Zostałam nominowana przez atmosphere19. Ja nominuję S_W_BVB_H5_OHHC, pytania zapiszę na dole. (Ewentualnie, kto będzie chciał odpowiedzieć to śmiało i napiszcie do mnie potem, to do Was chętnie zajrzę i poczytam @_@)
Dodatkowo, chciałabym bardzo podziękować wszystkim za 50 obserwujących. Nie spodziewałam się, że tyle osób zainteresuje się moją twórczością. Jesteście wielcy! ~~1. Gdybyś potrafiła grać na wybranym instrumencie, jaki by to był?
Umiem grać na nerwach, czy to nie wystarczy?
2. Wolisz dzień czy noc?
Noc, mogę wtedy polować. :v
3. Co jest Twoim marzeniem?
Mam wiele marzeń, ale obecnie głównym marzeniem jest wyjazd, taka bardzo duża wycieczka, bo aż do Korei Południowej.
4. W jakim języku chciałabyś mówić całkiem biegle?
W koreańskim (+angielski, też się przyda).
5. Bez czego nie możesz żyć?
Bez muzyki, bez bliskich mi osób.
6. Wolisz oglądać filmy czy czytać książki?
Zależy od gatunku.
7. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Mam dylemat pomiędzy DOPE a Just One Day, więc obydwie.
8. Gdzie chciałabyś się rano obudzić?
Hm... prawdopodobnie w łóżku, ale mogłabym polemizować.
Pytania dla kolejnych osób:
1. Wolisz poznać gorzką prawdę czy słodkie kłamstwo?
2. Wolisz być w centrum zainteresowania czy trzymać się na uboczu?
3. Gdybyś miał(a) dużo pieniędzy, to wydał(a) byś je na potrzeby własne, czy oddał(a) na jakąś organizację charytatywną?
4. Jakbyś do końca życia mogł(a) słuchać tylko jednej piosenki, jaka by to była?
5. Co według Ciebie jest ważniejsze w związku/przyjaźni: szczerość czy wierność.
6. Co najbardziej lubisz jeść?
7. Kim chciał(a)byś zostać w przyszłości?
8. Co wolisz: spędzanie czasu ze znajomymi w jakimś klubie, czy siedzenie z nimi w domy przy herbacie?
9. Książka czy audiobook?
10. Wiersz czy proza?
CZYTASZ
Taki sam
FanficTytuł: Taki sam Pairing: VMin (pobocznie: KookieMonster, YoonSeok i chwilowo JinJim) Długość: Rozdziałowiec (12 rozdziałów) Gatunek: Yaoi, Smut Czy ktoś, kto jest inny od wszystkich, może być dokładnie taki sam jak oni?