Capitolul 5 : "scorpionii negri "Jennifer's pov :
"Mergi cu el ?" ma intreaba Jordon.
Imi invart ochii prin camera dar imi dau seama ca nu de ei ar trebui sa ma tem ci , cei din camera unde ma va duce Jordon.
"Da!"
"Atunci , haideti !" spune Jordon .
Harry m-a luat de mana , iar Jordon ne ghida pe unde sa mergem , se pare ca nici Harry nu stie unde e asa zisa camera a "scorpionii negrii " .
Dupa cateva momente am ajuns in fata unei usi , pe care unul din servitori ne-a deschis-o .
Cand usa s-a deschis , toate capetele se intorsesera spre noi .
Toti criminalii aveau langa ei cate o fata . Ei stateau pe fotolii iar ele stateau ori in poala lor , ori pe manerul scaunului .
Harry m-a tras de mana spre cele doua scaune libere .
Nu ne-am asezat pana cand Jordon nu ne-a prezentat .
"Ei sunt ajutoarele mele , Jennifer Rose Tomlinson '' spune el folosindu-mi tot numele si aratand cu mana spre mine .
"Si Harold Edward Styles ei sunt cei mai de incredere persoane ale mele . Acum , sa vorbim despre transportul din Irak . Andreas vrea toate armele pe care le-am capatat din urma atacul de saptamana trecuta . Voi inchide un asa zis "contract'' cu el cand va veti da toti acordul ." termina Jordon de vorbit iar noi ne asezam pe scaune.
" Andreas " incepe Harry " Ne-a promis 10 milioane de euro pe acest transport . Doar daca ajung toate armele . In total sunt 10 mii de arme . Le vrea pana la sfarsitul lunii . Avem noi deja grija de granite , nu va faceti griji . Voi va trebui doar sa semnati foaia pe care o sa o primiti si sa semnati daca sunteti deacord . Daca nu , iesiti acum din aceasta camera sau nu veti mai fii inclusi intr-un alt transport . Acum daca ati inteles in ce va bagati si ce trebuie sa faceti , Sunteti de acord? ''
Acestia au inceput sa vorbeasca intre ei intr-un amalgam de limbi pe care nu le intelegeam .
" I have a question " ( "Am o intrebare " ) spune unul dintre ei " We have a problem , i know Andreas and he is not a really "good" man , if you understand what i mean '' (" Avem o problema , il stiu pe Andreas si nu este un om tocmai "bun'' , daca intelegi ce vreau sa zic" ) .
"Yes i understand what you mean , he will not trade us , because he know what's next if he do this " ("Da inteleg ce vrei sa spui , el nu ne va trada , pentru ca stie ce va urma daca o face"). Ii raspunde Harry , acelui om dubios .
"Ok , thanks for explenation " ( "Ok , multumesc pentru explicatii " ) .
"You're welcome " (" Cu placere ") , pufneste Harry deja nervos .
"So?" ("Deci?") "What have you decide ?" (" Ce ati decis ?") .
"Agree " ( "De acord'') . spune asa zisul boss al lor. Julian nu mai stiu cum.
"Ok! I am done here ( ok , sunt gata aici ) i should go ( ar trebui sa plec ) . le explica Harry criminalilor.
"Goodbye" spune si ma apuca de mana , pasind alaturi de el dealungul coridorului .
"Ati terminat ?" ni se adreseaza un barbat .
"Scuze , cine esti ?" il intreaba Harry .
"Alexander Clark , fratele lui Jordon " ne raspunde barbatul isr noi ramanem socati . Nu am stiut niciodata ca Jordan avea vreun frate .
" Nu stiam ca Jordon are un frate " spune Harry in timp ce el scaneaza din priviri .
"Afli acum !" Nu pare de o varsta mai inaintata fata de mine .
"Cati ani ai ? " il intreb curioasa .
"10 fac luna viitoare ! " spune pe un ton batjocoritor . " Ce te intereseaza ?" maraie la mine .
"Curiozitatea " raspund repede nelasandu-ma intimidata de el .
"Curiosii mor repede segniora.
"Esti Italian ?"
"Tu ce crezi?"
"Gata" intervine Jordan " vad ca ai facut cunostinta cu aliatii mei. "
"Sunt cam tineri " spune uitandu-se la mainile noastre impreunate .
"Tu vorbesti ? Ai doar 18 ani " spune Jordan dezvaluindu-i varsta .
"Trebuia tu sa strici totul " spune facandu-l sa izbucneasca in ras .
"Nu il luati in seama face cu toti faza cu " 10 fac luna viitoare "" spune Jordan imitandu-l cu o voce de copil rasfatat . Acesta ii da un pumn in umar si se retrage .
"Noi o sa plecam acum " spune Harry .
"Nu vreti sa ramaneti aici peste noapte ? Este deja 3 dimineata "
Harry se uita in ochii mei cerandu-mi acordul iar eu aprob din cap , fericita ca o sa imi pun capul pe o perna .
"Bine atunci , o sa pun sa vi se aduca niste haine " Spune iar Harry se apropie de el soptindu-i ceva la ureche . " ok " spune Jordan si incepe sa rada , in timp ce pe chipul lui Harry infloreste un ranjet obraznic .
" ce ai mai pus la cale de data asta " expir nervoasa , spun apucand balustrada , ajutandu-ma sa imi tarasc moarte de la tocuri. Harry observa si ma i-a in brate .
"Hei , pune-ma jos " ordon eu dar acesta incepe sa rada .
Ajungem in camera iar cand ne apropiem de pat vad doua perechi de blugi si doua camasi .
" Nu dorm in asta " spun stramband din nas .
"Asta e si idea , cu asta ne imbracam maine , acum o sa dormim dezbracati ." De asta radea el cand a plecat Jordon .
"Bine " spun cu nonsalanta si imi dau blugii si buza jos , ramanand doar in lenjerie intima . Ma arunc fara vreo atentionare in pat si ma invelesc . Harry ma urmeaza si isi inconjoara bratele in jurul taliei mele , si cred ca pentru cateva ore stam imbratisati si ne sarutam ca si cum nu s-ar fii intamplat nimic .
"Harry?" intrerup eu momentul de liniste dintre noi .
"Da iubito?" intreaba serios uitandu-se in ochii mei .
"Cine conduce Scorpionii negri?" nu m-am putut aptine sa nu il intreb asta .
"Michael si Ashton , sunt frati si conduc impreuna afacerea asta dupa ce tatal lor a fost ucis de catre Michael , ii batea , la fel si pe mama lor iar el nu a mai putut rabda si l-a ucis cu sange rece ." spune Harry prividu-mi chipul incercand sa gaseasca o urma de teama .
"Cum l-a omorat?" rasuflu si nu imi dau seama de ce vreau sa stiu asa ceva .
"Chiar vrei sa stii?" Harry isi impreuneaza mana cu a mea , ma intoarce cu spatele la el si isi lipeste pieptul de spatele meu . Imi musca lobul urechii iar eu gem infundat .
"Da vreau sa stiu " spun cand Harry incepe sa imi sarute gatul .
"Esti o faptura nesatul de curioasa nu-i asa ?" intreaba , eu simtindu-i ranjetul pe obrazul meu .
"Da , si sunt si nesatula " spun rosindu-ma cand ma aud ce am spus . Harry incepe sa rada de mine dar imi raspunde intr-un final .
"L-a impuscat , iar el , Ashton Si cu mine am ars cadavrul si l-am declarat disparut , pentru a nu da de banuit . Acum culca-te " .
"Noapte buna" slun cu o voce scazuta .
"Noapte buna '' spune si ma strange si mai tare in bratele sale , eu fiind atat de mica pe langa el .
CITEȘTI
New Life H.S FF /PAUZĂ/
FanficHarry Styles este un adolescent care si-a pierdut parintii in urma unui atac armat , El a fost torturat timp de 3 ani iar Deabia la varsta de 18 ani s-a trezit din coma. Ramas fara parinti si fara un rost in viata, va trebui sa isi aleaga un alt dr...