Ik werdt wakker en strekte me uit.
Ik liep half slapend de trap af en iedereen was al broodje aan het eten.
EJ en nina hadden voor me een broodje rosbief gemaakt "DANKJE GUYS".
Geen probleem rachel riepen nina en EJ Tegelijk.
Het was de dag dat we Toby gingen redden.
Ik rende snel na het eten naar blen en kleede me aan en had me wapens al gepakt en tende weer naar beneden.
We pakten snel de auto van slender en nina reed snel naar de plek waar ticci Toby ook was.Even later......
Ik zat met andere op het dak maar ik klom eraf.
"Rachel wat doe je?!" Zeiden Maksy en hoodie tegelijk.
Wacht maar af zei ik op en sluwe toon.
Toby had zijn strop al om en de rechter sprak zijn woord.
Iedereen behalve de squad riepen dood! Dood! Dood!
Ik werdt kwaad en pakte mijn bijlen en liep naar Toby toe.
Ik zag 3 agenten in mijn ooghoeken op me af rennen ik maakte snel een sprint naar Toby.
"RACHEL JE BENT TERUG, KIJK UIT ACHTER JE!!" Riep Toby.
Ik maakte een salto naar achter en maakte de agenten dood.
Iedereen rende snel weg omdat ze dachten dat ik hun ging vermoorden.
Ik hakte de strop van Toby los en rende snel met de andere weg naar Nina die ondertussen aan het wachten was.
Ik was niet aan het hijgen maar de rest wel.
Toby en ik zoende elkaar en toby zei ik dacht dat je nooit meer terug kwam.
Maat Toby ik moet vanavond al weer naar huis.
Toby keek me treurig aan.Eenmaal thuis aan gekomen liep ik naar boven en hoorde iedereen in de woonkamer juichen ik hangde mijn bijlen op en ik ging wachten totdat het nacht werdt.
Het werdt al nacht en ik ging snel naar me oude huis.Eenmaal bij oude huis
Ik zei tegen mezelf wtf denkt hij echt dat ik weer weg ga nou mooi nii hé.
Ik pakte snel mijn spullen en ging snel naar het bos toe.
Ik deed de deur open en er lagen kruimels op de grond.
Wtf is dit?
Het leek op een pad ik volgde het pad en het eindigde op mijn kamer.
Ik deed de deur open en zag Toby huilend een wafel aan het eten op mijn bed"Toby waarom huil je?"
Toby draaide geschrokken om en rende naar me toe en gaf me een knuffel.
Ik dacht dat je wegging zei toby snikkend.
Neej jo wat denk jij ik verlaat je niet meer dat beloof ik je, en gaf Toby een kusje op zijn wang.Het werdt al donker en deed mijn pyama aan en ging in bed liggen.
Opeens werdt het aan de andere kant van het bed zwaar.
Ik draaide me om en zag de blote rug van Toby maar tot mijn grootste schrik zag ik striemen op zijn rug.
WTF HEBBEN ZE MET JE GEDAAN!!
Ze sloegen me met een houten stok.
WAT!! Dat zullen ze boeten Toby.
Nee het ia la te laat, en toby viel in slaap en ik later ook.*vind je dit een leuk verhaal moet ik verder schrijven laat het dan ff weten aan me en dan maak ik een derde deel*😘
JE LEEST
Story killing music
RandomRachel is een dood normaal meisje volgens andere mensen maar haar geheugen is gewist en ondekt wie ze eigelijk is , lees verder en je weet er mee van