capitolul 15 .Adevărul despre Aiden

94 6 1
                                    

Vreau sa îmi cer scuze pentru întârziere dar de o luna umblu prin spitale și nu am mai avut niciun timp sa scriu. Sper sa va placa și un vot și un comentariu ar însemna mult pentru mine . Enjoy :

Capitolul 15 . Adevărul despre Aiden .

"Jennifer?" Aud o voce care ma striga . Și din fericire sau nefericire, acea voce îi aparține lui Harry .

Ma întorc spre el și îl văd cum se holbează la mine. Ma apropii de el și îmi urc mâinile la gatul său tragandu-l într-un sărut. Prima data nu îmi răspunde și rămâne blocat dar pana la urma îmi i-a fața în palmele sale mari și adâncește sărutul. Sărutul devine unul pasional pana când o voce ne stinge orice fel de dorința.

"OK porumbeilor, puteți sa faceți asta acasă acum vreau sa știu de ce vrei sa vinzi localul meu ?"

Ma desprind de buzele moi și dulci ale lui Harry și ma întorc spre Theo .

"Da Theo vreau sa Închidem localul nostru nu al tău ! Totul din cauza lui tata care a zis ca ești și tu un copil amarat " .

Flashback :

"Tata nu face asta ! Știi cum e Theo dacă îi dai un deget îți i-a toată mana , nu se va mulțumi sa impartă cu mine clubul ''

Tatăl meu deja exasperat de crizele mele se întoarce spre mine oftând .

"Jennifer înțelege e un copil amarat , nu îl cunoști!" Spune iar mie îmi vine sa urlu.

"Cum sa nu îl știu? Îl cunosc de la 5 ani ! Și de atunci era un dominator care vrea sa aibă totul ! De ce și acum ? "

Tata vine și ma scutura .

"Nu mai fii asa egoistă, eu te-am crescut ca să ajungi un om bun cu ceilalți!"

"Dar el nu merita bunătatea noastră! Tata tu nu știi nimic despre el " .

"Am spus ! Tu și Theo împărțiți clubul, voi știți cum asta nu mă interesează. " am deschis gura sa mai spun ceva dar tata își ridica mana oprindu-ma.

"Sa nu aud !" Spune și iese din camera .

End flashback.

"Asta nu e decât o perioada de timp pana îl fac pe taică-tu sa îmi dea și partea ta de club și știi ca o va face , ma iubește mai mult decât pe tine și pe Louis la un loc " spune Theo și ma simțeam ca și cum aș fii primit o palmă . Știu ca tata tine la el dar nu și ca ii va da clubul pe mâinile lui , mai ales ca nu știe ce se întâmplă la etajul 3.

"Nu ma face sa ii spun ce știu și ce mi-ai făcut. '' ii spun uitându-mă în ochii lui .

Pot citi furia care își face apariție în el , ochii inegrindu-se mai mult decât culoarea .

"Ce știi tu ? Jennifer? '' ma cutremur, mi-a spus numele asa de șoptit și răspicat , brusc nu mai sunt asa sigura pe mine.

"Nu vreau sa vorbesc , vreau sa o duc pe Luna la spital " spun si dau sa ies din club dar o mana ma oprește.

New Life H.S FF /PAUZĂ/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum