15

5.9K 360 120
                                    

- Hej jestem Hoseok fajnie cię w końcu poznać

Z zamysleń wyrwał mnie dość śmieszny i przyjemny dla ucha glos. Uniosłam głowe i zobaczyłam przedemną dość wysokiego chłopaka. Mimowolnie sie uśmiechnęłam.

- Hej ja jestem Ola

Chłopak odwzajemnił uśmiech i usiadł na przeciwko mnie.
Czułam na sobie jego silne spojrzenie. Z tej dziwnej sytuacji wyrwał mnie tata ktory wszedl do jadalni.

- O widze ze sie juz poznaliście - uśmiechnal sie szeroko.

- Tak,masz śliczną corke. - powiedział Hoseok a na moją twarz wkradł sie rumieniec . Tata sie zaśmial widzac moja reakcje a ja jeszcze bardziej poczulam piekące policzki.

- Przstańcie - do jadalni weszła JuSu i uratwała mnie z tej krępującej sytuacji. W głebi ducha byłam jej wdzięczna.

Postawiła na stole potrawy, w wiekszości to byly owoce morza ktorych nie znosze. Na szczęście tata jej powiedzial bo dla mnie były gotowe frytki i kurczak w panierce. Zaczeliśmy wszyscy jeść. Nie było takie złe...ale jednak nie gotują tu tak jak u mnie w domu.

- Hopciu zaprowadzisz Ole do jej nowego pokoju? - przerwała cisze JuSu gdy zkończyliśmy jeść.

Hoseok tylko skinął głową ,wstał i ciągnąc mnie za rękę zaprowadzil na gore.

♥♡♥♡♥♡
Dodaje taki krótki tylko dlatego żeby coś sie pojawiło. W sobote lub niedziele dodam kolejny.

Jeśli macie jakieś pomysły co jeszcze może sie stać to zachęcam do pisania na priv lub kom.

Rin 💋

To Miał Być Tylko Żart! ||V Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz