Hey mijn naam is rachel.
Ik was een dag aan het dagdromen over creepypasta , het werdt al snel donker ik ging slapen want ik was mor.Middennacht
Opeens werdt ik wakker geschudt door iemand ik deed me ogen open en schrok me dood want jeff the killer stond voor me neus. W-w-wat doe j-je hier? We hebben je hulp nodig . Mijn hulp waarvoor wat kan ik doen ik ben geen killer zoals jij. Nou rachel dat denk je maar de leden vertellen je alles hoor , we hebben je hulp nodig je bent sterker dan iedereen bij de creepypasa en oke nu ga ik het je vertellen ticci toby heeft de doodstaf gekregen toen we op jacht waren werdt hij opgepakt.
Wat!! Zei ik geschrokken.
Maar rach je moet wel mee.
Is goed jeff.Na een half uur lopen door het bos zag ik in de verte een grote huis.
Samen met jeff liep ik naar binnen.
Iedereen zag me en zeiden jeej killing music is terug.
Wie is killing music? Vroeg ik verbaast.
Dat ben jij zei EJ blij.
Het was al een tijdje geleden dat je hier was.
WAS IK HIER!!!
Ja maar luister ff! Zei EJ opdringerig.
Je had een masker en hakbijlen je kon ook goed zingen en ook je was eel sterker dan iedereen hier, op een dag werdt je opgepakt en je geheugen gewist daarom weet je niks meer.
Dus ik was ook een creepypasta?
Jup zei LJ blij.
Opeens kreeg ik een beetje geheugen terug en kreeg een glimlach op mijn gezicht.
Maar EJ waar liggen mijn spullen dan?
Dan moet naar slender toe.
Is goed , en ik liep naar slender zijn kantoor en klopte aan en deed de deur open.
Welkom terug rachel. Zei slender op een vriendelijke toon.
Hoi slender maar vraagje weet je misschien waar mijn spullen zijn?
Ja tuurlijk weet ik dat kijk maar even in de kast.
Ik liep naar de kast toe en deed de kast open en daar hing mijn masker met rode ogen die licht gaven en mijn hakbijlen hadden muzieknoten die ook licht gaven.
Dankje slen !
Ik liep weer naar de woonkamer en opeens rende LJ naar me toe en gaf me een knuffel "ik heb je zo gemist rachel"
Ik jou ook hoor LJ.
Iedereen keek happy naar ons.
Guys ik ff oefenen.... HE WACHT werdt er opeens geroepen ik keek om en daar stond EJ he volg mij maar.
Ik volgde EJ de trap op en stond in mijn kamer "voor het geval dat je terug kwam"
Dankje EJ en gaf hem een knuffel.
Ik ging op mijn bed zitten en deed de kast open en daar hing mijn zwarte hoodie en zwarte broek met gaten erin.
Ik trok het aan, opeens kwam alles terug wat ik deed en wie ik was.
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.
Ik keek onder mijn bed en daar lach mijn rock gitaar, en ook het cadotje van Toby ik maakte het doosje open en daar zat een steentje met
Muzieknotjes erop er gleed een traan over mijn wang.
Ik deed het steentje terug in het doosje en legde het neer.
Ik liep naar beneden en iedereen zat aan de eettafel te praten over alles wn nog wat.
"Ga zitten rachel" ik ging zitten omdat slender het zei.
En opeens keek iedereen geschrokken naar me.
WAT waarom kijken jullie?
OMG RACHEL JE BENT HELEMAAL TERUG! zeiden masky en hoodie tegelijk.
Wat bedoel je?
Jeff haalde zijn mes te voorschijn en jeff zei op een lieve toon kijk maar in het spiegeltje.
Ik keek in het mes en zag mijn ogen die gel rood waren en een kras over mijn linkeroog.
OMG HOE KAN DIT!?
Je hebt je geheugen terug dan kom jij ook terug zei slender oo een blije toon.
Oke jongens etenstijd.
Slender gaf iedereen een bordje met nieren en rijst EJ kreeg als eerste.
EJ gooide zijn masker af en begon als een beest te eten, iedereen keek hem raar aan.
WAT DIT IS MIJN LIEVELINGS ETEN zei EJ neidig.De meeste was al klaar met eten en ging van tafel.
Na een paar uur chillen op de bank knalde de deur open en er werdt geroepen NINA IS THUISS!!!! EJ sprong op en rende de gang in en kuste nina the killer.
Nina kwam binnen en zag mij zitten omg rachel je bent terug!
Ze rende naar me toe en gaf me een knuffel.
We hadden een beetje bijgepraat over alles en nog wat.
Het werdt donker en ik ging naar boven en ging slapen.Ik schrok wakker want ik had een nachtmerrie over Toby.
Ik liep naar beneden en zag Ben slapen op de bank ik pakte een deken en deed het over hem heen.
Ik liep naar de keuken en dronk een glaasje water.
Ik ging later terug naar bed.
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van