25

1.4K 64 9
                                    

U Tae już nie działo się nic ciekawego, Tae ciągle dogryzał Jiminowi, a Hobi starał się obracać to w żarty. Oczywiście odwolałam wyjście z Tae no bo juz bardziej kręci mnie spacer z Jiminem. Jestem ciekawa co się miedzy nimi wydarzyło, co takiego Jimin mógł mu zrobić. Ale spokojnie, mam zamiar to od niego dzisiaj wyciągnąć.  Wpadł mi w oko, nie ukrywam no i na pewno nie będę sie ograniczać ze względu na Tae, przecież to tylko mój przyjaciel.

Weszłam do pokoju i zaczęłam sie szykować,  chce dobrze przed nim wypaść.  Mam nadzieję, że ja tez mu sie podobam.

Weszłam do łazienki, wrzuciłam ciuchy do pralki i weszłam pod prysznic. Umyłam sie dokladnie zawinęłam w ręcznik i wyszłam z łazienki. Na moim łóżku siedział Hoseok.

- Nareszcie, możesz mi wyjaśnić co to było u Tae?

- W sensie? - podeszłam do szafy i zaczęłam szukać jakiś ubrań,  totalnie nie miałam pomysłu co na siebie włożyć

- Nie udawaj, oczy aż ci się świeciły do Jimina. Nie tylko ja to zauważyłem, Tae to zabolało

- Tae to tylko mój przyjaciel, a poza tym nie musze ci sie tłumaczyć

- Nie wiem co kombinujesz ale przestań, nie baw sie nimi, jeszcze pare dni temu sralaś sie nad pogodzeniem z Tae, ja wam zorganizowałem cała spotkanie, a ty co?? Kuźwa dziewczyno tak sie nie robi!

- Czasy sie zmieniają, a teraz prosze wyjdź bo sie szykuje

- Z Tae gdzieś idziesz?

- Nie

Chłopak pokiwał tylko głową i wyszedł. Nie znał Oli z tej strony. Nie wie co ma teraz zrobić. Chciałby zeby Jimin i Tae się pogodzili ale w takiej sytacji to tym bardziej się nie uda. Ma tylko nadzieję, że Jimin nie popełni znowu tego samego błędu co kiedyś.  

Ubrałam się w ładna białą sukienkę do połowy ud z lekkim dekoltem i sandałki na obcasie w tym samym kolorze, do tego dodatki lekki makijaż i jestem gotowa. 
Spojrzałam na zegarek

- Jeszcze godzinka..

Zeszlam na dół, nikogo chyba nie było bo było ciemno w salonie i w kuchni. Usiadłam na kanapie i włączyłam swój ulubiony serial, chociaż jeden odcinek obejrzę.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Spodziewaliscie sie tego po Oli? Jak myślicie co moze jeszcze sie wydarzyć?

To Miał Być Tylko Żart! ||V Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz