Jest już ciemno, a ja siedzę nad jakąś rzeką dobre kilka godzin. Co tylko się uspokoiłam to wybuchałam jeszcze większym płaczem. Chcę być teraz sama, to jedyne co mi pomoże.
Tae tak bardzo mnie zranił, zachował się jak ostatni dupek. Myślał, że podam mu rękę i jakby nigdy nic będę z nim rozmawiać??
Się pomylił i to bardzo.Wyjęłam telefon z kieszeni i sprawdziłam godzine. Super, już grubo po północy i 20 połączeń nieodebranych od Hoseoka.
Chyba czas wracać do domu.
Wstałam wyjęłam z kieszeni słuchawki i ruszyłam w drogę powrotną.Tae pov.
Po tym jak Ola uciekła,a Hoseok za nią to stałem dobre 10 minut w tym samym miejscu i nie mogłem uwierzyć, że tak postąpiłem. To była chwila, nie wiedziałem co zrobić więc po prostu wyciągnąłem rękę w jej stronę. Tak wiem, zjebałem. Ale gdybym powiedział prawdę to Hoseok zajebał by mnie.
Po chwili się otrząsnąłem z zamyśleń i ruszyłem w stronę domu. Lepiej żeby mnie już Hoseok dzisiaj nie dorwał bo zginę. Niby są przebranym rodzeństwem ale on to dla głupiej zasady by mi przyjebał...Chyba.
Ciężko powiedzieć, go się nie da przewidzieć.Hoseok pov.
Nie dogoniłem Oli, nawet nie reagowała na moje wołanie.
Czy może ktoś mi wytłumaczyc o co chodzi??
Chcę jej przedstawić mojego kolegę, a ona taki cyrk odstawia.
Muszę bachornie ogarnąć bo jak tak dalej pójdzie to im najebie.Ale wracając...
Właśnie dotarłem do miejsca gdzie został Tae i wiecie co? Nie ma go! No ja go zabije. Bądź tu miły człowieku to później masz.
Teraz nie wiem czy mam szukać Oli czy tego kretyna.Ok Hoseok.. wdech i wydech, jesteś spokojnym człowiekiem.
A więc jedyne co teraz mogę zrobić to usiąść i pomyśleć.****
Po godzinie chłopak wstał z ławki już w miarę spokojny i ruszył w stronę domu przyjaciela. Nadal martwił się o siostrę i nie wiedział co jest przyczyną jej zachowania.
Po chwili stał już pod domem Tae i dzwonił domofonem lecz ta sierota nie otwiera.
~ Pewnie śpi - pomyślał Jung i nie odpuszczają dzwonił domofonem tak długo aż przyjaciel się zdenerwuje i wstanie.💙💙💙💙
A więc wracam, dziękuję wszystkim którzy czekali tak długo i przepraszam, że to tyle trwało.
CHCIAŁAM WSZYSTKICH ZAPROSIĆ NA PROFIL MOJEJ IBF PONIEWAŻ JEST W TYM NOWA I NAPRAWDĘ BARDZO FAJNĄ KSIĄŻKĘ PISZE
Do następnego mordeczki 😘😘