica de pe pat ."

"Harry ! Urlu spre el . Nu e vina lui ! Ea a stat sa fie regulata de altu si nu de tine . "

Cum am spus asta o palma imi atinge obrazul facandu-ma sa cad pe partea dreapta a patului. Incep sa plang si imi afund capul in palme .

"Niciodata in viata ta sa nu mai spui asta ! " Urla la mine si aud usa care se tranteste , urmata de un clinchet . Nu se poate . Ma dau jos din pat si incerc sa deschid usa care acum. .....este incuiata .
"Nu ma poti tine inchisa aici animalule !" Tip si dau cu piciorul in usa .

"Rahat , spun cand imi simt piciorul care ma durea pulsand . "

M-am asezat pe pat si m-am intins incercand sa adorm sau macar sa ma trezesc din cosmarul asta .

De ce a trebuit sa ma indragostesc de un asemenea monstru?

**

Imi deschid ochii deranjata de lumina de afara.

"Uhhh , spun incercand sa dau patura de pe mine dar nereusind sa o clintesc . "

Un chicotit ma facae sa tip si cand intorc capul il vad pe ...Kyle ???

"Ce dracu faci aici ? Tip iar el imi pune mana la gura facandu-ma sa tac. "

"Taci pana nu vine nebunul ala ! M-a ajutat fratimiu !"

"Care frate ? Tu nu mi-ai spus vreodata ca ai vreun frate ."

"Tate Kyle Stark ." spune si imi aduc aminte ca Harry imi facuse cunostinta cu el .

''De ce m-ai inselat ? "Intreb nervoasa .

"De placere ! "Spune si un zambet ii infloreste pe fata. Un zambet care cere pumni . Mana lui ajunge pe mijlocul meu iar eu tip din nou.

"Harry ! " Mai bine zis urlu nu tip .

"Rahat." Spune Kyle cand aude ca usa se deschide . Nu apuca sa se ridica din pat ca usa se deschide si un Harry furios intra pe ea .

New Life H.S FF /PAUZĂ/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum